Primarni zavihki
Diplomirani filozof (un) in …/diplomirana filozofinja (un) in …
Izbrane kvalifikacije
Magister umetnosti/magistrica umetnosti s področja radijske režije | |
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja literarnih ved | |
Magister profesor francoščine in …/magistrica profesorica francoščine in … | |
Primerjaj označene | Počisti |
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Diplomirani filozof (un) in …/diplomirana filozofinja (un) in …Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko univerzitetno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Umetnost in humanistika
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: filozofija in etika |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
Splošne kompetence, ki jih pridobijo diplomanti in diplomantke prvostopenjskega dvopredmetnega
študijskega programa:
- razmišljajo logično, abstraktno, analitično in sintetično;
- so usposobljeni za sodelovanje pri reševanju strokovnih vprašanj;
- seznanjeni so s temeljnimi raziskovalnimi metodami, ki jih tvorno prenašajo z enega področja na drugega;
- pridobljena znanja in usposobljenosti povezujejo med obema strokama in z različnimi drugimi področji;
- svoja znanja prenašajo na druga problemska področja (sposobnost transferja) ter jih rešujejo intradisciplinarno;
- zaradi poznavanja dveh strokovnih področij so bolj fleksibilni pri opredeljevanju in reševanju konkretnih vprašanj;
- bolj celovito pristopajo k evidentiranju problemov in njihovem reševanju;
- usposobljeni so uporabljati dva različna strokovna diskurza, ki jim omogočata jasnejšo argumentacijo;
- imajo večjo sposobnost komuniciranja, ki izhaja iz razumevanje dveh pogledov in omogoča uspešno vključevanje v timsko delo;
- informacije (vsaj dvojno) kontekstualizirajo;
- lažje in bolj kompetentno se odzivajo na nove izzive in se jim prilagajajo in/ali jih modificirajo;
- zavezani so profesionalni etiki ter so sposobni razvijati refleksijo o njej tudi v širšem družbenem kontekstu;
- zbirajo bibliografske in druge podatke iz baz in drugih virov;
- oblikujejo in sooblikujejo učinkovite medčloveške odnose;
- imajo zavest o potrebi stalnega izpopolnjevanja že pridobljenega znanja in pripravljenost za tako nadgradnjo;
- uporabljajo IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi in predstavitvi informacij;
- sodelujejo pri ocenjevanju in zagotavljanju kakovosti lastnega del.
Splošne kompetence na področju filozofije, ki se pridobijo s programom:
- sposobnost kvalitetno uporabljati vire in informacije;
- sposobnost branja in razumevanja besedil;
- zmožnost kritičnega mišljenja in avtonomne presoje;
- sposobnost prenosa znanj v prakso in vsakdanje življenje;
- zmožnost kritičnega ovrednotenja znanja;
- obvladanje veščine etičnega premisleka.
Predmetno-specifične kompetence, k ise pridobijo s programom:
- sposobnost splošnega uvida v temeljne koncepte zgodovine filozofije in sodobnih filozofij;
- sposobnost refleksije na področjih filozofije in humanistike ter kritičnega ovrednotenja družbenih razmer in nazorske argumentacije,
- zmožnost povezovanja filozofskih spoznanj s spoznanji drugih ved;
- zmožnost uporabe filozofskega znanja in temeljnih konceptov v praksi;
- sposobnost branja, komentiranja, interpretiranja in kritičnega ovrednotenja temeljnih in drugih besedil filozofije in filozofije kulture;
- sposobnost etičnega premisleka in estetskega vrednotenja in prenosa znanj in dognanj na vse ravni družbenega življenja.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, s seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, s projektnimi deli, z nastopi, s storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje iz 1. v 2. letnik mora študent v celoti opraviti vse obveznosti, predpisane s predmetnikom in posameznimi učnimi načrti za 1. letnik, v skupnem obsegu 60 KT. Za napredovanje iz 2. v 3. letnik pa mora v celoti opraviti vse študijske obveznosti, predpisane s predmetnikom in posameznimi učnimi načrti za 2. letnik, v skupnem obsegu 60 KT, torej skupaj za 1. in 2. letnik 120 KT.
Diplomirani filozof (un) in …/diplomirana filozofinja (un) in …
SOK 7
EOK 6
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 8 / EOK 7
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Za dokončanje dvodisciplinarnega študija mora študent opraviti vse obveznosti, ki jih določajo študijski program in učni načrti posameznih predmetov, v skupnem obsegu 90 KT. Celotni študij pa se zaključi šele potem, ko je študent na obeh izbranih disciplinah opravil vse obveznosti, ki jih določajo študijska programa in učni načrti posameznih predmetov, v skupnem obsegu 180 KT. V zadnjem letniku študija študent pripravi ustrezno diplomsko delo, ki ga mora uspešno zagovarjati.
Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane