Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister znanosti/magistrica znanosti s področja kemijskega izobraževanjaDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Magisterij znanosti/umetnosti
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
Diploma izobraževalne smeri kemije ali diploma kemije ali kemijske tehnologije ali diploma izobraževalne smeri kemije in drugega predmeta ali diploma biokemijske oz. analogne usmeritve Biotehniške fakultete in izpolnjevanje naslednjih pogojev:
  • srednja ocena izpitov na dodiplomski stopnji mora biti najmanj prav dobro,
  • aktivno poznavanje angleškega jezika.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 9
Raven EOK: EOK 8
Raven EOVK: Tretja stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen za:
  • vrednotenje metod in tehnik raziskovalnega dela na področju kemijskega izobraževanja,
  • razvijanje in optimizacijo metod kemijskega izobraževanja s poudarkom na logiki,
  • spoznavanje strategij razvijanja novih učnih programov za potrebe osnovnega in srednjega izobraževanja iz kemije,
  • globlje poznavanje in razvijanje sistema evalvacije rezultatov kemijskega izobraževanja s poudarkom na eksternem preverjanju znanja,
  • gradnjo interdisciplinarnih originalnih učnih tem in uvajanje učencev in dijakov v mladinsko raziskovalno dejavnost,
  • poglabljanje informacijskih metod in tehnik (baze podatkov s posebnim poudarkom na kemijskih in sorodnih bazah ter bazah za področje kemijskega izobraževanja),
  • uporabo tehnik predstavitve znanja (relacijski sistemi, hierarhični sistemi, baze znanja in mehanizmi sklepanja),
  • analizo mentalnohigienskih pogojev osebnostno čustvenega razvoja ter njihovo upoštevanje in razvijanje pri pedagoškem delu,
  • spoznavanje posebnosti in pogojev različnih oblik spoznavnega in socialno emocionalnega učenja,
  • spoznavanje vzrokov nastanka in pomen individualnih razlik med učenci,
  • prepoznavanje razvojnih in učnih težav ter uvajanje v prilagajanje odnosa do učencev s takimi težavami,
  • odkrivanje in razvijanje nadarjenih učencev,
  • odkrivanje in razvijanje učenčeve motivacije, nagnjenj in interesov.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Naravoslovnotehniška fakulteta

URL

URL izvajalca: