Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister profesor španščine in …/magistrica profesorica španščine in …Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen bolonjski prvostopenjski univerzitetni dvodisciplinarni študijski program Španski jezik in književnost ali
  • zaključen katerikoli drug bolonjski univerzitetni študijski program prve stopnje sorodne stroke in če kandidat lahko ob tem izkaže ustrezno znanje španščine (C1 skupnega evropskega referenčnega okvira) ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program sorodnih strok, npr. predšolska vzgoja, teologija, uprava, družboslovna informatika, visoka poslovna šola, in če kandidat lahko ob tem izkaže ustrezno znanje španščine (C1 skupnega evropskega referenčnega okvira).
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • logično in abstraktno analiziranje, sintetiziranje in vrednotenje,
  • poglobljeno izražanje znanj z obeh strokovnih področij v pisni in ustni obliki in njihovo kritično vrednotenje,
  • kompetentno prenašanje intra- in interdisciplinarnih znanj v prakso,
  • samostojno poglabljanje in izpopolnjevanje ter povezovanje pridobljenih znanj in usposobljenosti z različnimi strokovnimi področji,
  • kontekstualiziranje in samostojno nadgrajevanje informacij,
  • prenašanje svojih znanj in sposobnosti na druga problemska področja (sposobnost transferja),
  • reševanje problemov, konfliktnih situacij in delovnih nalog intra- in interdisciplinarno,
  • timsko reševanje problemov,
  • organiziranje in vodenje strokovnih skupin,
  • (samo)evalvacijo in (samo)ocenjevanje ter kritično in celostno razmišljanje,
  • samostojno iskanje, interpretiranje in uporabo novih virov znanja na strokovnih in znanstvenih področjih,
  • strokovno in učinkovito uporabo IKT  pri iskanju, izbiranju, obdelavi, predstavitvi in posredovanju informacij,
  • zagotavljanje kvalitete lastnega dela ter zviševanje standardov kakovosti v delovnem okolju,
  • učinkovito poučevanje,
  • preverjanje in ocenjevanje znanja ter spremljanje napredka učencev,
  • vodenje in komunikacijo,
  • obvladanje širših profesionalnih kompetenc,
  • vseživljenjsko učenje,
(predmetnospecifične kompetence)
  • ustrezno odzivanje v socialno, kulturno in etnično različnih okoljih ob poznavanju družbe špansko govorečega sveta (zgodovina, geografija, politične vede, kultura in umetnost, itd.) v primerjavi s slovenskim jezikom in kulturo,
  • prepoznavanje družbenih in regionalnih variant španščine,
  • kritično vrednotenje književnih del,
  • razumevanje in analiziranje besedilno sporazumevalnih procesov v družbi,
  • poznavanje in razumevanje zgodovinsko kulturnih posebnosti špansko govorečega sveta,
  • razumevanje soodvisnosti besedil in civilizacijsko-kulturnega družbenega konteksta,
  • prenos teoretičnih opisov jezika v praktično delo z besedili,
  • reševanje strokovnih problemov,
  • uporabo metod znanstveno-raziskovalnega dela,
  • uporabo jezikovnih tehnologij,
  • poznavanje sodobnih teorij in teoretičnih modelov poučevanja tujega jezika in jih zna učinkovito uporabiti pri pouku,
  • ubesediti strokovno in splošno znanje v ustrezni jezikovni obliki in se prilagoditi različnim stopnjam poučevanja pri pouku španščine,
  • uporabo didaktike tujega jezika kot posredovalne discipline za spoznanja iz drugih znanstvenih disciplin pri pouku španščine,
  • preoblikovanje strokovno-predmetnih vsebin v izobraževalni proces pouka španščine.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Za napredovanje iz prvega v drugi letnik drugostopenjskega pedagoškega dvopredmetnega študijskega programa mora študent v celoti opraviti vse obveznosti, predpisane s predmetnikom in posameznimi učnimi načrti za prvi letnik, v skupnem obsegu 60 KT.

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študijskega programa mora študent na obeh dvopredmetnih programih uspešno zaključiti pedagoško prakso in zagovarjati magistrsko delo ter opraviti še vse druge študijske obveznosti, kot jih določa drugostopenjski pedagoški dvopredmetni študijski program, v skupnem obsegu 120 KT.

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

URL

URL izvajalca: