Primarni zavihki
Magister družboslovne informatike/magistrica družboslovne informatike
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister družboslovne informatike/magistrica družboslovne informatikeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V magistrski študijski program Družboslovna informatika se lahko vpiše, kdor je končal:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
Splošne kompetence:
- Sposobnost abstraktnega in logičnega razmišljanja in sklepanja.
- Znanstvena skepsa, kritičnost.
- Sposobnost profesionalnega in etičnega delovanja.
- Sposobnost samostojnega in skupinskega dela in sodelovanja ter medosebne komunikacije. Sposobnost projektnega vodenja in odločanja.
- Spodobnost ustnega in pisnega komuniciranja na svojem strokovnem področju.
- Sposobnost oblikovanja in izvedbe samostojnih nastopov v poslovnih kontekstih.
- Sposobnost oblikovanja, predstavljanja in kritičnega vrednotenja potencialov inovativnih (poslovnih) zamisli in idej.
- Digitalna pismenost za pametno uporabo družbenih medijev (branje, pisanje, interakcija v skupini, ustvarjanje videov...).
- Sposobnost kreativne uporabe znanja v konkretnih primerih.
- Razumevanje odnosa med teorijo in izkustvom (podatki).
- Razumevanje kompleksnosti povezanosti med pojavi v družboslovju.
- Sposobnost analitičnega povezovanja raziskovalnih ciljev z ustreznimi raziskovalnimi pristopi.
Predmetno-specifične kompetence:
- Razumevanje in prepoznavanje paradigem, teorij, indikatorjev in aktualnih globalnih dogajanj na področju IKT in družbe.
- Sposobnost samostojnega oblikovanja teoretskega okvira, pojasnjevalnega modela, hipotez in empirične preverbe za pojasnjevanje izbranega internetnega fenomena.
- Sposobnost analitičnega pristopa k upravljanju, vodenju in izvedbi projektov, ki so vsebinsko ali izvedbeno povezani z informacijsko družbo.
- Sposobnost za načrtovanje, vodenje in izvedbo empiričnih raziskav, ki se osredotočajo ali vključujejo družbene vidike digitalnih oz. internetnih storitev.
- Statistična pismenost in sposobnost uporabe računalniško podprtih statističnih metod v podatkovni analitiki.
- Poznavanje standardov objave statističnih podatkov in rezultatov analiz na področju DI.
Dodatne predmetno-specifične kompetence modula Podatkovna analitika:
- Uporaba principov upravljanja in vizualizacije podatkov.
- Analiza, interpretacija, odkrivanje pomena v podatkih.
- Uporaba podatkovnega rudarjenja.
- Uporaba statističnih orodij za analizo in vizualizacijo podatkov.
- Sposobnost zasnove zahtevnejših analiz s področja analize in vizualizacije podatkov.
- Sposobnost odkrivati (socialna) omrežja in jih analizirati s sodobnimi metodami za analizo (velikih) omrežij.
- Uporaba in kritično vrednotenje digitalnih tehnologij v družboslovnem raziskovanju.
Dodatne predmetno-specifične kompetence modula Načrtovanje digitalnih storitev:
- Sposobnost aktivnega delovanja na internetu na tehnični ravni in ravni produkcije digitalnih vsebin.
- Usposobljenost za analitično prepoznavanje smernic razvoja digitalnih storitev.
- Poznavanje principov načrtovanja spletnih skupnosti ter moderiranja in analize družbenih procesov znotraj njih.
- Sposobnost identifikacije in uporabe ustreznega pristopa ter orodij in tehnik za vključevanje uporabnikov (predvsem raziskovanje uporabniške izkušnje) v različne stopnje procesa raziskovanja in razvoja digitalnih storitev in interaktivnih tehnologij.
- Poznavanje in zmožnost uporabe nabora metod za analizo uporabniške izkušnje ter pristopov zagotavljanja kakovosti digitalnih storitev, upoštevajoč standarde uporabnosti.
- Sposobnost načrtovanja, organiziranja in upravljanja interdisciplinarnih skupinskih projektov na področju uporabniško usmerjenega načrtovanja, raziskovanja uporabniške izkušnje in (pre)oblikovanja spletnega nastopa.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Napredovanje v višji letnik je mogoče z opravljenimi vsaj 51 kreditnimi točkami tekočega letnika (brez posebne prošnje). V primeru izjemnih okoliščin (določenih v Statutu UL), pa se lahko na podlagi odobrene prošnje, vpišejo v višji letnik tudi tisti študentje, ki so opravili vsaj 42 kreditnih točk tekočega letnika.
Magister družboslovne informatike/magistrica družboslovne informatike
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Študent zaključi študij, ko opravi vse predpisane obveznosti v obsegu 120 kreditnih točk iz predmetnika oz. priznanih obveznosti.
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane