Primarni zavihki
magister slikarstva/ magistrica slikarstva
Izbrane kvalifikacije
Pečar, restavratorski sodelavec/pečarka, restavratorska sodelavka | |
Knjigovez/knjigovezka | |
Diplomirani inženir okoljskega gradbeništva (un)/diplomirana inženirka okoljskega gradbeništva (un) | |
Primerjaj označene | Počisti |
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: magister slikarstva/ magistrica slikarstvaDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V magistrski študijski program Slikarstvo se lahko vpiše kdor je:
Pri pogojih za vpis, kot so navedeni v točkah b) in c), se diferencialni predmeti / izpiti določijo individualno glede na različnost strokovnega področja ter glede na kandidatove strokovne in delovne izkušnje. Pogoje za vpis izpolnjujejo tudi kandidati, ki so končali enakovredno izobraževanje, kot je navedeno v točkah od a) do c) v tujini, opravili preizkus posebne nadarjenosti za drugostopenjski magistrski študij na ALUO UL. Vpisujejo se pod enakimi pogoji, kot veljajo za kandidate, ki so zaključili svoje šolanje v Sloveniji. |
ISCED področje |
ISCED področje:
Umetnost in humanistika
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: likovna umetnost |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
Splošne kompetence:
- Usposobljenost za samostojno ustvarjalno in raziskovalno dejavnost na področju slikarstva in likovne umetnosti nasploh,razvijanje umetniške zavesti in senzibilnosti,
- sposobnost samoizobraževanja na svojem strokovnem področju,
- sposobnost reševanja problemov z rabo novih informacijskih virov in umetniško – raziskovalnih metod
- sposobnost za umeščanje lastne dejavnosti in ustvarjanja v umetniško in družbeno – zgodovinsko okolje,
- sposobnost za generiranje idej, za najdevanje najboljših tehnoloških rešitev in sposobnost za uresničevanje idej,
- sposobnost konceptualnega mišljenja, sposobnost za samorefleksijo in analizo,
- sposobnost za formuliranje in predstavljanje lastnih idej,
- sposobnost za razumevanje operativnih mehanizmov in razvoja umetniških institucij ter praktična spretnost v komuniciranja z njimi,
- razvite komunikacijske sposobnosti in spretnosti v domačem in mednarodnem okolju,
- visoko razvita poklicna etična, družbena in okoljska odgovornost.
Predmetno-specifične kompetence:
Smer Slikarstvo
- sposobnost povezovanja znanja in izkušenj s področja likovne ustvarjalnosti, teoretičnih ved in drugih umetniških področij ter njihova uporaba pri konkretnih slikarskih projektih in delih,
- poglobljena sposobnost uporabe slikarskih veščin in spretnosti ter njihovo razvijanje z uporabo znanja iz področij likovne ustvarjalnosti,
- sposobnost za orientiranje v slikarskih procesih, njihovih vzrokih, razvoju in medsebojnih odnosih,
- sposobnost za reševanje konkretnih slikarskih nalog z uporabo konceptualnih metod in postopkov,
- sposobnost samostojnega učenja in raziskovanja teoretičnih vprašanj v povezavi z umetniškim delom,
- sposobnost umeščanja vpliva novih tehnologij in dognanj na tem področju v kontekst slikarstva in likovne umetnosti nasploh,
- sposobnost za predstavljanje svojih del na skupinskih in samostojnih postavitvah in razstavah,
- sposobnost kritičnega dialoga in sodelovanja pri različnih vrstah mentorsko vodenih obiskov in predavanj ob dogodkih in razstavah,
- sposobnost komuniciranja, izvajanja in predstavljanja lastnega dela v domačem inmednarodnem prostoru.
Smer Grafika
- sposobnost povezovanja znanja in izkušenj s področja likovne ustvarjalnosti, teoretičnih ved in drugih umetniških področij ter njihova uporaba pri konkretnih grafičnih projektih in delih,
- poglobljena sposobnost uporabe grafičnih veščin in spretnosti ter njihovo razvijanje z uporabo znanja iz področij likovne ustvarjalnosti,
- sposobnost za orientiranje v grafičnih procesih, njihovih vzrokih, razvoju in medsebojnih odnosih,
- sposobnost za reševanje konkretnih grafičnih nalog z uporabo konceptualnih metod in postopkov,
- sposobnost samostojnega učenja in raziskovanja teoretičnih vprašanj v povezavi z umetniškim delom,
- sposobnost umeščanja vpliva novih tehnologij in dognanj na tem področju v kontekst grafike in likovne umetnosti nasploh,
- sposobnost za predstavljanje svojih del na skupinskih in samostojnih postavitvah in razstavah,
- sposobnost kritičnega dialoga in sodelovanja pri različnih vrstah mentorsko vodenih obiskov in predavanj ob dogodkih in razstavah,
- sposobnost komuniciranja, izvajanja in predstavljanja lastnega dela v domačem in mednarodnem prostoru.
Smer Video in novi mediji
- sposobnost povezovanja znanja in izkušenj s področja likovne ustvarjalnosti, teoretičnih ved in drugih umetniških področij ter njihova uporaba pri konkretnih novomedijskih projektih in delih,
- poglobljena sposobnost uporabe različnih žanrov in tehnologije s področja videa in novih medijev ter njihovo razvijanje z uporabo znanja iz področij likovne ustvarjalnosti,
- sposobnost za orientiranje v novomedijskih procesih, njihovih vzrokih, razvoju in medsebojnih odnosih,
- sposobnost za reševanje konkretnih novomedijskih nalog z uporabo specifičnih konceptualnih metod in postopkov,
- sposobnost samostojnega učenja in raziskovanja teoretičnih vprašanj v povezavi z umetniškim delom,
- sposobnost umeščanja vpliva novih tehnologij in dognanj na tem področju v kontekst novih medijev in likovne umetnosti nasploh,
- sposobnost za predstavljanje svojih del na skupinskih in samostojnih postavitvah in razstavah,
- sposobnost kritičnega dialoga in sodelovanja pri različnih vrstah mentorsko vodenih obiskov in predavanj ob dogodkih in razstavah,
- sposobnost komuniciranja, izvajanja in predstavljanja lastnega dela v domačem in mednarodnem prostoru.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Pogoji za napredovanje so usklajeni s 151,členom Statuta UL:
Za napredovanje iz prvega v drugi letnik magistrskega študijskega programa mora študent opraviti študijske obveznosti, predpisane s predmetnikom in učnimi načrti za prvi letnik v skupnem obsegu 56 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Za dokončanje drugostopenjskega študija mora kandidat opraviti vse obveznosti, ki jih določa študijski program in učni načrti predmetov, predpisanih na izbrani smeri, v skupnem obsegu 120 KT. Študent oziroma študentka mora pripraviti in zagovarjati magistrsko delo (30 KT).
Študij se zaključi z uspešnim javnim zagovorom pozitivno ocenjenega magistrskega dela pred najmanj tričlansko komisijo, v kateri je mentor eden od članov.
Univerza v Ljubljani, Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane