Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Diplomirani organizator (vs)/diplomirana organizatorka (vs)Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (UN)
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Visokošolsko univerzitetno izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
3 leta
Kreditne točke Kreditne točke: 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Matura ali
  • poklicna matura ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje: poslovne in upravne vede, podrobneje neopredeljeno
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 7
Raven EOK: EOK 6
Raven EOVK: Prva stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
 
(splošne kompetence) 
  • poznavanje in razumevanje procesov, procesno zasnovane organizacije ter obvladovanje nenehnega izboljševanja,
  • poznavanje in razumevanje širokega nabora pristopov, modelov, orodij in standardov za nenehno izboljševanje kakovosti organizacije ter njihovo aplikacijo v realno okolje,
  • uporabo in razvoj metod in tehnik za uspešno in učinkovito obvladovanje procesov ter nenehno izboljševanje kakovosti dela, proizvodov in storitev,
  • analizo, sintezo ter fleksibilno uporabo znanja v praksi,
  • obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov na področju organizacijskih študij,
  • vzpostavljanje in vzdrževanje kooperativnih odnosov za delo v skupini in z drugimi zainteresiranimi ter ustvarjalni dialog,
  • razvoj kritične in samokritične presoje,
  • poznavanje pomena kakovosti in prizadevanje za kakovost strokovnega dela skozi avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost in (samo)evalviranje v strokovnem delu,
  • etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki v družbenem okolju,
  • obvladovanje organizacijskih sprememb v organizaciji kot odziv na spremembe v okolju,
  • občutljivost za ljudi, usmerjanje razmerij med njimi ter razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti v domačem in mednarodnem okolju,
  • vzpostavljanje in vzdrževanje partnerskih odnosov z vsemi zainteresiranimi (odjemalci, zaposleni, lastniki, družbeno okolje),
  • vodenje oddelka in/ali skupine, organiziranje aktivnega in samostojnega dela ter usposabljanje zaposlenih,
  • interdisciplinarno povezovanje znanj različnih predmetov,
  • mentorsko delo, strokovni razvoj in vseživljenjsko učenje,

 

(predmetnospecifične kompetence)
  • internalizacijo gradnikov sodobne organizacijske teorije, temelječe na organizaciji kot ciljno usmerjenih razmerij med ljudmi,
  • poznavanje in razumevanje avtopoietičnega koncepta obvladovanja kakovosti in odličnosti, temelječega na spiralno-vijačnem zaporedju planiranja, izvedbe, preverjanja in ukrepanja,
  • razumevanje in uporabo sodobnih teorij organizacije v praktičnem okolju,
  • obvladovanje metodologije in tehnologije raziskovanja na področju organizacijskih študij,
  • razumevanje matematičnih in statističnih zakonitosti s poudarkom na njihovi uporabnosti v praksi,
  • aktivno obvladovanje komuniciranja v tujem jeziku s poglobljenim poznavanjem izrazoslovja s področja organizacijskih študij,
  • poznavanje in razumevanje filozofije, pristopov, modelov, orodij in standardov celovite kakovosti in poslovne odličnosti ter njihovo uporabo v praksi,
  • prepoznavanje, obvladovanje in nenehno izboljševanje procesov v organizaciji ter njihovo povezavo v celovit sistem procesov,
  • internalizacijo odločilne pomembnosti usmeritve v zahteve in pričakovanja odjemalcev in obvladovanje temeljnih pristopov in metod trženja,
  • poznavanje temeljnih konceptov procesa razvoja novih proizvodov in storitev,
  • poznavanje pristopov in modelov kakovostnega obvladovanja procesa proizvodnje proizvodov in storitev,
  • prepoznavanje in obvladovanje partnerskih odnosov z dobavitelji oziroma v celotni oskrbovalni verigi, prodaji in poprodaji,
  • poznavanje in obvladovanje logističnih procesov in njihove prepletenosti z ostalimi procesi v organizaciji,
  • obvladovanje ključnih praktičnih pristopov na področju ravnanja z ljudmi v smislu sproščanja njihovih ustvarjalnih potencialov,
  • prepoznavanje in obvladovanje ključnih vidikov ekonomike organizacije,
  • obvladovanje temeljnih znanj in praktičnih pristopov, potrebnih za učinkovito in uspešno obvladovanje sistema vodenja organizacije s poudarkom na vodenju z zgledom, poslovnem komuniciranju, obvladovanju projektov, informatizaciji procesov in sistemskem razmišljanju,
  • obvladovanje in nenehno izboljševanje dela v proizvodnih oziroma storitvenih organizacijah.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Diplomirani organizator (vs)/diplomirana organizatorka (vs)

SOK 7

EOK 6

Prikazana je možna karierna pot znotraj znotraj področja izbrane kvalifikacije. Za možnost nadaljnjega izobraževanja na višji stopnji glejte zavihek 'Prehodnost'.

Prehodnost:

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu

URL

URL izvajalca: