Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Diplomant menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja (vs)/diplomantka menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja (vs)Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS)
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Višje strokovno izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
3 leta
Kreditne točke Kreditne točke: 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Matura ali
  • poklicna matura ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje: poslovanje in upravljanje, menedžment
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 7
Raven EOK: EOK 6
Raven EOVK: Prva stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
 
(splošne kompetence)
  • razumevanja širšega družbenoekonomskega konteksta ter analize, sinteze in rešitev na področju organiziranja in menedžmenta organizacij,
  • razumevanja pomena povezanosti poslovanja in vseživljenjskega izobraževanja za konkurenčnost sodobnega gospodarstva, uporabe znanj in spretnosti s področja poslovanja in menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja v praksi,
  • obvladovanja raziskovalnih metod, postopkov in procesov za izboljšanje kakovosti poslovanja in za evalvacijo programov vseživljenjskega izobraževanja,
  • avtonomnosti, kritičnosti ter prizadevanja za kakovost s prevzemanjem odgovornosti za lastno delo,
  • razvoja komunikacijskih sposobnosti in sposobnosti mreženja ter prožnega delovanja v timih ter v različnih družbenih in kulturnih okoljih,
  • (samo)refleksije, oblikovanja poklicne identitete in zavezanosti profesionalni etiki,
  • uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije za učinkovito podporo delu in upravljanju s podatki ter dobro poznavanje informacijskih tehnologij za podporo izobraževanju, 
  • za delo na področju poslovnih procesov, spremljanja novosti in nadaljnjega pridobivanja znanja,
  • vnašanja inovativnih pristopov v poslovanje in menedžment vseživljenjskega izobraževanja ter menedžment znanja v različnih kontekstih,

 

(predmetnospecifične kompetence)
  • interdisciplinarne uporabe temeljnih znanj s področja poslovnih ved in menedžmenta, izobraževalnih ved ter komunikacijskih spretnosti in uporabe teh znanj pri menedžmentu vseživljenjskega izobraževanja ob poznavanju potreb in značilnosti ciljne skupine uporabnikov, 
  • načrtovanja, organiziranja in menedžmenta izobraževanja glede na potrebe ciljnih skupin, izobraževalnega konteksta in potrebe trga,
  • fleksibilnega umeščanja novih informacij in interpretacij v kontekst menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja, iskanja informacij in virov ter ravnanja z informacijami,
  • razumevanja prepletenosti administrativnih in vodstvenih vidikov, strokovnega izvajanja programov ter skrbi za kakovost in učinkovito delovanje izobraževalnih programov in ustanov,
  • pozitivnega odnosa do učenja in razumevanja pomena vseživljenjskosti učenja oz. izobraževanja ter zmožen širjenja te naravnanosti,
  • prilagajanja izobraževanja in usposabljanja potrebam in zahtevam učeče se osebe, učnega konteksta ter tržnim zakonitostim,
  • reševanja konkretnih delovnih nalog na področju organiziranja programov vseživljenjskega izobraževanja ter kariernega svetovanja ob uporabi ustreznih diagnostičnih in prognostičnih metod in postopkov,
  • prepoznavanja, odkrivanja in podpore pri uporabi znanj in osebnostnih potencialov zaposlenih v korist delovne organizacije ter širšega okolja ter upravljanja s temi znanji na nivoju oddelka ali organizacije,
  • podpore in svetovanja posameznikom in skupinam pri samostojnem in proaktivnem načrtovanju kariere in vseživljenjskega izobraževanja,
  • poznavanja ter kritične analize teoretskih izhodišč in modelov vseživljenjskega izobraževanja ter raziskovalnih ugotovitev in njihovemu kontekstu prilagojene uporabe v praksi,
  • načrtovanja in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov kot podpore in vira informacij tako v procesu menedžmenta kot tudi v načrtovanju izobraževalnega procesa,
  • empatičnosti in komunikacijske odprtosti ter razumevanja in spoštovanja različnosti kot kvalitete, 
  • refleksije lastnega dela kot ključnega mehanizma strokovnega razvoja posameznika in stroke,
  • poznavanja in razumevanja zgodovine razvoja organizacij na področju vseživljenjskega izobraževanja v nacionalnem in mednarodnem kontekstu. 

Ocenjevanje in zaključevanje:
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Prehodnost:

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Samostojni visokošolski zavod, Doba Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije Maribor

URL

URL izvajalca: