Primarni zavihki
Profesor predmeta A in predmeta B (un)/profesorica predmeta A in predmeta B (un)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Profesor predmeta A in predmeta B (un)/profesorica predmeta A in predmeta B (un)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko univerzitetno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
4 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 240 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
- komuniciranje, sodelovalno/timsko delo,
- sintetično, analitično, ustvarjalno mišljenje ter reševanje problemov,
- fleksibilno uporabo znanja v praksi,
- avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost, (samo)evalviranje in prizadevanje za kakovost,
- splošno razgledanost, komuniciranje s strokovnjaki iz drugih strokovnih in znanstvenih področij,
- iniciativnost/ambicioznost, vrednoto stalnega osebnega napredovanja in strokovnega usposabljanja,
- informacijsko pismenost,
- upravljanje s časom, za samopripravo in načrtovanje, samokontrolo izvajanja načrtov,
- komuniciranje v tujem jeziku,
- poznavanje in razumevanje socialnih sistemov (posebej procesov v vzgoji in izobraževanju),
- občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije,
- poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika,
- znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih, njihovih filozofskih in zgodovinskih temeljih,
- poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravnih vidikov vzgojno-izobraževalnega dela),
- uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v vzgoji in izobraževanju,
- razumevanje individualnih vrednot in vrednotnih sistemov, obvladovanje profesionalnoetičnih vprašanj,
- poznavanje, razumevanje, usmerjenost v inkluzivno, nediskriminativno delo, multikulturalnost,
(predmetnospecifične kompetence)
- poznavanje vsebine in metodike področja,
- razumevanje in uporabo kurikularnih teorij ter splošnega in didaktičnega znanja na predmetnem področju,
- interdisciplinarno povezovanje vsebin,
- uporabo specialno pedagoških znanj za delo z otroki s posebnimi potrebami,
- pedagoško vodenje razreda in/ali skupine,
- organiziranje aktivnega in samostojnega učenja, usposabljanje učencev za učinkovito učenje,
- preverjanje in ocenjevanje znanja in dosežkov učencev, ter oblikovanje povratnih informacij,
- komuniciranje s strokovnjaki iz različnih vzgojno-izobraževalnih področij,
- sodelovanje s starši,
- oblikovanje celovite ocene potreb posameznika oz. skupine, njihovih močnih in šibkih področij ob upoštevanju okoljskih dejavnikov (fizičnih, socialnih, kulturnih).
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Splošni pogoj za napredovanje iz nižjega letnika v višji letnik so opravljene vse vaje. Študent mora za vpis v višji letnik zbrati najmanj 54 KT obiskovanega letnika in vse kreditne točke predhodnih letnikov.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Za dokončanje študija mora študent zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh delov programa (obvezni, izbirni ipd.).
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane