Ime kvalifikacije | Diplomirani organizator (vs)/diplomirana organizatorka (vs)Dodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Visokošolsko univerzitetno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
3 leta
|
Kreditne točke | 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 7 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- poznavanje in razumevanje procesov, procesno zasnovane organizacije ter obvladovanje nenehnega izboljševanja,
- poznavanje in razumevanje širokega nabora pristopov, modelov, orodij in standardov za nenehno izboljševanje kakovosti organizacije ter njihovo aplikacijo v realno okolje,
- uporabo in razvoj metod in tehnik za uspešno in učinkovito obvladovanje procesov ter nenehno izboljševanje kakovosti dela, proizvodov in storitev,
- analizo, sintezo ter fleksibilno uporabo znanja v praksi,
- obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov na področju organizacijskih študij,
- vzpostavljanje in vzdrževanje kooperativnih odnosov za delo v skupini in z drugimi zainteresiranimi ter ustvarjalni dialog,
- razvoj kritične in samokritične presoje,
- poznavanje pomena kakovosti in prizadevanje za kakovost strokovnega dela skozi avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost in (samo)evalviranje v strokovnem delu,
- etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki v družbenem okolju,
- obvladovanje organizacijskih sprememb v organizaciji kot odziv na spremembe v okolju,
- občutljivost za ljudi, usmerjanje razmerij med njimi ter razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti v domačem in mednarodnem okolju,
- vzpostavljanje in vzdrževanje partnerskih odnosov z vsemi zainteresiranimi (odjemalci, zaposleni, lastniki, družbeno okolje),
- vodenje oddelka in/ali skupine, organiziranje aktivnega in samostojnega dela ter usposabljanje zaposlenih,
- interdisciplinarno povezovanje znanj različnih predmetov,
- mentorsko delo, strokovni razvoj in vseživljenjsko učenje,
(predmetnospecifične kompetence)
- internalizacijo gradnikov sodobne organizacijske teorije, temelječe na organizaciji kot ciljno usmerjenih razmerij med ljudmi,
- poznavanje in razumevanje avtopoietičnega koncepta obvladovanja kakovosti in odličnosti, temelječega na spiralno-vijačnem zaporedju planiranja, izvedbe, preverjanja in ukrepanja,
- razumevanje in uporabo sodobnih teorij organizacije v praktičnem okolju,
- obvladovanje metodologije in tehnologije raziskovanja na področju organizacijskih študij,
- razumevanje matematičnih in statističnih zakonitosti s poudarkom na njihovi uporabnosti v praksi,
- aktivno obvladovanje komuniciranja v tujem jeziku s poglobljenim poznavanjem izrazoslovja s področja organizacijskih študij,
- poznavanje in razumevanje filozofije, pristopov, modelov, orodij in standardov celovite kakovosti in poslovne odličnosti ter njihovo uporabo v praksi,
- prepoznavanje, obvladovanje in nenehno izboljševanje procesov v organizaciji ter njihovo povezavo v celovit sistem procesov,
- internalizacijo odločilne pomembnosti usmeritve v zahteve in pričakovanja odjemalcev in obvladovanje temeljnih pristopov in metod trženja,
- poznavanje temeljnih konceptov procesa razvoja novih proizvodov in storitev,
- poznavanje pristopov in modelov kakovostnega obvladovanja procesa proizvodnje proizvodov in storitev,
- prepoznavanje in obvladovanje partnerskih odnosov z dobavitelji oziroma v celotni oskrbovalni verigi, prodaji in poprodaji,
- poznavanje in obvladovanje logističnih procesov in njihove prepletenosti z ostalimi procesi v organizaciji,
- obvladovanje ključnih praktičnih pristopov na področju ravnanja z ljudmi v smislu sproščanja njihovih ustvarjalnih potencialov,
- prepoznavanje in obvladovanje ključnih vidikov ekonomike organizacije,
- obvladovanje temeljnih znanj in praktičnih pristopov, potrebnih za učinkovito in uspešno obvladovanje sistema vodenja organizacije s poudarkom na vodenju z zgledom, poslovnem komuniciranju, obvladovanju projektov, informatizaciji procesov in sistemskem razmišljanju,
- obvladovanje in nenehno izboljševanje dela v proizvodnih oziroma storitvenih organizacijah.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.