Ime kvalifikacije Diplomant menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja (vs)/diplomantka menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja (vs)Dodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma prve stopnje (VS)
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Višje strokovno izobraževanje
Trajanje izobraževanja
3 leta
Kreditne točke 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Matura ali
  • poklicna matura ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje poslovanje in upravljanje, menedžment
Raven kvalifikacije

SOK 7
EOK 6
Prva stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
 
(splošne kompetence)
  • razumevanja širšega družbenoekonomskega konteksta ter analize, sinteze in rešitev na področju organiziranja in menedžmenta organizacij,
  • razumevanja pomena povezanosti poslovanja in vseživljenjskega izobraževanja za konkurenčnost sodobnega gospodarstva, uporabe znanj in spretnosti s področja poslovanja in menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja v praksi,
  • obvladovanja raziskovalnih metod, postopkov in procesov za izboljšanje kakovosti poslovanja in za evalvacijo programov vseživljenjskega izobraževanja,
  • avtonomnosti, kritičnosti ter prizadevanja za kakovost s prevzemanjem odgovornosti za lastno delo,
  • razvoja komunikacijskih sposobnosti in sposobnosti mreženja ter prožnega delovanja v timih ter v različnih družbenih in kulturnih okoljih,
  • (samo)refleksije, oblikovanja poklicne identitete in zavezanosti profesionalni etiki,
  • uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije za učinkovito podporo delu in upravljanju s podatki ter dobro poznavanje informacijskih tehnologij za podporo izobraževanju, 
  • za delo na področju poslovnih procesov, spremljanja novosti in nadaljnjega pridobivanja znanja,
  • vnašanja inovativnih pristopov v poslovanje in menedžment vseživljenjskega izobraževanja ter menedžment znanja v različnih kontekstih,

 

(predmetnospecifične kompetence)
  • interdisciplinarne uporabe temeljnih znanj s področja poslovnih ved in menedžmenta, izobraževalnih ved ter komunikacijskih spretnosti in uporabe teh znanj pri menedžmentu vseživljenjskega izobraževanja ob poznavanju potreb in značilnosti ciljne skupine uporabnikov, 
  • načrtovanja, organiziranja in menedžmenta izobraževanja glede na potrebe ciljnih skupin, izobraževalnega konteksta in potrebe trga,
  • fleksibilnega umeščanja novih informacij in interpretacij v kontekst menedžmenta vseživljenjskega izobraževanja, iskanja informacij in virov ter ravnanja z informacijami,
  • razumevanja prepletenosti administrativnih in vodstvenih vidikov, strokovnega izvajanja programov ter skrbi za kakovost in učinkovito delovanje izobraževalnih programov in ustanov,
  • pozitivnega odnosa do učenja in razumevanja pomena vseživljenjskosti učenja oz. izobraževanja ter zmožen širjenja te naravnanosti,
  • prilagajanja izobraževanja in usposabljanja potrebam in zahtevam učeče se osebe, učnega konteksta ter tržnim zakonitostim,
  • reševanja konkretnih delovnih nalog na področju organiziranja programov vseživljenjskega izobraževanja ter kariernega svetovanja ob uporabi ustreznih diagnostičnih in prognostičnih metod in postopkov,
  • prepoznavanja, odkrivanja in podpore pri uporabi znanj in osebnostnih potencialov zaposlenih v korist delovne organizacije ter širšega okolja ter upravljanja s temi znanji na nivoju oddelka ali organizacije,
  • podpore in svetovanja posameznikom in skupinam pri samostojnem in proaktivnem načrtovanju kariere in vseživljenjskega izobraževanja,
  • poznavanja ter kritične analize teoretskih izhodišč in modelov vseživljenjskega izobraževanja ter raziskovalnih ugotovitev in njihovemu kontekstu prilagojene uporabe v praksi,
  • načrtovanja in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov kot podpore in vira informacij tako v procesu menedžmenta kot tudi v načrtovanju izobraževalnega procesa,
  • empatičnosti in komunikacijske odprtosti ter razumevanja in spoštovanja različnosti kot kvalitete, 
  • refleksije lastnega dela kot ključnega mehanizma strokovnega razvoja posameznika in stroke,
  • poznavanja in razumevanja zgodovine razvoja organizacij na področju vseživljenjskega izobraževanja v nacionalnem in mednarodnem kontekstu. 

Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Samostojni visokošolski zavod, Doba Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije Maribor

URL