Primarni zavihki
Magister komuniciranja in medijev/magistrica komuniciranja in medijev
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister komuniciranja in medijev/magistrica komuniciranja in medijevDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
Pogoj za vpis v 1. letnik je:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: politologija, odnosi posameznik-družba-država |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- obvladanja raziskovanja komuniciranja in komunikacijskih procesov, samostojnega oblikovanja raziskovalnih problemov s področja množičnih medijev in izvajanja strokovnih oziroma raziskovalnih projektov,
- vključevanja v strokovno javnost in obvladanja ter kritičnega ocenjevanja retorike in javnega razpravljanja javnih akterjev,
- kritične presoje virov in informacij oziroma komunikacijskih procesov v družbi – in konkretno v medijih – in v tem smislu zmožen samostojnega oblikovanja pisnega besedila (strokovni oziroma poljudni članek, referat, razprava …),
- obvladanja teorije in zgodovinske specifičnosti trendov razvoja družbe, družbenih odnosov in konstelacije političnih sil v zgodovini na področju avdiovizualnih medijev,
- kritične novinarske prakse, ki razkriva vlogo medijev in množičnega komuniciranja v utrjevanju spolne neenakopravnosti in neenake obravnave spolov,
- komuniciranja v političnem in ekonomskem sistemu,
- kritične presoje in reševanja strokovnih in praktičnih vprašanj s področja medijskega prava,
- za voditeljska delovna mesta, ki zahtevajo znanja o komunikacijskih procesih in/ali o produkciji medijskih vsebin,
- poznavanja osnovnih disciplinarnih znanj komunikološke znanosti,
- raziskovanja množičnih medijev in družbenega komuniciranja,
- kritičnega analiziranja in raziskovanja medijskih vsebin,
- poznavanja zgodovinskega razvoja množičnih medijev in zgodovinskih pravilnosti v njihovem delovanju, učinkovanju in institucionalnem strukturiranju,
- poznavanja socialne in politične psihologije komuniciranja,
- poznavanja teoretskih konceptov in praktičnega delovanja tiskanih medijev,
- poznavanja teoretskih konceptov in praktičnega delovanja sodobne televizije,
- obvladovanja javnega govorništva, debate, argumentacije in retoričnih spretnosti,
- kritičnega in jasnega izražanja v javnosti; publiciranja,
- poznavanja osnovne pravne prakse s področja medijskega prava,
- aktualne prakse oblikovanja medijskih vsebin.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za vpis v 2. letnik mora študent opraviti študijske obveznosti v obsegu vsaj 54 KT, pri čemer mora opraviti vse temeljne predmete 1. letnika.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane