Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister profesor zgodnjega učenja/magistrica profesorica zgodnjega učenjaDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij (predšolska vzgoja, razredni pouk, pedagogika, psihologija, defektologija, edukacijske vede) ali
  • zaključen študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij, če je kandidat pred vpisom opravil študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija in obsegajo 30 kreditnih točk iz predmetnih področij slovenskega jezika, pedagogike, razvojne psihologije, pedagoške psihologije in specialne pedagogike ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program Predšolska vzgoja, sprejet pred 11. 6. 2004 ali
  • zaključen drugi visokošolski strokovni ali univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, če je kandidat pred vpisom opravil študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija in obsegajo 30 kreditnih točk iz predmetnih področij slovenskega jezika, pedagogike, razvojne psihologije, pedagoške psihologije in specialne pedagogike.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • razumevanje osnovnih  družbenih procesov, znanstvenih izhodišč ter sodobnih dosežkov, ki ga usmerjajo k  analiziranju in reševanju izzivov in problemov iz strokovnega področja,
  • natančno in jasno izražanje ter suvereno rabo strokovnega jezika,
  • razvijanje in razumevanje osnovnih pedagoških konceptov in zakonitosti njihovega razvoja in delovanja,
  • kritično presojo obstoječe prakse, politike in raziskovanja zgodnjega učenja,
  • razumevanje vloge dejavnikov okolja na otrokov razvoj in učenje,
  • teoretično in praktično obvladovanje komunikacije,
  • sodelovanje z vsemi subjekti, vključenimi v procese zgodnjega učenja,
  • iskanje, izbiro in uporabo relevantnih podatkov in informacij, ki jih ponujajo pisni viri in sodobna tehnologija,
  • ustvarjanje in izražanje pozitivnega odnosa in odgovornosti do različnih umetnosti in kultur,
  • recepcijo, percepcijo in produkcijo v različnih umetnostnih jezikih v odnosu do zagotavljanja spodbudnega učnega okolja,
  • izbiro in uporabo različnih strategij, pristopov in metod dela z različnimi otroki,
  • sodelovanje ter vodenje timskega in samostojnega dela,
  • načrtovanje in izpeljavo projektov ter predstavljanje lastnih dosežkov in spoznanj v različnih oblikah,
  • gojenje kulture bivanja in prenašanje vedenja o njej s poudarkom na osveščenosti o pomenu narave in ekologije za človeka ter psihofizičnega zdravja,
(predmetnospecifične kompetence)
  • prepoznavanje različnosti in potreb otrok,
  • prispevanje k sistemu zagotavljanja kakovosti,
  • sodelovanje s kolegi, da bi izboljšal lastno učenje in poučevanje ter delil izkušnje z drugimi,
  • razumevanje in utemeljevanje sodobnih pedagoških praks,
  • razumevanje in kritično presojo uradnega in izvedbenega kurikula,
  • prepoznavanje in aplikativno integriranje vseh elementov kurikula,
  • upoštevanje in spoštovanje kulturnih specifičnosti družin in lokalnih skupnosti,
  • vrednotenje, kritično izbiro in izvajanje glasbe za otroke,
  • umetniško udejstvovanje in razvijanje pozitivnega odnosa do glasbene kulture,
  • razvijanje novih znanj in razumevanjepomena uprizoritvenih umetnosti,
  • razumevanje likovno teoretskih ter komunikacijskih konceptov in zakonitosti likovnega jezika,
  • razumevanje sodobnih pristopov in strategij pri vodenju in izvajanju likovnih dejavnosti,
  • uporabo različnih konceptov otroštva in vzgoje pri načrtovanju, izvajanju in evalviranju dela s posameznikom ali s skupino,
  • nudenje čustvene varnosti otrokom,
  • spodbujanje samostojnosti otrok v skladu z njihovo zrelostjo,
  • usmerjanje pozornosti na pozitivne lastnosti lastne osebnosti in osebnosti drugih,
  • razumevanje in upoštevanje odnosov med vzgojno-izobraževalno institucijo in okoljem,
  • interdisciplinarno prepoznavanje in razumevanje raznolikosti v vzgojno-izobraževalnem prostoru,
  • spodbujanje radovednosti otrok na področju naravoslovja,
  • povezovanje in posploševanje temeljnih naravoslovnih pojmovanj in njihovo prilagajanje spoznavnim sposobnostim otrok,
  • odgovorno ravnanje v okolju,
  • nuditi otroku oblike pomoči pri razvoju logično-matematičnega mišljenja in pojmov,
  • razvijati strategije reševanja preprostih matematičnih problemov ter s pomočjo kognitivnega konflikta motivirati otroka k uvidu problemske situacije in k reševanju pripadajočega problema,
  • izvajanje empiričnega, pretežno kvalitativnega raziskovanja področja zgodnjega učenja in poučevanja,
  • upoštevanje etičnih načel v procesih raziskovanja,
  • izbiro ustreznih jezikovnih znakov in koda glede na govorni položaj in namernost sporočanja,
  • tvorbo znanstvenega besedila,
  • teoretično in praktično obvladanje komunikacije,
  • preverjanje in uporabo pridobljenih znanj v praksi,
  • spodbujanje zgodnjega govornega razvoja otrok in drugih oblik simbolnega izražanja,
  • razumevanje vloge dejavnikov okolja na otrokov razvoj in učenje.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Študent mora za prehod v 2. letnik doseči 48 KT (80 % KT) od 60 KT prvega letnika študijskega programa.

Magister profesor zgodnjega učenja/magistrica profesorica zgodnjega učenja

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

URL

URL izvajalca: