Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Diplomant socialnega menedžmenta (vs)/diplomantka socialnega menedžmenta (vs)Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS)
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
3 leta
Kreditne točke Kreditne točke: 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Matura ali
  • poklicna matura ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje:
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
ISCED podpodročje isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 7
Raven EOK: EOK 6
Raven EOVK: Prva stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
(splošne kompetence)
  • poznavanje in razumevanje kulturnih in družbenih procesov in njihovo kompleksno analizo,
  • uporabo metodoloških orodij, tj. izvajanje, koordiniranje in organiziranje raziskav, uporabo raznih raziskovalnih metod in tehnik,
  • oblikovanje izvirnih idej, konceptov in rešitev določenih problemov,
  • etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki v družbenem okolju s spoštovanjem načela nediskriminatornosti in multikulturnosti,
  • razvoj kritične in samokritične presoje,
  • fleksibilno uporabo znanja v praksi,
  • poznavanje pomena kakovosti in prizadevanje za kakovost strokovnega dela skozi avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost in (samo)evalviranje v strokovnem delu,
  • prepoznavanje in izkoriščanje priložnosti, ki se ponujajo v delovnem in družbenem okolju (ki se izkazujejo kot podjetniški duh in aktivno državljanstvo),
  • razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti za komuniciranje z različnimi okolji,
  • timsko delo, tj. pripravljenost na sodelovanje, kooperativnost, upoštevanje mnenj drugih in izpolnjevanje dogovorjene vloge v okviru tima in skupine,
  • razvijanje alternativnih rešitev v procesu strateškega načrtovanja,
  • zagon strategij oziroma pretvorbo strategij v projekte,
  • globalno mreženje na področju socialnih dejavnosti,
  • izdelavo projekta, ki lahko kandidira za mednarodna sredstva,
  • razumevanje ekonomskih vidikov za delovanje neprofitnega sektorja,
  • vodenje, koordiniranje in načrtovanje poslovnega procesa v neprofitni organizaciji,
  • divergentno mišljenje, kritično presojanje, ustvarjalnost in premagovanje problemov,
  • upravljanje človeških virov,
  • urejanje razmerij med delodajalci in delavci,
  • analizo, sintezo in predvidevanje rešitev in posledic,
  • reševanje zahtevnih problemov posameznikov, ki nastajajo v delovnem okolju pri delu in v procesu zaposlovanja,
  • interdisciplinarno povezovanje različnih strokovnjakov in timskega dela z namenom ustreznega ovrednotenja posameznih vprašanj, ki nastanejo v praksi, in skupnega iskanja ustreznih rešitev,
  • uporabo relevantnih domačih in mednarodnih pravnih virov, uporabo elektronskih virov in kritično analizo relevantne literature,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poznavanje in razumevanje utemeljitev in zgodovine razvoja temeljnih družboslovnih disciplin (stroke) in sicer s področja sociologije, političnih ved, komunikologije, ekonomije in menedžmenta, družboslovne informatike, pravoznanstva, družboslovne statistike in kvalitativnih metod,
  • reševanje konkretnih družbenih in delovnih problemov z uporabo družboslovnih znanstvenih metod in postopkov,
  • povezovanje koherentno obvladanega temeljnega znanja, pridobljenega pri obveznih predmetih, ter njegovo uporabo v praksi,
  • pridobivanje, selekcijo, ocenjevanje in umeščanje novih informacij in interpretacijo v kontekstu družboslovja,
  • interdisciplinarni pristop, ki se kaže kot razumevanje splošne strukture družbenih ved ter povezanosti med njenimi posameznimi disciplinami in poddisciplinami,
  • razumevanje in uporabo metod kritične analize in razvoja teorij ter njihovo uporabo v reševanju konkretnih družbenih in delovnih problemov,
  • razvoj veščin in spretnosti pri uporabi znanja na področju družbenih ved s pomočjo reševanja teoretičnih ali empiričnih problemov,
  • uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov na področju družbenih ved,
  • organizacijske in vodstvene spretnosti v organizacijah, ob razumevanju individualnih vrednot in skupinskih vrednotnih sistemov, z obvladovanjem profesionalno - etičnih vprašanj,
  • organizacijske in vodstvene spretnosti za organiziranje aktivnega in samostojnega dela,
  • komuniciranje s strokovnjaki iz različnih področij gospodarskega in družbenega življenja ter z različnimi interesnimi skupinami,
  • razumevanje odnosov med posamezniki, organizacijami in družbenim okoljem, kompleksno sistemsko gledanje in delovanje,
  • poznavanje in razumevanje teoretičnih osnov analitičnega in svetovalnega dela (prenos znanja do uporabnika),
  • načrtovanje in obvladovanje sprememb ob oblikovanju celovite ocene stanja v organizaciji ali družbenem okolju z upoštevanjem različnih dejavnikov,
  • poznavanje in razumevanje procesov v poslovnem okolju organizacije in njihovo analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter njihovih posledic,
  • etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki v poslovnem okolju, spoštovanje nediskriminativnosti in multikulturnosti v organizaciji in njenem (mednarodnem) okolju,
  • poznavanje in razumevanje razvojnih teženj, razlik in potreb posameznika,
  • upravljanje s časom, za samopripravo in načrtovanje ter samokontrolo izvajanja načrtov,
  • razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov, obvladovanje profesionalnoetičnih vprašanj,
  • razumevanje odnosov med organizacijo in socialnim okoljem - sistemsko gledanje in delovanje,
  • občutljivost za odnose med ljudmi pri delu, fleksibilnost in skupinsko delo, samoiniciativnost, prevzemanje odgovornosti, razmišljanje in lastno mnenje.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Diplomant socialnega menedžmenta (vs)/diplomantka socialnega menedžmenta (vs)

SOK 7

EOK 6

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 8 / EOK 7

Prehodnost:

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Samostojni visokošolski zavod, Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici

URL

URL izvajalca: