Ime kvalifikacije Magister znanosti/magistrica znanosti s področja kemijskega izobraževanjaDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Magisterij znanosti/umetnosti
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
Diploma izobraževalne smeri kemije ali diploma kemije ali kemijske tehnologije ali diploma izobraževalne smeri kemije in drugega predmeta ali diploma biokemijske oz. analogne usmeritve Biotehniške fakultete in izpolnjevanje naslednjih pogojev:
  • srednja ocena izpitov na dodiplomski stopnji mora biti najmanj prav dobro,
  • aktivno poznavanje angleškega jezika.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

SOK 9
EOK 8
Tretja stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen za:
  • vrednotenje metod in tehnik raziskovalnega dela na področju kemijskega izobraževanja,
  • razvijanje in optimizacijo metod kemijskega izobraževanja s poudarkom na logiki,
  • spoznavanje strategij razvijanja novih učnih programov za potrebe osnovnega in srednjega izobraževanja iz kemije,
  • globlje poznavanje in razvijanje sistema evalvacije rezultatov kemijskega izobraževanja s poudarkom na eksternem preverjanju znanja,
  • gradnjo interdisciplinarnih originalnih učnih tem in uvajanje učencev in dijakov v mladinsko raziskovalno dejavnost,
  • poglabljanje informacijskih metod in tehnik (baze podatkov s posebnim poudarkom na kemijskih in sorodnih bazah ter bazah za področje kemijskega izobraževanja),
  • uporabo tehnik predstavitve znanja (relacijski sistemi, hierarhični sistemi, baze znanja in mehanizmi sklepanja),
  • analizo mentalnohigienskih pogojev osebnostno čustvenega razvoja ter njihovo upoštevanje in razvijanje pri pedagoškem delu,
  • spoznavanje posebnosti in pogojev različnih oblik spoznavnega in socialno emocionalnega učenja,
  • spoznavanje vzrokov nastanka in pomen individualnih razlik med učenci,
  • prepoznavanje razvojnih in učnih težav ter uvajanje v prilagajanje odnosa do učencev s takimi težavami,
  • odkrivanje in razvijanje nadarjenih učencev,
  • odkrivanje in razvijanje učenčeve motivacije, nagnjenj in interesov.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Univerza v Ljubljani, Naravoslovnotehniška fakulteta

URL