Primarni zavihki
Magister vzgoje in menedžmenta v zdravstvu/magistrica vzgoje in menedžmenta v zdravstvu
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister vzgoje in menedžmenta v zdravstvu/magistrica vzgoje in menedžmenta v zdravstvuDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Zdravstvo in socialna varnost
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivosti/zidi, pretežno zdravstvo in socialna varnost |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- celovito kritično mišljenje, analizo, sintezo in predvidevanje rešitev s področij zdravstvene nege, izobraževalnih, družboslovnih, humanističnih, organizacijskih, naravoslovno-matematičnih ter drugih ved (interdisciplinarnost),
- obvladovanje raziskovalnih metod, postopkov, procesov in tehnologije,
- kreativno uporabo znanja v strokovnem/poslovnem okolju,
- poznavanje in razumevanje procesov v strokovnem/poslovnem okolju ter za njihovo analizo, sintezo in predvidevanje rešitev oz. posledic,
- pedagoško vzgojno delo s poudarkom na skrbi za telesno in duševno zdravje,
- prepoznavanje potreb po spremembah in uvajanje inovacij v strokovno okolje,
- avtonomnost pri odločanju in odgovornost za sprejete odločitve,
- komuniciranje v domačem in mednarodnem okolju,
- zavezanost profesionalni etiki,
- razvijanje kulture nediskriminativnosti in spoštovanje medkulturnih razlik,
- predstavljanje pridobljenega znanja in raziskovalnih dognanj,
- ozaveščenost o nujnosti lastnega izpopolnjevanja, dopolnjevanja, poglabljanja in posodabljanja znanja,
- celovit pristop k zagotavljanju kakovosti zdravstvenega varstva kot celote,
- preučevanje sodobnih teorij, ki opredeljujejo naravo znanja na teoretičnem in praktičnem področju zdravstvene nege in izobraževalnih ved,
- preučevanje sodobnih vprašanj v profesionalni praksi in obravnavanje njihovega pomena in uporabe v strokovnem okolju,
- preučevanje narave sprememb in uporabo teorije sprememb v zdravstveni negi ter zdravstvenem in socialnem varstvu,
- obravnavanje vsebine in uporabe modelov izobraževanja pri ohranjanju in promociji zdravja,
- preučevanje konceptov, povezanih s teorijo in prakso izobraževalnih ved (pedagogika, didaktika, andragogika, socialna pedagogika, specialna pedagogika) ter obravnavanje uporabe le-teh v zdravstveni negi, zdravstvenem in socialnem varstvu,
- razpravljanje o glavnih načelih behaviorističnih, kognitivističnih in humanističnih teorij učenja ter uporabljanje dognanja pri učenju, poučevanju, preverjanju in ocenjevanju znanja,
- opisovanje načel in uporabe raziskovanja na strokovnem področju (v zdravstveni negi, pri promociji zdravja) in kritično ocenjevanje raziskovalne literature glede na posamezni vidik klinične prakse,
- preučevanje etične razsežnosti človekovega ravnanja in obravnavanje uporabe teorij morale na teoretičnem in praktičnem področju,
- preučevanje načel in metod za izboljšanje kakovosti in obravnavanje uporabe le-teh v zdravstveni negi ter zdravstvenem in socialnem varstvu,
(predmetnospecifične kompetence)
- interdisciplinarno uporabo znanja s področja metodologije raziskovanja v zdravstvu,
- izbiro in uporabo ustreznih kvalitativnih in kvantitativnih raziskovalnih metod ter komplementarno interpretiranje dobljenih rezultatov,
- kritično vrednotenje izsledkov kvalitativnih in kvantitativnih raziskav,
- elaboriranje in predstavitve individualno ali timsko pridobljenih dognanj,
- vsestransko in sistematično obravnavo pacienta glede na relevantne fizikalne, psihične, socialne, kulturne, duhovne in družbene dejavnike,
- aktivno promoviranje zdravja, ocenjevanje tveganja in skrb za varnost ljudi,
- prepoznavanje značilnosti, prednosti in slabosti različnih konceptov zdravstvenih sistemov,
- razumevanje in uporabo epidemiološkega znanja pri prepoznavanju značilnosti nalezljivih bolezni ter obvladovanje problemov, pomembnih za javno zdravje,
- varovanje pacientovega dostojanstva, zasebnosti in zaupnosti podatkov,
- razumevanje temeljnih didaktičnih pojmov in njihovo fleksibilno uporabo,
- ustvarjalno uporabo didaktičnih spoznanj v konkretnem pedagoškem procesu, uporabo sodobnih postopkov izobraževanja in učenja pri promociji zdravja,
- oblikovanje lastne profesionalne podobe in vzgojnega stila,
- kvalitetno komuniciranje v negovalnem, zdravstvenem, multiprofesionalnem timu, razvoj in vzdrževanje dobrih medsebojnih odnosov med zaposlenimi, pacienti, njihovimi družinami, skupinami in skupnostjo,
- poznavanje in razumevanje poslovnih procesov v zdravstvu in sposobnost za njihovo analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter njihovih posledic,
- planiranje, organizacijo in analizo zdravstvenih storitev,
- zbiranje, obdelavo in analiziranje najrazličnejših podatkov in pisanje poročil, ki so osnova za odločitve pri reševanju kompleksnih problemov oz. pri izboljšanju kvalitete dela in poslovanja,
- preverjanje in ocenjevanje dosežkov zaposlenih ter oblikovanje povratnih informacij,
- planiranje kadrovskih potreb in razvoja kariere zaposlenih,
- implementacijo informacijskih sistemov in informacijske tehnologije v zdravstvu in zdravstveni negi, razumevanje pomembnosti vloge vodilnih medicinskih sester pri razvoju informacijskih sistemov zdravstvene nege in uporabo teorije razvoja informacijskih sistemov zdravstvene nege v praksi.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Pogoji za napredovanje v drugi letnik niso predvideni.
Magister vzgoje in menedžmenta v zdravstvu/magistrica vzgoje in menedžmenta v zdravstvu
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Pogoj za dokončanje študija so uspešno opravljene vse s programom predpisane študijske obveznosti v obsegu 120 KT.
UNIVERZA V NOVEM MESTU,FAKULTETA ZA ZDRAVSTVENE VEDE
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane