Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister pomoči z umetnostjo/magistrica pomoči z umetnostjoDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznega strokovnega področja (1. alineja 38.a člena ZVis): specialna in rehabilitacijska pedagogika, socialna pedagogika, likovna pedagogika, glasbena pedagogika, muzikologija, umetnost in humanistika, družboslovje, razredni pouk, psihologija, pedagogika, socialno delo, predšolska vzgoja, zdravstvo (delovna terapija, fizioterapija), v obsegu vsaj 180 KT ali
  • zaključen študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij (2. alineja 38.a člena ZVis), v obsegu vsaj 180 KT, če kandidat pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija; obveznosti določi Komisija za podiplomski študij druge stopnje PeF glede na različnost strokovnega področja in obsegajo od 10 do 60 kreditnih točk ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: specialna in rehabilitacijska pedagogika, socialna pedagogika, likovna pedagogika, glasbena pedagogika, muzikologija, umetnost in humanistika, družboslovje, razredni pouk, psihologija, pedagogika, socialno delo, predšolska vzgoja, zdravstvo (delovna terapija, fizioterapija) ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij, če kandidat pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija; obveznosti določi Komisija za podiplomski študij PeF druge stopnje glede na različnost strokovnega področja in obsegajo od 10 do 60 kreditnih točk.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • poznavanje in uporabo ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
  • prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
  • vodenje in organizacijo,
  • vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
  • prenos spoznanj raziskovanja v prakso,
  • razvoj novih znanj in razumevanje področja,
  • delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
  • sodelovanje v interdisciplinarnem timu in komunikacijo z vsemi vključenimi subjekti v vzgojno–izobraževalnem procesu (otroki, mladostniki, starši in strokovnimi delavci) in z različnimi sogovorniki na področju pomoči z umetnostjo,
  • reflektiranje in evalviranje obstoječe vzgojno-izobraževalne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti, ustvarjalno prilagajanje in kritično ocenjevanje novih pogledov in konceptov v praksi in teoriji pomoči z umetnostjo,
  • razvijanje izvirnih pristopov v procesu pomoči z umetnostjo,
  • razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
(predmetnospecifične kompetence)
  • pojmovanje pomoči z umetnostjo kot sestavino psihosocialne pomoči posamezniku, ki pokriva zelo širok razpon različnih pristopov in uporabo teh v individualni in skupinski obliki,
  • povezovanje pridobljenega znanja pomoči z umetnostjo z znanjem iz širših strokovnih področij psihologije, socialne antropologije, sociologije kulture, medosebne komunikologije, socialne, specialne in rehabilitacijske pedagogike, psihopatologije in psihoterapije, teorije pomoči z umetnostjo in metodologije raziskovanja,
  • izvajanje pomoči z umetnostjo v izbranem umetnostnem mediju, ki mu je najbližji in ga najbolj obvlada,
  • vključevati v proces pomoči z umetnostjo poleg svojega izbranega umetnostnega medija tudi druga umetnostna področja za lajšanje in pospeševanje procesa pomoči,
  • pridobivanje praktičnih izkušenj z metodami pomoči z umetnostjo pri delu z različnimi uporabniki s posebnimi potrebami ter z individualnim in s skupinskim delom kot udeleženec in facilitator,
  • razvijanje in vzpostavitev odnosa z uporabnikom ter vzpostavljanje in lajšanje procesov medosebnih odnosov znotraj skupin,
  • ustvarjati varno okolje za uporabnikovo počutje in za potek procesa pomoči z umetnostjo,
  • zavedanje nujnosti redne supervizije za učinkovito izvajanje lastne prakse pomoči z umetnostjo in za preprečevanje lastnega izgorevanja.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
 

Napredovanje:

Študent lahko napreduje v drugi letnik, če opravi 54 KT obveznosti prvega letnika.

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa in uspešno zagovarjati magistrsko delo.

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

URL

URL izvajalca: