Ime kvalifikacije | Magister znanosti/magistrica znanosti s področja kemijskega izobraževanjaDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Magisterij znanosti/umetnosti |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Diploma izobraževalne smeri kemije ali diploma kemije ali kemijske tehnologije ali diploma izobraževalne smeri kemije in drugega predmeta ali diploma biokemijske oz. analogne usmeritve Biotehniške fakultete in izpolnjevanje naslednjih pogojev:
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 9 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen za:
- vrednotenje metod in tehnik raziskovalnega dela na področju kemijskega izobraževanja,
- razvijanje in optimizacijo metod kemijskega izobraževanja s poudarkom na logiki,
- spoznavanje strategij razvijanja novih učnih programov za potrebe osnovnega in srednjega izobraževanja iz kemije,
- globlje poznavanje in razvijanje sistema evalvacije rezultatov kemijskega izobraževanja s poudarkom na eksternem preverjanju znanja,
- gradnjo interdisciplinarnih originalnih učnih tem in uvajanje učencev in dijakov v mladinsko raziskovalno dejavnost,
- poglabljanje informacijskih metod in tehnik (baze podatkov s posebnim poudarkom na kemijskih in sorodnih bazah ter bazah za področje kemijskega izobraževanja),
- uporabo tehnik predstavitve znanja (relacijski sistemi, hierarhični sistemi, baze znanja in mehanizmi sklepanja),
- analizo mentalnohigienskih pogojev osebnostno čustvenega razvoja ter njihovo upoštevanje in razvijanje pri pedagoškem delu,
- spoznavanje posebnosti in pogojev različnih oblik spoznavnega in socialno emocionalnega učenja,
- spoznavanje vzrokov nastanka in pomen individualnih razlik med učenci,
- prepoznavanje razvojnih in učnih težav ter uvajanje v prilagajanje odnosa do učencev s takimi težavami,
- odkrivanje in razvijanje nadarjenih učencev,
- odkrivanje in razvijanje učenčeve motivacije, nagnjenj in interesov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).