Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister promocije zdravja/magistrica promocije zdravjaDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:

pogoji za vpis v prvi letnik so:

  • diploma visokošolskega študijskega programa prve stopnje s področja zdravstvene nege (v obsegu 180 kreditnih točk po ECTS),
  • diploma visokošolskega študijskega programa s področja zdravstvene nege pred novelo ZVS (Uradni list, RS, št. 101/04),
  • diploma visokošolskega študijskega programa prve stopnje z drugih strokovnih področij ali diploma visokošolskega študijskega programa pred novelo ZViS (Uradni list, RS, št. 101/04):
    • medicina, družboslovje, humanistika, socialne in poslovne vede (v obsegu 180 kreditnih točk po ECTS ali več).

Na študij se bodo lahko vpisali tudi posamezniki, ki so že vpeti v delovna okolja in imajo potrebna znanja ter izkušnje (posamezniki, ki že delujejo na področju zdravstvenega načrtovanja in izobraževanja, vzgojno-varstveni delavci, učitelji, menedžerji v podjetjih, posamezniki na sedežih prostovoljnih organizacij). Seznam kompetenc, ki jih program zagotavlja, bo študentom iz raznovrstnih področij zagotovil kakovostno znanje. Izbira kandidatov za študij bo temeljila na akademskih dosežkih in strokovnih izkušnjah. Poleg navedenega bodo še dodatni elementi presoje za sprejem kandidatov v študijski program:

  • obseg in kakovost obstoječega znanja kandidata,
  • obseg in kakovost obstoječih izkušenj kandidata,
  • zagotavljanje mesta in razvoja kariere na področju promocije zdravja,
  • zagotavljanje heterogenosti študentov promocije zdravja,
  • zagotavljanje optimalnega razmerja med številom študentov in kapacitetami fakultete.

Študenti drugih študijskih smeri, morajo opraviti diferencialni izpit v obsegu do 10 ECTS na področju manjkajočih vsebin (temeljna znanja o delovanju človeka v obdobju zdravja in bolezni), ki bodo določene na individualni ravni na Komisiji za študijske in študentske zadeve in na Senatu FZJ. Študent diferencialne izpite naredi tekom študija in niso pogoji za vpis v program.

ISCED področje ISCED področje:
Zdravstvo in socialna varnost
ISCED podpodročje isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivosti/zidi, pretežno zdravstvo in socialna varnost
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

splošne kompetence:

  • sposobnost kritičnega, analitičnega in sintetičnega mišljenja,
  • sposobnost opredeljevanja, razumevanja in ustvarjalnega reševanja strokovnih problemov,
  • sposobnost evalvacije lastnega znanja in dosežkov ter poglabljanje in razširjanje svojega znanja,
  • sposobnost prilagajanja novim situacijam z namenom izboljševanja kakovosti,
  • spretnosti obvladovanja informacij (management informacij),
  • upoštevanje socialnih, funkcionalnih in gospodarskih načel,
  • sposobnost za sprejemanje strokovnih odločitev in prevzemanje odgovornosti zanje,
  • sposobnost za samostojno in timsko delo,
  • sposobnost etične refleksije,
  • sposobnost načrtovanja, interdisciplinarne koordinacije in ocenjevanja zdravstvene izobrazbe z vidika promocije zdravja,
  • sposobnost zagotavljanja podpore kot svetovalci v različnih sektorjih,
  • sposobnost generirati in ohranjati stalno izpopolnjevanje kakovosti storitev in sistemov,
  • sposobnost koordinacije multidisciplinarnih raziskovalnih projektov s ciljem analize in ocene zdravstvenih potreb v skladu z nadaljnjim načrtovanjem razvoja področja,
  • razumevanje pomembnosti evropske dimenzije pri načrtovanju in ocenjevanju izobraževanja,
  • pozna in uporablja ustrezne metode raziskovanja in razvoja lastne prakse,
  • pozna temeljne raziskovalne metode,
  • je sposoben prevzeti odgovornost za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
  • zna vzpostavljati partnerski odnos z uporabniki in drugimi skupinami,
  • razvija nova znanja in razumevanje področja,
  • deluje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
  • je zmožen sodelovati v interdisciplinarnem timu in komunicirati z vsemi vključenimi subjekti v vzgojno–izobraževalnem procesu (otroki, mladostniki, starši in strokovnimi delavci) in z različnimi sogovorniki na področju pomoči z umetnostjo,
  • razvija višje kognitivne veščine, povezane z ustvarjanjem novega znanja,
  • reflektira in evalvira obstoječo vzgojno-izobraževalno prakso ter prepoznava neizkoriščene možnosti za dvig njene kakovosti,
  • oblikuje in sooblikuje učinkovite medčloveške odnose.

Predmetno-specifične kompetence:

  • na področju pedagoške metodologije (usmerjena je k reševanju problemov, k aktivnemu in osebnemu pristopu v poučevanju in k aplikativnim raziskavam),
  • v koncept promocije zdravja vnaša evropsko dimenzijo (izmenjava informacij v evropskem prostoru – združenja, zveze, organizacije, mednarodno primerljivi študijski programi),
  • poudarja globalna družbena vprašanja (neenakosti, pomen salutogeneze, avtonomije, opolnomočenja, pomen sodelovanja in optimizacije sredstev),
  • poudarja sodelovanje različnih akterjev in razvijanje kakovosti.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10). 

Napredovanje:

Študent bo napredoval v 2. letnik, če bo z opravljenimi obveznostmi 1. letnika zbral najmanj 40 ECTS. Predmeti, ki morajo biti opravljeni v okviru najmanj 40 ECTS so: Raziskovalne metode, Osnove javnega zdravja, Temelji promocije zdravja in metode dela. Tekom študija bo študent usmerjan glede na njegove študijske interese in voden s strani tutorja. Če študent ne bo zbral 40 ECTS, lahko napreduje izjemoma, če opravičljive razloge izkaže z dokazili, vendar ne more napredovati brez navedenih treh predmetov prvega letnika (Raziskovalne metode, Osnove javnega zdravja, Temelji promocije zdravja in metode dela). 

Magister promocije zdravja/magistrica promocije zdravja

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Študent izdela magistrsko delo in ga po opravljenih vseh obveznostih zagovarja. Pogoj za zaključek študija so opravljene obveznosti, izdelava in zagovor magistrskega dela.