Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister vzgoje in menedžmenta v zdravstvu/magistrica vzgoje in menedžmenta v zdravstvuDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Diploma visokošolskega študijskega programa prve stopnje s področja zdravstvene nege (v obsegu 180 KT) ali
  • diploma visokošolskega študijskega programa s področja zdravstvene nege pred novelo ZVS (Uradni list, RS, št. 101/04) ali
  • diploma visokošolskega študijskega programa prve stopnje z drugih sorodnih strokovnih področij (medicina, dentalna medicina, babištvo, delovna terapija, fizioterapija, ortopedska tehnika, sanitarno inženirstvo, radiološka tehnologija, socialno delo). Kandidati iz navedenih študijskih programov morajo pred vpisom opraviti študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija v programu vzgoja in menedžment v zdravstvu. Obveznosti se določijo glede na razliko v študijskih programih in obsegajo od 10 do 60 KT. Kandidati jih morajo opraviti v šoli pred vpisom (z vključitvijo v študij na prvi stopnji ali z vključitvijo v programe za izpopolnjevanje ali z opravljenim izpitom).
ISCED področje ISCED področje:
Zdravstvo in socialna varnost
ISCED podpodročje isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivosti/zidi, pretežno zdravstvo in socialna varnost
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)

  • celovito kritično mišljenje, analizo, sintezo in predvidevanje rešitev s področij zdravstvene nege, izobraževalnih, družboslovnih, humanističnih, organizacijskih, naravoslovno-matematičnih ter drugih ved (interdisciplinarnost),
  • obvladovanje raziskovalnih metod, postopkov, procesov in tehnologije,
  • kreativno uporabo znanja v strokovnem/poslovnem okolju,
  • poznavanje in razumevanje procesov v strokovnem/poslovnem okolju ter za njihovo analizo, sintezo in predvidevanje rešitev oz. posledic,
  • pedagoško vzgojno delo s poudarkom na skrbi za telesno in duševno zdravje,
  • prepoznavanje potreb po spremembah in uvajanje inovacij v strokovno okolje,
  • avtonomnost pri odločanju in odgovornost za sprejete odločitve,
  • komuniciranje v domačem in mednarodnem okolju,
  • zavezanost profesionalni etiki,
  • razvijanje kulture nediskriminativnosti in spoštovanje medkulturnih razlik,
  • predstavljanje pridobljenega znanja in raziskovalnih dognanj,
  • ozaveščenost o nujnosti lastnega izpopolnjevanja, dopolnjevanja, poglabljanja in posodabljanja znanja,
  • celovit pristop k zagotavljanju kakovosti zdravstvenega varstva kot celote,
  • preučevanje sodobnih teorij, ki opredeljujejo naravo znanja na teoretičnem in praktičnem področju zdravstvene nege in izobraževalnih ved,
  • preučevanje sodobnih vprašanj v profesionalni praksi in obravnavanje njihovega pomena in uporabe v strokovnem okolju,
  • preučevanje narave sprememb in uporabo teorije sprememb v zdravstveni negi ter zdravstvenem in socialnem varstvu,
  • obravnavanje vsebine in uporabe modelov izobraževanja pri ohranjanju in promociji zdravja,
  • preučevanje konceptov, povezanih s teorijo in prakso izobraževalnih ved (pedagogika, didaktika, andragogika, socialna pedagogika, specialna pedagogika) ter obravnavanje uporabe le-teh v zdravstveni negi, zdravstvenem in socialnem varstvu,
  • razpravljanje o glavnih načelih behaviorističnih, kognitivističnih in humanističnih teorij učenja ter uporabljanje dognanja pri učenju, poučevanju, preverjanju in ocenjevanju znanja,
  • opisovanje načel in uporabe raziskovanja na strokovnem področju (v zdravstveni negi, pri promociji zdravja) in kritično ocenjevanje raziskovalne literature glede na posamezni vidik klinične prakse,
  • preučevanje etične razsežnosti človekovega ravnanja in obravnavanje uporabe teorij morale na teoretičnem in praktičnem področju,
  • preučevanje načel in metod za izboljšanje kakovosti in obravnavanje uporabe le-teh v zdravstveni negi ter zdravstvenem in socialnem varstvu,

(predmetnospecifične kompetence)

  • interdisciplinarno uporabo znanja s področja metodologije raziskovanja v zdravstvu,
  • izbiro in uporabo ustreznih kvalitativnih in kvantitativnih raziskovalnih metod ter komplementarno interpretiranje dobljenih rezultatov,
  • kritično vrednotenje izsledkov kvalitativnih in kvantitativnih raziskav,
  • elaboriranje in predstavitve individualno ali timsko pridobljenih dognanj,
  • vsestransko in sistematično obravnavo pacienta glede na relevantne fizikalne, psihične, socialne, kulturne, duhovne in družbene dejavnike,
  • aktivno promoviranje zdravja, ocenjevanje tveganja in skrb za varnost ljudi,
  • prepoznavanje značilnosti, prednosti in slabosti različnih konceptov zdravstvenih sistemov,
  • razumevanje in uporabo epidemiološkega znanja pri prepoznavanju značilnosti nalezljivih bolezni ter obvladovanje problemov, pomembnih za javno zdravje,
  • varovanje pacientovega dostojanstva, zasebnosti in zaupnosti podatkov,
  • razumevanje temeljnih didaktičnih pojmov in njihovo fleksibilno uporabo,
  • ustvarjalno uporabo didaktičnih spoznanj v konkretnem pedagoškem procesu, uporabo sodobnih postopkov izobraževanja in učenja pri promociji zdravja,
  • oblikovanje lastne profesionalne podobe in vzgojnega stila,
  • kvalitetno komuniciranje v negovalnem, zdravstvenem, multiprofesionalnem timu, razvoj in vzdrževanje dobrih medsebojnih odnosov med zaposlenimi, pacienti, njihovimi družinami, skupinami in skupnostjo,
  • poznavanje in razumevanje poslovnih procesov v zdravstvu in sposobnost za njihovo analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter njihovih posledic,
  • planiranje, organizacijo in analizo zdravstvenih storitev,
  • zbiranje, obdelavo in analiziranje najrazličnejših podatkov in pisanje poročil, ki so osnova za odločitve pri reševanju kompleksnih problemov oz. pri izboljšanju kvalitete dela in poslovanja,
  • preverjanje in ocenjevanje dosežkov zaposlenih ter oblikovanje povratnih informacij,
  • planiranje kadrovskih potreb in razvoja kariere zaposlenih,
  • implementacijo informacijskih sistemov in informacijske tehnologije v zdravstvu in zdravstveni negi, razumevanje pomembnosti vloge vodilnih medicinskih sester pri razvoju informacijskih sistemov zdravstvene nege in uporabo teorije razvoja informacijskih sistemov zdravstvene nege v praksi.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

 

Napredovanje:

Pogoji za napredovanje v drugi letnik niso predvideni.

Magister vzgoje in menedžmenta v zdravstvu/magistrica vzgoje in menedžmenta v zdravstvu

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Pogoj za dokončanje študija so uspešno opravljene vse s programom predpisane študijske obveznosti v obsegu 120 KT.

Izvajalci:

UNIVERZA V NOVEM MESTU,FAKULTETA ZA ZDRAVSTVENE VEDE

URL

URL izvajalca: