Primarni zavihki
Arhivirano
Diplomant menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja (vs)/diplomantka menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja (vs)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Diplomant menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja (vs)/diplomantka menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja (vs)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Višje strokovno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: poslovanje in upravljanje, menedžment |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- razumevanja širšega družbenoekonomskega konteksta ter analize, sinteze in rešitev na področju organiziranja in menedžmenta organizacij,
- razumevanja pomena povezanosti poslovanja in vseživljenjskega izobraževanja za konkurenčnost sodobnega gospodarstva, uporabe znanj in spretnosti s področja poslovanja in menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja v praksi,
- obvladovanja raziskovalnih metod, postopkov in procesov za izboljšanje kakovosti poslovanja in za evalvacijo programov vseživljenjskega izobraževanja,
- avtonomnosti, kritičnosti ter prizadevanja za kakovost s prevzemanjem odgovornosti za lastno delo,
- razvoja komunikacijskih sposobnosti in sposobnosti mreženja ter prožnega delovanja v timih ter v različnih družbenih in kulturnih okoljih,
- (samo)refleksije, oblikovanja poklicne identitete in zavezanosti profesionalni etiki,
- uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije za učinkovito podporo delu in upravljanju s podatki ter dobro poznavanje informacijskih tehnologij za podporo izobraževanju,
- za delo na področju poslovnih procesov, spremljanja novosti in nadaljnjega pridobivanja znanja,
- vnašanja inovativnih pristopov v poslovanje in menedžment vseživljenjskega izobraževanja ter menedžment znanja v različnih kontekstih,
(predmetnospecifične kompetence)
- interdisciplinarne uporabe temeljnih znanj s področja poslovnih ved in menedžmenta, izobraževalnih ved ter komunikacijskih spretnosti in uporabe teh znanj pri menedžmentu vseživljenjskega izobraževanja ob poznavanju potreb in značilnosti ciljne skupine uporabnikov,
- načrtovanja, organiziranja in menedžmenta izobraževanja glede na potrebe ciljnih skupin, izobraževalnega konteksta in potrebe trga,
- fleksibilnega umeščanja novih informacij in interpretacij v kontekst menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja, iskanja informacij in virov ter ravnanja z informacijami,
- razumevanja prepletenosti administrativnih in vodstvenih vidikov, strokovnega izvajanja programov ter skrbi za kakovost in učinkovito delovanje izobraževalnih programov in ustanov,
- pozitivnega odnosa do učenja in razumevanja pomena vseživljenjskosti učenja oz. izobraževanja ter zmožen širjenja te naravnanosti,
- prilagajanja izobraževanja in usposabljanja potrebam in zahtevam učeče se osebe, učnega konteksta ter tržnim zakonitostim,
- reševanja konkretnih delovnih nalog na področju organiziranja programov vseživljenjskega izobraževanja ter kariernega svetovanja ob uporabi ustreznih diagnostičnih in prognostičnih metod in postopkov,
- prepoznavanja, odkrivanja in podpore pri uporabi znanj in osebnostnih potencialov zaposlenih v korist delovne organizacije ter širšega okolja ter upravljanja s temi znanji na nivoju oddelka ali organizacije,
- podpore in svetovanja posameznikom in skupinam pri samostojnem in proaktivnem načrtovanju kariere in vseživljenjskega izobraževanja,
- poznavanja ter kritične analize teoretskih izhodišč in modelov vseživljenjskega izobraževanja ter raziskovalnih ugotovitev in njihovemu kontekstu prilagojene uporabe v praksi,
- načrtovanja in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov kot podpore in vira informacij tako v procesu menedžmenta kot tudi v načrtovanju izobraževalnega procesa,
- empatičnosti in komunikacijske odprtosti ter razumevanja in spoštovanja različnosti kot kvalitete,
- refleksije lastnega dela kot ključnega mehanizma strokovnega razvoja posameznika in stroke,
- poznavanja in razumevanja zgodovine razvoja organizacij na področju vseživljenjskega izobraževanja v nacionalnem in mednarodnem kontekstu.
Ocenjevanje in zaključevanje:
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Napredovanje:
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.
Prehodnost:
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Pogoji za pridobitev javne listine:
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Izvajalci:
Samostojni visokošolski zavod, Doba Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije Maribor
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane