Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister profesor instrumentalne in pevske pedagogike/magistrica profesorica instrumentalne in pevske pedagogikeDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen prvostopenjski program Glasbena umetnost na Akademiji za glasbo v Ljubljani (na posamezno smer lahko vpiše, kdor je končal enako smer) ali enaka ali sorodna smer na enakem ali sorodnem prvostopenjskem študijskem programu na drugi visokošolski ustanovi; pogoj za vpis za vse kandidate je tudi uspešno opravljen sprejemni izpit ali
  • zaključen katerikoli študijski program prve bolonjske stopnje, uspešno opravljen sprejemni izpit ter opravljene manjkajoče študijske obveznosti iz prvostopenjskega študijskega programa Glasbena umetnost.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • zbiranje, analizo in sintezo informacij,
  • kritično razvijanje novih idej in argumentov (ustvarjalnost),
  • samo-motiviranje in samo-vodenje,
  • samostojno načrtovanje in delo,
  • dinamično poslušanje (dvosmernost pretoka informacij),
  • ustvarjalno mišljenje,
  • uporabo znanja v praksi,
  • učinkovito uporabo domišljije in intuicije,
  • fleksibilno razmišljanje v različnih okoliščinah,
  • čustveno razumevanje,
  • izražanje misli in čustev,
  • tankočutnost v razlikovanju med čustveno in racionalno inteligenco,
  • samozavedanje in samoodločanje,
  • razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov,
  • kritično samo-zavednost,
  • konstruktivno uporabo kritičnih sposobnosti pri komunikaciji,
  • odzivanje na socialne, umetniške ali etične probleme povezane s svojim delom,
  • samokritiko, kritiko, skupinsko komunikacijo in sporazumevanje,
  • racionalno in čustveno analizo,
  • sintezo in oblikovanje celovitih sodb,
  • pisno in ustno komuniciranje,
  • izražanje
  • organizacijo dela v skupini in vodenje skupinskega dela,
  • umetniško raziskovanje,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poglobljeno umetniško izražanje na glasbenem področju svoje smeri,
  • poglobljeno artikulacijo glasbene domišljije,
  • razumevanje glasbenih vsebin in oblik,
  • obvladovanje umetniške interpretacije na področju svoje smeri,
  • razumevanje vzročno-posledičnih procesov s področja tehnike svoje smeri,
  • poznavanje in uporabo stilne interpretacije vseh obdobij od renesanse dalje,
  • poglobljeno poznavanje in samostojno uporabo procesov študija različnih umetniških del,
  • poznavanje in uporabo priprave umetniških nastopov,
  • orientacijo v slovenski in svetovni glasbeni zgodovini in literaturi,
  • vrednotenje glasbeno-umetniškega izražanja,
  • posredovanje svojega glasbenega znanja strokovnemu in laičnemu občinstvu,
  • občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije,
  • poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika, znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih, njihovih filozofskih in zgodovinskih temeljih,
  • poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravnih vidikov vzgojnoizobraževalnega dela),
  • razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov, obvladovanje profesionalno-etničnih vprašanj,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo sodobne glasbeno-didaktične filozofije in uveljavljenih glasbeno-didaktičnih konceptov na svojem področju,
  • poglobljeno razumevanje in aplikativno uporabo splošnih kurikularnih teorij ter občih didaktičnih, pedagoško-andragoških in psiholoških znanj, sposobnosti in spretnosti v formalnih in neformalnih oblikah glasbenega izobraževanja na svojem področju,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo kurikulumov za svojo smer za področje osnovnega in srednješolskega glasbenega šolstva,
  • interdisciplinarno povezovanje vsebin,
  • razvoj akcijskega raziskovanja na področju uporabe didaktičnih gradiv in glasbenega repertoarja,
  • pedagoško vodenje učencev, dijakov pri individualnem delu in vodenje majhnih skupin,
  • organiziranje aktivnega in samostojnega vadenja,
  • samostojno vrednotenje dosežkov učencev/dijakov na glasbenem področju svoje smeri,
  • prilagajanje glasbenih dejavnosti in učno vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno in kulturno različnost,
  • oblikovanje poklicne samopodobe bodočega učitelja kot dinamičnega in kreativnega zastopnika glasbe,
  • uzaveščanje estetske občutljivosti za kakovostno zvočno okolje,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno strokovnih znanj, sposobnosti in spretnosti s svojega področja, vezanega na smer,
  • uzaveščanje fenomena glasbe in njene raznolike manifestivnosti,
  • poglobljeno razumevanje glasbe v njenih umetniških, znanstvenih in tehničnih domenah,
  • uzaveščanje glasbenega jezika ob dinamični in kreativni uporabi glasbene teorije, zgodovine in reproduktivnih področij,
  • poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno-teoretičnih in oblikovnih znanj,
  • razvoj slušnih in glasbeno-bralnih veščin ter glasbenega spomina,
  • poznavanje, razumevanje svetovne in slovenske glasbene zgodovine,
  • poznavanje, razumevanje in vrednotenje glasbenih del iz svetovne in slovenske glasbene literature,
  • razvoj širokih možnosti funkcionalne uporabe reproduktivnih predmetov pri glasbenih dejavnostih v formalnem izobraževanju in drugih oblikah glasbenega udejstvovanja,
  • individualno in skupinsko muziciranje,
  • razvoj muzikalne samostojnosti,
  • uzaveščanje vrednot slovenske in svetovne glasbene kulture,
  • poznavanje, razumevanje in uporabo različnih metod evalvacije glasbenih dosežkov.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

V drugi letnik lahko napreduje, kdor je opravil vse obvezne predmete in obveznosti v obsegu 60 ECTS.

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Opis poklica

Kratek opis

Svetovalni delavec v vrtcu, šoli in dijaškem domu skupaj z drugimi strokovnimi sodelavci pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in pri razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja ter učnih navad.

Kaj delavec običajno dela

Svetovalni delavec pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja in učnih navad. Svetuje učencem z vzgojnimi in disciplinskimi težavami in jim nudi pomoč pri razvijanju učinkovite komunikacije, urjenju v socialnih spretnostih, razvijanju dobre samopodobe, tehnik sproščanja in podobno. Učence in dijake informira o nadaljnjem izobraževanju, o poklicih in možnostih zaposlovanja in jim svetuje in pomaga pri izbiri nadaljnjega šolanja in pri iskanju štipendij. Koordinira in organizira pomoč učencem pri reševanju finančnih težav za subvencioniranje prehrane, šole v naravi in drugih dejavnosti programa šole.

Učiteljem in vzgojiteljem nudi pomoč pri izboljšanju učinkovitosti poučevanja in jim svetuje za učinkovito delo z učenci in dijaki, ki imajo težave. Pripravlja in izvaja predavanja in delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše na temo učenja, učnih navad, telesnega, osebnega, socialnega in poklicnega razvoja otrok. Sodeluje z vodstvom vrtca, šole in dijaškega doma pri pripravi razvojnega načrta poučevanja in strokovnega izpopolnjevanja učiteljev in vzgojiteljev. Pomaga pri oblikovanju ustrezne socialne klime in pri oblikovanju šolskega reda. Skupaj z učitelji soodloča o ponavljanju, napredovanju in prešolanju učencev in dijakov. Pripravlja različne analize, npr. analizo učne uspešnosti učencev, vedenjske problematike, vpisa, uspešnosti učencev in dijakov v nadaljnjem izobraževanju, socialno ekonomskih razmerah učencev, šolski klimi in kulturi. 

Pogoji za pridobitev javne listine:

Študent mora za dokončanje študija opraviti vse obveznosti, kakor izhajajo iz študijskega programa (120 ECTS po predmetniku svoje smeri).

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo

URL

URL izvajalca: