Primarni zavihki
Magister pomoči z umetnostjo/magistrica pomoči z umetnostjo
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister pomoči z umetnostjo/magistrica pomoči z umetnostjoDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- poznavanje in uporabo ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
- prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
- vodenje in organizacijo,
- vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
- prenos spoznanj raziskovanja v prakso,
- razvoj novih znanj in razumevanje področja,
- delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
- sodelovanje v interdisciplinarnem timu in komunikacijo z vsemi vključenimi subjekti v vzgojno–izobraževalnem procesu (otroki, mladostniki, starši in strokovnimi delavci) in z različnimi sogovorniki na področju pomoči z umetnostjo,
- reflektiranje in evalviranje obstoječe vzgojno-izobraževalne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti, ustvarjalno prilagajanje in kritično ocenjevanje novih pogledov in konceptov v praksi in teoriji pomoči z umetnostjo,
- razvijanje izvirnih pristopov v procesu pomoči z umetnostjo,
- razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
- pojmovanje pomoči z umetnostjo kot sestavino psihosocialne pomoči posamezniku, ki pokriva zelo širok razpon različnih pristopov in uporabo teh v individualni in skupinski obliki,
- povezovanje pridobljenega znanja pomoči z umetnostjo z znanjem iz širših strokovnih področij psihologije, socialne antropologije, sociologije kulture, medosebne komunikologije, socialne, specialne in rehabilitacijske pedagogike, psihopatologije in psihoterapije, teorije pomoči z umetnostjo in metodologije raziskovanja,
- izvajanje pomoči z umetnostjo v izbranem umetnostnem mediju, ki mu je najbližji in ga najbolj obvlada,
- vključevati v proces pomoči z umetnostjo poleg svojega izbranega umetnostnega medija tudi druga umetnostna področja za lajšanje in pospeševanje procesa pomoči,
- pridobivanje praktičnih izkušenj z metodami pomoči z umetnostjo pri delu z različnimi uporabniki s posebnimi potrebami ter z individualnim in s skupinskim delom kot udeleženec in facilitator,
- razvijanje in vzpostavitev odnosa z uporabnikom ter vzpostavljanje in lajšanje procesov medosebnih odnosov znotraj skupin,
- ustvarjati varno okolje za uporabnikovo počutje in za potek procesa pomoči z umetnostjo,
- zavedanje nujnosti redne supervizije za učinkovito izvajanje lastne prakse pomoči z umetnostjo in za preprečevanje lastnega izgorevanja.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent lahko napreduje v drugi letnik, če opravi 54 KT obveznosti prvega letnika.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa in uspešno zagovarjati magistrsko delo.
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane