Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister supervizije, osebnega in organizacijskega svetovanja/magistrica supervizije, osebnega in organizacijskega svetovanjaDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznih predhodnih strokovnih področij (1. alineja 38.a člena ZVis) v obsegu 180 KT, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih od leta 2004 dalje, z naslednjih področij: družboslovje, humanistika, zdravstvo, in najmanj 4 leta delovnih izkušenj (skladno z merili Združenja nacionalnih organizacij za supervizijo v Evropi - ANSE) ali
  • zaključen študijski program prve stopnje v obsegu 180 KT z drugih strokovnih področij (2. alineja 38.a člena ZVis), če kandidat pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija in ima najmanj 4 leta delovnih izkušenj (skladno z merili Združenja nacionalnih organizacij za supervizijo v Evropi - ANSE) ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program v obsegu 180 KT, sprejet po zakonskih določilih, z naslednjih področij: družboslovje, humanistika, zdravstvo in najmanj 4 leta delovnih izkušenj (skladno z merili Združenja nacionalnih organizacij za supervizijo v Evropi - ANSE). 

Za kandidate, ki so diplomirali na študijskih programih prve stopnje ki jih ni mogoče uvrstiti v nobeno od navedenih skupin, Senat PeF sprejme obveznosti, ki so pogoj za vpis na ta študijski program druge stopnje.

ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • poznavanje in uporabo ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
  • prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
  • vodenje in organizacijo,
  • vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
  • raziskovanje in prenašanje spoznanj v prakso,
  • razvijanje novega znanja in razumevanja področja,
  • delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
  • sodelovanje v interdisciplinarnem timu in komuniciranje z vsemi strokovnimi delavci, vključenimi v delovnem procesu,
  • reflektiranje in evalvacijo obstoječe delovne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti,
  • razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
(predmetnospecifične kompetence)
  • sodelovalno (kolaborativno) reševanje problemov v različnih delovnih kontekstih,
  • prilagajanje lastne prakse specifičnim delovnim zahtevam in kontekstom,
  • reflektiranje vrednot, ki ustrezajo supervizijskim dejavnostim,
  • integracijo znanj s področja teorije in modelov supervizije, svetovanja, koučinga, psihologije osebnosti in razvoja, vseživljenjskega učenja in profesionalizacije, ter delovanja in razvoja socialnih sistemov in organizacij,
  • obvladanje teorije komunikacije in komunikacijskih spretnosti ter zavedanje različnih ravni in vzajemnosti v komunikaciji,
  • razumevanje zakonitosti delovanja skupin, oblikovanje in vodenje skupin ter interveniranje v skupinskih procesih,
  • izbiranje in urejanje delovnih izkušenj ter njihovo preoblikovanje v učno gradivo na način, ki vključuje cilje, vsebino ter osebnostno funkcioniranje v določeni delovni nalogi,
  • prepoznavanje različnih pričakovanj in stilov učenja supervizanta, njihovo upoštevanje pri supervizijskem delu in koučingu ter ustvarjalno odzivanje na dogajanje v procesih supervizije, osebnega in organizacijskega svetovanja,
  • opremljenost z znanjem in izkušnjami za oblikovanje takšnega individualnega in skupinskega procesa, ki vodi v postopno večanje refleksije in generalizacijo izkušenj vseh udeležencev,
  • prispevanje k prenosu uporabnikovih spoznanj na izvajanje njegovega profesionalnega dela,
  • empatično razumevanje izkušenj in ravnanj strokovnih/vodstvenih delavcev z upoštevanjem psihosocialnega konteksta njihovega poklicnega delovanja,
  • razumevanje odnosov med osebnostnimi značilnostmi in značilnostmi poklicnih funkcij,
  • analiziranje lastnega deleža v procesu supervizije, osebnega in organizacijskega svetovanja, prepoznavanje lastnih emocionalnih vsebin, motivov, šibkosti in moči,
  • prepoznavanje paralelizmov, obrambnih in transfernih mehanizmov ter njihovo upoštevanje v procesih supervizije, osebnega in organizacijskega svetovanja,
  • fleksibilno izvajanje izobraževalne, podporne, vodstvene in drugih funkcij supervizije/koučinga v skladu s potrebami in pričakovanji uporabnikov,
  • poznavanje, razumevanje in izvajanje temeljne strukture supervizije/koučinga kot cikličnega učnega procesa, ob upoštevanju vseh faz procesa in razumevanju supervizije kot procesa, ki se odvija tudi v supervizantu,
  • razumevanje strukture organizacij, dinamike in kulture različnih delovnih okolij ter umeščanje svetovanja, supervizije in koučinga v širši organizacijski okvir,
  • poznavanje in razumevanje organizacijskih razmerij, sprememb in učenja v organizaciji ter razumevanje problemskih situacij kot medsebojnega vplivanja osebnostnih dejavnikov uslužbencev in uporabnikov na eni ter organizacijskih strukturnih elementov na drugi strani,
  • najti alternativne rešitve problemov, ki za vse udeležene omogočajo razvoj novih perspektiv in izboljšajo njihovo življenje, odnose in delovno klimo ter usmerjati nove perspektive v spremenjene strategije ravnanja,
  • vodenje svetovalnega procesa usmerjenega v spodbujanje in spremljanje sprememb v organizaciji ter v razreševanje težav in opolnomočenje različnih uporabnikov,
  • poznavanje, razumevanje in upoštevanje institucionalnih okvirov delovanja organizacije ter zavzemanje za take spremembe v organizaciji, ki zagotavljajo osnovne pravice in potrebe vseh uporabnikov,
  • organiziranje in metodično vodenje procesov supervizije (individualne, skupinske, timske supervizije, intervizije, supervizije v organizaciji), osebno in organizacijsko svetovanje v različnih ustanovah ter na raznih delovnih področjih, njegovo uvajanje na nova področja dela ter sodelovanje v razvijanju novih teoretskih modelov supervizije, osebnega in organizacijskega svetovanja.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Splošni pogoj za napredovanje v drugo leto študija je opravljen modul Teoretske in izkustvene osnove supervizije oz. ustrezni ekvivalent. Kandidat, ki opravlja program kot redni študij, mora za vpis v 2. letnik zbrati najmanj 54 KT ECTS iz prvega leta študija.

Prehodnost:
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora kandidat zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa.

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

URL

URL izvajalca: