Primarni zavihki
Magister psihosocialne pomoči/magistrica psihosocialne pomoči
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister psihosocialne pomoči/magistrica psihosocialne pomočiDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: psihologija |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- uporabe znanja v praksi in izvirnega, kreativnega reševanja problemov v novih ali neobičajnih kontekstih,
- poglobljene kritične analize, sinteze in predvidevanja rešitev ter posledic,
- obvladovanja raziskovalnih metod, postopkov in procesov, poglabljanja kritične in samokritične presoje,
- avtonomnosti v strokovnem delu,
- razvoja komunikacijskih sposobnosti in spretnosti, obvladovanja (sodelovanje, koordiniranje, vodenje, soustvarjanje) komunikacije v mednarodnem okolju, tudi z eksperti na drugih področjih,
- etične refleksije in zavezanosti profesionalni etiki, prevzemanja osebne in družbene odgovornosti, povezane z uporabo osvojenih znanj,
- kooperativnosti, dela v skupini (in v mednarodnem okolju),
- uporabe virov in ustreznega citiranja virov (harvardska metoda),
- povezovanja znanja in obvladovanja kompleksnosti, s katero se srečuje pri strokovnem delu,
- jasnega sporočanja svojih zaključkov in znanj strokovni in laični javnosti,
- poglobljene in detajlne ravni razumevanja teoretičnih in kliničnih načel svojega psihoterapevtskega pristopa in njihovega odnosa do splošnih psihoterapevtskih načel,
- poglobljene splošne ravni razumevanja drugih glavnih pristopov,
- razumevanja in vrednotenja ter samostojne uporabe raziskovalnih metod, relevantnih za vse pristope ter kritičnega odnosa do 'objektivnih' raziskav znotraj humanističnih modelov,
- formuliranja in uporabe modela psihosocialne pomoči v skladu s svojim pristopom,
- razvoja hipotez in generativnih, kreativnih odgovorov na klinične situacije ter analizirati psihoterapevtske intervence,
- uspešnega dela s skupino in/ali kot koterapevt, reflektirati učinkovitost skupinskega dela ter jo na podlagi rezultatov refleksije izboljševati,
- uporabe kritične refleksije in kontinuirane supervizije za ocenjevanje in večanje uspešnosti tako svojega dela s klienti kot dela drugih,
- poglobljenega kritičnega odnosa do svojega pristopa in presojanja njegovih meja ter primerjanja z drugimi alternativnimi pristopi,
- nadgrajevanja zgrajenega kritičnega vrednotenja implikacije problemov kulture, rase, spola, seksualnih orientacij,
- raziskovanja, refleksije in nadzora svoje osebne vpletenosti v postopke psihosocialne pomoči, ki jih soustvarja in vodi,
- avtonomne uporabe virov za učenje z demonstracijo spretnosti upravljanja in integriranja informacij,
- dokumentirati in s kritično refleksijo predstaviti svoje klinično delo tako strokovni kot laični javnosti za diskusijo in vzajemno učenje,
- dokumentirati ter analizirati supervizijske rezultate in jih uporabiti pri nadaljnjem psihosocialnem delu,
- soustvarjanja rešitev kliničnih problemov, kreativnega ravnanja s kompleksnimi, nepredvidljivimi in posebnimi situacijami,
- uspešnega predvidevanja in obvladovanja posledic ustvarjenih rešitev,
- učenja tudi v smislu samostojno usmerjanega strokovnega izpopolnjevanja,
- sintetiziranja lastne integracije teorije, klinične prakse ter izkušenj procesa osebne rasti,
- timskega sodelovanja tako s klientskimi sistemi kot strokovnjaki (tudi z eksperti drugih disciplin),
- avtonomije v profesionalni praksi,
- zavedanja in izkazovanja etične in profesionalne odgovornosti biti svetovalec za psihosocialno pomoč, obvladovanje implikacij etičnih vprašanj in dilem, vezanih tudi na specifične psihoterapevtske pristope.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.
Magister psihosocialne pomoči/magistrica psihosocialne pomoči
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja vedenjske in kognitivne nevroznanosti
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja psihologije komuniciranja
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja psihologije osebnosti
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja razvojnopsiholoških študij
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja razvojnih študij
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja eksperimentalne psihologije
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja aplikativnih psiholoških študij
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Samostojni visokošolski zavod, Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane