Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister turizma/magistrica turizmaDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Diploma prve stopnje visokošolskega strokovnega programa s področji, ovrednotenih s 180 ECTS: ekonomije, poslovnih, organizacijskih in upravnih ved, turizma, družboslovja in pravnih ved ali
  • diploma prve stopnje študijskega programa prve stopnje drugih strokovnih področjih v obsegu najmanj 180 ECTS ter opravljena dodatna obveznost v obsegu 15 ECTS iz predmetov dodiplomskega študija: Ekonomika poslovnih sistemov (7 ECTS) in Osnove študija turizma (8 ECTS). 
ISCED področje ISCED področje:
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
ISCED podpodročje isced podpodročje: potovanja, turizem, prosti čas
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:

(specifične kompetence)

  • razumevanje in reševanje konkretnih problemov na področju storitvenih dejavnosti, še posebej turizma in hotelirstva, z uporabo znanstvenoraziskovalnih metod in metod kritične analize,
  • prepoznavanje priložnosti in nevarnosti na globalnem turističnem trgu, posebej na trgu EU, in na podlagi tega sposobnost uvajanja sprememb v poslovanju organizacije,
  • poglobljeno razumevanje turizma kot družbenega pojava in njegovega vpliva na okolje, nacionalno in mednarodno gospodarstvo,
  • analiziranje posebnosti pri oblikovanj obligacijskih razmerij, v katera turistična podjetja vstopajo pri izvajanju svojih dejavnosti,
  • preučevanje in analiziranje statusnega in pogodbenega povezovanja turističnih podjetij in njihovih poslovnih enot (npr. koncerni, hotelske verige …),
  • identificiranje ključnih prednosti, slabosti in ekonomskih učinkov turizma pri implementaciji trajnostnega razvoja,
  • uporabo metodologije pri raziskavah nabavnega in prodajnega trga za potrebe turističnih in hotelirskih podjetij,
  • definiranje ključnih elementov marketing mixa in oblikovanje strategij pri poslovanju turističnih in hotelirskih podjetij,
  • rabo analitičnih procesov, povezanih s tržno dejavnostjo organizacije, in za razumevanje celovitosti procesov trženja na nabavni in na prodajni strani v razmerah pospešene globalizacije (medkulturne razlike in posebnosti),
  • prevzemanje najzahtevnejših nalog pri planiranju, oblikovanju, razvoju in vodenju sodobnih poslovnih sistemov na področju turizma, hotelirstva in ostalih storitvenih dejavnosti,
  • povezovanje znanj z različnih področij (interdisciplinarnost),
  • seznanitev z nekaterimi orodji za oceno lastne kulturne usmerjenosti in kulturne usmerjenosti drugih,
  • uporabljanje informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov v turizmu,
  • razumevanje nacionalne in evropske regionalne politike in regionalne problematike ter za oblikovanje regionalnih razvojnih programov,
  • poznavanje značilnosti posameznih poslovnih funkcij v povezavi s prihodkovnim menedžmentom in njihove vloge pri izboljšanju prihodkovnega pristopa v turizmu,
  • razumevanje ključnega pomena kadrovskih zmožnosti za delo v turistični dejavnosti, od planiranja, pridobivanja in usposabljanja do nagrajevanja in celovitega strokovnega razvoja,
  • zaznavanje posebnosti pri organizaciji stroškovnega računovodstva v hotelirstvu in razumevanje pomena mednarodnega računovodskega standarda za hotelirstvo,
  • identificiranje stroškov in prihodkov naravnega okolja, njihovega obvladovanja in ugotavljanja vpliva na dobiček podjetja.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10). 

Napredovanje:

Za napredovanje iz prvega v drugi letnik mora študent opraviti študijske obveznosti v obsegu 40 ECTS.

Magister turizma/magistrica turizma

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Pogoj za dokončanje študija so opravljene vse s programom predvidene obveznosti ter napisano in uspešno zagovarjano magistrsko delo, s čimer kandidat zbere najmanj 120 ECTS.

Izvajalci:

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

URL

URL izvajalca: