Primarni zavihki
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja edukacije in menedžmenta v zdravstvu
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Doktor znanosti/doktorica znanostiDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Doktorat |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Doktorsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V doktorski program se lahko vpiše, kdor je končal:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Zdravstvo in socialna varnost
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivosti/zidi, pretežno zdravstvo in socialna varnost |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 10 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/-na:
Splošne kompetence:
- celovito kritično mišljenje, sposobnost analize, sinteze in predvidevanje rešitev s področja zdravstvenih, medicinskih, edukacijskih, poslovnih, upravnih, organizacijskih, pravnih in drugih ved (interdisciplinarnost),
- usposobljenost za samostojno razvijanje novega znanja in reševanja najzahtevnejših znanstvenih in strokovnih problemov,
- poznavanje in uporabo raziskovalne metodologije (metod, postopkov, procesov in tehnologije),
- sposobnost kreativne uporabe znanja v strokovnem okolju, zmožnost prepoznavanja problemov ter iskanja rešitev,
- poznavanje in razumevanje procesov v kliničnem okolju ter usposobljenost za njihovo analizo, sintezo in predvidevanje rešitev oz. posledic, 4
- usposobljenost za prepoznavanje potreb po spremembah in uvajanje inovacij,
- vodenje in sodelovanje v kritičnih dialogih,
- avtonomnost in odgovornost pri odločanju,
- zavezanost profesionalni etiki,
- usposobljenost za razvijanje kulture nediskriminatornosti in spoštovanje medkulturnih razlik,
- usposobljenost za predstavljanje pridobljenega znanja in raziskovalnih dognanj na domačih in tujih znanstvenih konferencah in v mednarodnem raziskovalnem okolju,
- ozaveščenost o nujnosti lastnega izpopolnjevanja, dopolnjevanja, poglabljanja in posodabljanja znanja.
Predmetnospecifične kompetence:
- temeljito poznavanje in razumevanje razvoja zdravstvenih ved in zdravstvene nege,
- poglobljeno poznavanje teorij, paradigem, konceptov in modelov edukacije v zdravstvu (filozofski, sociološki, psihološki, pedagoški in antropološki vidik),
- razumevanje in uporaba sodobnih didaktičnih konceptov,
- sposobnost za reševanje problemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- poglobljeno znanje s področja zdravstva, zdravstvene nege, poslovnih in edukacijskih ved ter njihovo interdisciplinarno povezovanje in uporaba,
- usposobljenost za strateško vodenje, upravljanje in razvoj najzahtevnejših delovnih sistemov po sodobnih organizacijsko-ekonomskih načelih,
- vrhunsko razumevanje in obvladovanje različnih raziskovalnih pristopov na znanstvenem področju,
- usposobljenost za evalvacijo kakovosti dela in dosežkov,
- usposobljenost za prepoznavanje vplivov tehnološkega razvoja na okolje,
- temeljito poznavanje in sposobnost za uporabo najsodobnejših kvantitativnih in kvalitativnih raziskovalnih metod,
- sposobnost za samostojno načrtovanje in izvedbo raziskovalnega dela, analizo in interpretacijo podatkov, oblikovanje in utemeljitev mnenj, stališč in predlogov ter pripravo raziskovalnega poročila,
- usposobljenost za aktivno sodelovanje na znanstvenih konferencah, raziskovalnih delavnicah, doktorskih in znanstvenih seminarjih s področja zdravstva,
- temeljito poznavanje standardov in meril za pisanje strokovnih in znanstvenih člankov, prispevkov, raziskovalnih poročil, monografij idr.,
- usposobljenost za samostojno načrtovanje lastne profesionalne kariere in kariere zaposlenih v poslovnem in strokovnem oz. znanstvenem okolju,
- kritičnost glede najširših implikacij uporabe znanja v konkretnih edukacijskih in poklicnih okoljih,
- ravnanje v skladu z vrednotami in vrednostnimi sistemi ter profesionalno-etičnimi načeli.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Napredovanje iz prvega v drugi letnik:
- pridobljenih najmanj 30 KT,
- javno predstavljen in pozitivno ocenjen osnutek doktorske disertacije.
Napredovanje iz drugega v tretji letnik:
- pridobljenih najmanj 60 KT,
- pridobljeno soglasje fakultete k temi doktorske disertacije.
Pogoji za pristop k zagovoru doktorske disertacije:
- opravljene vse s programom predpisane študijske obveznosti in
- objava najmanj enega članka iz vsebine disertacije v ustrezni publikaciji, ki jo priznava fakulteta.
Pogoj za dokončanje študija so uspešno opravljene vse s programom predpisane študijske obveznosti v obsegu 180 KT.
UNIVERZA V NOVEM MESTU,FAKULTETA ZA ZDRAVSTVENE VEDE
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane