Primarni zavihki
Magister profesor slovenskega jezika in književnosti/magistrica profesorica slovenskega jezika in književnosti
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister profesor slovenskega jezika in književnosti/magistrica profesorica slovenskega jezika in književnostiDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- razumevanje in uporabo kurikularnih teorij ter temeljnega didaktičnega znanja,
- analizo in sintezo ter predvidevanje rešitev strokovnih in didaktičnih problemov,
- interdisciplinarno povezovanje vsebin,
- uporabo znanja v praksi,
- ustvarjalno mišljenje in spodbujanje le-tega pri učencih/dijakih,
- kreativno in avtonomno delovanje,
- poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznikov oz. skupine,
- poznavanje in razumevanje različnosti in multikulturnosti ter upoštevanje nediskriminatornosti pri delu,
- raziskovalni pristop v vzgoji in izobraževanju,
- uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku in drugem strokovnem delu,
- strokovni dialog, mednarodno sodelovanje ter oblikovanje in vodenje projektov v vzgoji in izobraževanju,
- uporabo jezikovnih tehnologij (jezikovnih korpusov, e-slovarjev) v izobraževalnem procesu,
- nove naloge, delo zunaj razreda: na šoli in s socialnimi partnerji,
- razumevanje športa in gibanja kot osnove zdravega načina življenja,
- aktivno uporabo angleškega/nemškega jezika v kontekstu študija na univerzi oz. dela v akademskem ali visoko profesionaliziranem okolju,
- poznavanje in razumevanje temeljnih jezikoslovnih in književnih vsebin ter didaktično prilagoditev ustrezni ciljni skupini,
- interpretacijo književnih besedil,
- poznavanje mnogoobraznosti jezika in različnih vidikov njegove rabe,
- posredovanje znanj o oblikovanju govorjenih in pisanih besedil,
- ugotavljanje možnih povezav med vidiki predmetnega znanja in njihovo uporabo v vzgojno-izobraževalne namene,
- uzaveščanje razlik med sporočanjskimi položaji in ustreznimi oblikami besedil ter s tem oblikovanje ustrezne komunikacijske kompetence,
- pridobivanje in nadgrajevanje jezikovne zmožnosti pri učencih/dijakih,
- prenašanje znanja o izbiranju, umeščanju in povezovanju jezikovnih prvin v umetnostnih in neumetnostnih besedilih,
- raziskovalni pristop z ustreznim zaznavanjem novega v aktualnih jezikovnih in literarnih tokovih,
- refleksijo in vrednotenje sodobnih jezikovnih in literarnih besedil,
- organizacijske naloge in timsko delo na področju razvijanja jezikovne in bralne kulture,
- uzaveščanje slovenščine kot maternega, državnega, uradnega jezika in jezika okolja,
- ozaveščanje vloge in pomena slovenskega jezika in književnosti kot temeljnih prvin nacionalne identitete,
- uzaveščanje vloge in pomena slovenskega jezika in književnosti v odnosu do drugih nacionalnih jezikov in književnosti v sodobni globalizirani družbi,
- pridobitev znanja o osnovnih specialno-pedagoških načelih in pristopih k delu z učenci s posebnimi potrebami, uvajanje v poznavanje inkluzivne vzgoje in izobraževanja ter izpostavljanje novosti koncepcije izobraževanja otrok s PP,
- pridobitev temeljnega vedenja jezikovne politike in jezikovnega načrtovanja, s posebnim poudarkom na dvojezičnosti.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje v višji letnik morajo študenti zbrati 44 ECTS, od tega mora obvezno opraviti vse skupne učne enote PDP-modula: Pedagogika, Didaktika, Psihologija učenja in razvoj mladostnika, Delo z otroki s posebnimi potrebami, Interdisciplinarna opazovalna praksa, ki skupaj znašajo 18 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent zaključi enopredmetni študijski program, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti, predstavi in uspešno zagovarja magistrsko delo ter opravi magistrski izpit in tako skupno zbere najmanj 120 ECTS.
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane