Ime kvalifikacije Magister turizma/magistrica turizmaDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Diploma prve stopnje visokošolskega strokovnega programa s področji, ovrednotenih s 180 ECTS: ekonomije, poslovnih, organizacijskih in upravnih ved, turizma, družboslovja in pravnih ved ali
  • diploma prve stopnje študijskega programa prve stopnje drugih strokovnih področjih v obsegu najmanj 180 ECTS ter opravljena dodatna obveznost v obsegu 15 ECTS iz predmetov dodiplomskega študija: Ekonomika poslovnih sistemov (7 ECTS) in Osnove študija turizma (8 ECTS). 
ISCED področje ISCED področje
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
ISCED podpodročje isced podpodročje potovanja, turizem, prosti čas
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:

(specifične kompetence)

  • razumevanje in reševanje konkretnih problemov na področju storitvenih dejavnosti, še posebej turizma in hotelirstva, z uporabo znanstvenoraziskovalnih metod in metod kritične analize,
  • prepoznavanje priložnosti in nevarnosti na globalnem turističnem trgu, posebej na trgu EU, in na podlagi tega sposobnost uvajanja sprememb v poslovanju organizacije,
  • poglobljeno razumevanje turizma kot družbenega pojava in njegovega vpliva na okolje, nacionalno in mednarodno gospodarstvo,
  • analiziranje posebnosti pri oblikovanj obligacijskih razmerij, v katera turistična podjetja vstopajo pri izvajanju svojih dejavnosti,
  • preučevanje in analiziranje statusnega in pogodbenega povezovanja turističnih podjetij in njihovih poslovnih enot (npr. koncerni, hotelske verige …),
  • identificiranje ključnih prednosti, slabosti in ekonomskih učinkov turizma pri implementaciji trajnostnega razvoja,
  • uporabo metodologije pri raziskavah nabavnega in prodajnega trga za potrebe turističnih in hotelirskih podjetij,
  • definiranje ključnih elementov marketing mixa in oblikovanje strategij pri poslovanju turističnih in hotelirskih podjetij,
  • rabo analitičnih procesov, povezanih s tržno dejavnostjo organizacije, in za razumevanje celovitosti procesov trženja na nabavni in na prodajni strani v razmerah pospešene globalizacije (medkulturne razlike in posebnosti),
  • prevzemanje najzahtevnejših nalog pri planiranju, oblikovanju, razvoju in vodenju sodobnih poslovnih sistemov na področju turizma, hotelirstva in ostalih storitvenih dejavnosti,
  • povezovanje znanj z različnih področij (interdisciplinarnost),
  • seznanitev z nekaterimi orodji za oceno lastne kulturne usmerjenosti in kulturne usmerjenosti drugih,
  • uporabljanje informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov v turizmu,
  • razumevanje nacionalne in evropske regionalne politike in regionalne problematike ter za oblikovanje regionalnih razvojnih programov,
  • poznavanje značilnosti posameznih poslovnih funkcij v povezavi s prihodkovnim menedžmentom in njihove vloge pri izboljšanju prihodkovnega pristopa v turizmu,
  • razumevanje ključnega pomena kadrovskih zmožnosti za delo v turistični dejavnosti, od planiranja, pridobivanja in usposabljanja do nagrajevanja in celovitega strokovnega razvoja,
  • zaznavanje posebnosti pri organizaciji stroškovnega računovodstva v hotelirstvu in razumevanje pomena mednarodnega računovodskega standarda za hotelirstvo,
  • identificiranje stroškov in prihodkov naravnega okolja, njihovega obvladovanja in ugotavljanja vpliva na dobiček podjetja.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10). 

Za napredovanje iz prvega v drugi letnik mora študent opraviti študijske obveznosti v obsegu 40 ECTS.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoj za dokončanje študija so opravljene vse s programom predvidene obveznosti ter napisano in uspešno zagovarjano magistrsko delo, s čimer kandidat zbere najmanj 120 ECTS.

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

URL