Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister turizma/magistrica turizmaDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen študijski program 1. stopnje z ustreznih strokovnih področij (turizem, hotelirstvo, gostinstvo, gastronomija, ekonomija) ali
  • zaključen študijski program 1. stopnje z drugih strokovnih področij z opravljenimi študijskimi obveznostmi v obsegu 10–60 ECTS, ki so bistvene za nadaljevanje študija: Osnove turizma, Destinacijski management, Potovalna dejavnost, Teorije v turizmu ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program (sprejet pred 11. 6. 2004) z ustreznih strokovnih področij (turizem, hotelirstvo, gostinstvo, gastronomija, ekonomija) ali
  • visokošolski strokovni študijski program (sprejet pred 11.6. 2004) z opravljenimi študijskimi obveznostmi v obsegu 10–60 ECTS, ki so bistvene za nadaljevanje študija: Osnove turizma, Destinacijski management, Potovalna dejavnost, Teorije v turizmu.
ISCED področje ISCED področje:
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
ISCED podpodročje isced podpodročje: potovanja, turizem, prosti čas
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:

(splošne kompetence)

  • strokovno analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter posledic v delovanju turističnih organizacij,
  • presojo za sprejemanje odločitev v turističnih sistemih in procesih,
  • samostojno uporabo pridobljenega teoretičnega znanja za reševanje problemov v praksi pri upravljanju turističnih sistemov in organizacij oziroma družb,
  • obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov v turističnih sistemih, procesih in funkcijah,
  • poudarjeni in stalni razvoj kritične in samokritične presoje pri sprejemanju odločitev v dinamiki turističnih sistemov in procesov,
  • oblikovanje komunikacijskih sposobnosti in spretnosti, še posebej stalne komunikacije v mednarodnem okolju na področju turizma,
  • delo in ustvarjanje v mednarodnem okolju, s poudarkom na izkoriščanju vseh konvencionalnih in alternativnih virov energije in varstvu okolja,
  • obvladanje najmodernejših tehnoloških metod, postopkov in procesov v procesih s področja turistične dejavnosti,
  • avtonomnost in samozavest v strokovnem delu,
  • kooperativnost in sposobnost delati v skupini,
  • vodenje strokovne skupine, 

 (predmetnospecifične kompetence)

  • uporabo kvantitativnih metod,
  • znanje o managementu turističnih organizacij, 
  • razumevanje osnovnih pojmov s področja načrtovanja kompleksnih socialnih mrež in vključevanja socialnih akterjev v razvoj turizma na podjetniški, lokalni in regijski ravni,
  • razumevanje osnovnih in zahtevnejših pojmov s področja logističnih procesov v turizmu,
  • povezovanje turističnih potreb v turistične proizvode,
  • razumevanje kategorij finančne analize,
  • razumevanje modelov sodobne organiziranosti turističnih organizacij in investiranja v managementske koncepte poslovanja,
  • izdelavo sistemske analize in spremljanje uvedbe informacijskega sistema v poslovanje,
  • poznavanje koncepta marketinškega komuniciranja,
  • obravnavo praktičnih problemov procesne obravnave poslovanja v sodobnih organizacijskih sistemih,
  • razumevanje temeljnih pojmov s področja raziskave potreb, motivov in vedenja potrošnikov pri trženju turističnih storitev,
  • razumevanje modelov sodobne organiziranosti turističnih organizacij in investiranja v managementske koncepte poslovanja,
  • smiselno reševanje konkretnih delovnih problemov na področju uporabe znanstveno-raziskovalnih prejemov pri ustvarjanju novega integralnega turističnega proizvoda z uporabo standardnih strokovnih metod in postopkov,
  • prakseološko razumevanje politične teorije s ciljem sistematičnega razumevanja političnih in turističnih dogodkov na ravni lokalnih, nacionalnih, evropskih in globalnih turističnih politik.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10). 

Napredovanje:

Študent napreduje v 2. letnik, ko z opravljenimi obveznostmi 1. letnika skupno zbere najmanj 45 ECTS. Obvezno mora opraviti izpite: Kvantitativne metode, Sociologija turizma in Management.

Magister turizma/magistrica turizma

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Študent uspešno zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti in zbere najmanj 120 ECTS.

Izvajalci:

Univerza v Mariboru, Fakulteta za turizem v Brežicah

URL

URL izvajalca: