Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Diplomirani ekonomist (vs)/diplomirana ekonomistka (vs)Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS)
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
3 leta
Kreditne točke Kreditne točke: 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Matura ali
  • poklicna matura ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje: poslovanje in upravljanje, menedžment
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 7
Raven EOK: EOK 6
Raven EOVK: Prva stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
 
(splošne kompetence) 
  • ustvarjalnost in inovativnost,
  • podjetnost in poslovno etičnost,   
  • skrb za razvoj in doseganje stalne kakovosti turističnih produktov/storitev,
  • gostoljubnost in usmerjenost k ljudem,
  • uspešno medkulturno sporazumevanje,
  • prilagodljivost,
  • obvladovanje ključnih socio-psiholoških dejavnikov turizma,
  • kvalitetno vodenje procesov,
  • upravljanje razvoja,
  • strateško poslovno usmerjenost,

 

(predmetnospecifične kompetence)
  • poznavanje in razumevanje temeljev ekonomije, ekonomike in drugih poslovnih ved, pomembnih za  uspešno podjetništvo in turizmu,
  • razumevanje in reševanje konkretnih razvojnih problemov in izzivov  s področja podjetništva in turizma, z uporabo ustreznih metod in postopkov,
  • povezovanje znanja z različnih področij (interdisciplinarnost) in »orkestriranje kompleksnih procesov in produktov v turizmu«,
  • umeščanje novih informacij in interpretacij v kontekst razvoja stroke podjetništva in managementa s poudarkom na turistični panogi,
  • razvoj veščin in spretnosti v oblikovanju in trženju produktov na področju  turizma,
  • prepoznavanje in obvladovanje pomena človeških virov ter profesionalno načrtovanje karier v turizmu,
  • prepoznavanje in obvladovanje uvajanja  novih oblik organiziranosti, vzpostavljanja odnosov in  inoviranja oblik dela,
  • spoznavanje pomena in osnovnega obvladovanja poslovnih financ kot temeljne poslovne funkcije tako v vidu pridobivanja denarnih virov kot tudi in predvsem v vidu upravljanja z njimi,
  • uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) za  učinkovito vodenje notranjih procesov, ustvarjanje novih podjemov in pridobivanje vrednosti obstoječih projektov na področju turizma,
  • analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter posledic pojavov v pogojih medkulturne komunikacije in mednarodnega poslovanja,
  • uporabo znanja s področja poslovne etike in kulture v nepredvidljivih poslovnih situacijah EU okolja,
  • kompleksnejše poslovno načrtovanje v procesih dinamičnega globalnega podjetništva – (poslovni načrt novega podjema, poslovno načrtovanje podjetja v rasti) z zahtevnejšimi in sodobnejšimi metodami, razumevanje pomena in zagotavljanje interdisciplinarnega razmišljanja v primeru načrtovanja novih in še posebej rasti in razvoja obstoječih podjemov, uporabo tehnik in metod projektnega managementa na praktičnem primeru,
  • praktično uporabo teoretičnega znanja o managementu  kakovosti turističnih storitev,
  • strokovno načrtovanje, organiziranje, izvedbo in analiziranje gostinskega dogodka,
  • oblikovanje različnih oblik ponudbe glede na tip obrata in razmere na trgu, upoštevajoč kulinarične trende,
  • načrtovanje in oblikovanje dekorativnih kulinaričnih elementov glede na gostinski ambient, priložnost in obliko ponudbe,
  • uporabo sodobnih tehnologij priprave standardne, alternativne in dietne prehrane ter kombiniranje hrane in pijače za ustvarjanje kulinaričnih dogodkov za izbrane ciljne skupine  v prostoru in času,
  • poznavanje umetnosti druženja jedi in vin za razvoj odličnosti  kulinaričnih produktov,
  • razumevanje pomena dizajna in njegove vloge v razvoju turizma, predvsem na področju razvoja oblikovne komponente različne turistične ponudbe,
  • oblikovanje integralnega produkta wellnessa skladno s potrebami in željami ciljne skupine in sodelovanje s ponudniki v destinaciji,
  • pozicioniranje integralnega produkta wellnessa v primerjavi s konkurenčnimi,
  • uporabo dediščine v oblikovanju integralnih turističnih proizvodov,
  • uporabo kulinarične dediščine in regionalnih značilnosti kulinarike v gostinstvu in turizmu,
  • poznavanje pomena in možnih oblik družbenih podjemov ter posebnih znanj in spretnosti, za uspešno vodenje družbenega podjema (socialnega podjetništva) na področju podeželskega turizma,
  • obvladovanje ključnih dejavnikov ponudbe in povpraševanja po podeželskih turističnih produktih ter načinov oblikovanja in vodenja učinkovitih programov razvoja podeželskega turizma ter spodbujanja podjetništva.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Prehodnost:

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Samostojni visokošolski zavod, GEA College – Fakulteta za podjetništvo

URL

URL izvajalca: