Primarni zavihki
Magister profesor francoščine in …/magistrica profesorica francoščine in …
Izbrane kvalifikacije
Pomočnik v biotehniki in oskrbi/pomočnica v biotehniki in oskrbi | |
Magister zgodovine/magistrica zgodovine | |
Pečarski mojster/pečarska mojstrica | |
Primerjaj označene | Počisti |
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister profesor francoščine in …/magistrica profesorica francoščine in …Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- logično in abstraktno analiziranje, sintetiziranje in vrednotenje,
- poglobljeno izražanje znanj z obeh strokovnih področij v pisni in ustni obliki in njihovo kritično vrednotenje,
- prenašanje intra- in interdisciplinarnih znanj v prakso,
- samostojno poglabljanje in izpopolnjevanje ter povezovanje pridobljenih znanj in usposobljenosti z različnimi strokovnimi področji,
- kontekstualiziranje in samostojno nadgrajevanje informacij,
- prenos svojih znanj in sposobnosti na druga problemska področja (sposobnost transferja),
- reševanje problemov, konfliktnih situacij in delovnih nalog intra- in interdisciplinarno,
- timsko reševanje problemov,
- organiziranje in vodenje strokovnih skupin,
- (samo)evalvacijo in (samo)ocenjevanje ter kritično in celostno razmišljanje,
- samostojno iskanje, interpretacijo in uporabo novih virov znanja na strokovnih in znanstvenih področjih,
- strokovno in učinkovito uporabo IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi, predstavitvi in posredovanju informacij,
- zagotavljanje kvalitete lastnega dela ter zviševanje standardov kakovosti v delovnem okolju,
- preoblikovanje in posredovanje strokovno-predmetnih vsebin na učencu razumljiv način,
- ustrezno povezovanje ciljev učnih načrtov, vsebin, načinov učenja in razvoja učencev pri uresničevanju šolskega kurikuluma,
- učinkovito načrtovanje, organiziranje in izvajanje učnih aktivnosti,
- obvladanje principov raziskovanja na pedagoškem področju ter njihovo uporabo pri izboljševanju učenja in poučevanja,
- spodbujanje aktivnega in neodvisnega učenja, ki učencem omogoča, da sami načrtujejo, spremljajo, vrednotijo in uravnavajo svoje učenje,
- spodbujanje sodelovalnega učenja, ki učencem omogoča razvoj socialnih veščin za uspešno sodelovanje v različnih heterogenih skupinah,
- ustrezno uporabo različnih načinov spremljanja, preverjanja in ocenjevanja napredka posameznega učenca v skladu s cilji ter dajanje konstruktivne povratne informacije,
- spremljanje in vrednotenje napredka učencev na področju usvajanja strategij učenja, učenja socialnih veščin, bralne in informacijske pismenosti,
- seznanjanje staršev in drugih odgovornih oseb o napredku učencev,
- učinkovito komuniciranje z učenci in razvijanje pozitivnih odnosov z njimi,
- oblikovanje spodbudnega učnega okolja in skupnosti učencev, v kateri se ceni različnost in v katerih se učenci počutijo sprejete, varne in samozavestne,
- oblikovanje jasnih pravil za vedenje in disciplino v razredu; pravila temeljijo na spoštovanju vseh udeležencev,
- uspešno soočanje z neprimernim vedenjem, agresivnostjo, konflikti in uporabo ustreznih strategij za njihovo reševanje,
- dajati vsem učencem enake možnosti in prilagajati delo njihovim individualnim posebnostim,
- prepoznavanje učencev s posebnimi potrebami, njihovih močnih in šibkih področij, prilagajanje dela njihovim zmožnostim in po potrebi sodelovanje z ustreznimi strokovnjaki in ustanovami,
- razvijati pozitiven odnos do učencev, kaže spoštovanje do njihovega družbenega, kulturnega, jezikovnega, verskega izhodišča,
- pri svojem delu upoštevati etična načela in zakonska določila,
- kazati in spodbujati pozitivne vrednote, stališča in vedenje, ki ga pričakuje od učencev,
- učinkovito komuniciranje in sodelovanje s starši ter drugimi osebami, odgovornimi za učence,
- sodelovanje z drugimi učitelji in sodelavci na šoli,
- vključevanje in sodelovanje v različnih aktivnostih v ožjem in širšem okolju ter na področju izobraževanja,
- načrtovanje, spremljanje, vrednotenje in uravnavo lastnega profesionalnega razvoja,
- uporabo ustreznih metod za motiviranje učencev in razvijanje strategij, ki omogočajo vseživljenjsko učenje,
- spodbujanje prožnosti in vztrajnosti pri soočanju z novimi izzivi in nalogami ter sposobnosti samovrednotenja pri učencih,
- uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije pri delu in razvijanje informacijske pismenosti pri učencih,
- razvoj komunikacijskih in socialnih veščin pri učencih,
- obvladovanje temeljnih analitičnih, deskriptivnih in metodoloških pojmov za opis francoskega jezika,
- obvladovanje temeljnih analitičnih, deskriptivnih in metodoloških pojmov za opis francoske književnosti,
- obvladovanje temeljnih analitičnih, deskriptivnih in metodoloških pojmov za opis francoske in frankofonske kulture,
- uporabo različnih jezikovnih priročnikov,
- uporabo elektronskih jezikovnih orodij.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za napredovanje v višji letnik opraviti študijske obveznosti v tolikšnem obsegu, da doseže 90 odstotkov KT, predpisanih s predmetnikom (54 od 60 KT) za posamezni letnik.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študijskega programa mora študent na obeh dvopredmetnih programih uspešno zaključiti pedagoško prakso in zagovarjati magistrsko delo ter opraviti še vse druge študijske obveznosti, kot jih določa drugostopenjski pedagoški dvopredmetni študijski program, v skupnem obsegu 120 KT.
Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane