Ime kvalifikacije Diplomirani organizator (vs)/diplomirana organizatorka (vs)Dodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma prve stopnje (UN)
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Visokošolsko univerzitetno izobraževanje
Trajanje izobraževanja
3 leta
Kreditne točke 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Matura ali
  • poklicna matura ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje poslovne in upravne vede, podrobneje neopredeljeno
Raven kvalifikacije

SOK 7
EOK 6
Prva stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
 
(splošne kompetence) 
  • poznavanje in razumevanje procesov, procesno zasnovane organizacije ter obvladovanje nenehnega izboljševanja,
  • poznavanje in razumevanje širokega nabora pristopov, modelov, orodij in standardov za nenehno izboljševanje kakovosti organizacije ter njihovo aplikacijo v realno okolje,
  • uporabo in razvoj metod in tehnik za uspešno in učinkovito obvladovanje procesov ter nenehno izboljševanje kakovosti dela, proizvodov in storitev,
  • analizo, sintezo ter fleksibilno uporabo znanja v praksi,
  • obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov na področju organizacijskih študij,
  • vzpostavljanje in vzdrževanje kooperativnih odnosov za delo v skupini in z drugimi zainteresiranimi ter ustvarjalni dialog,
  • razvoj kritične in samokritične presoje,
  • poznavanje pomena kakovosti in prizadevanje za kakovost strokovnega dela skozi avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost in (samo)evalviranje v strokovnem delu,
  • etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki v družbenem okolju,
  • obvladovanje organizacijskih sprememb v organizaciji kot odziv na spremembe v okolju,
  • občutljivost za ljudi, usmerjanje razmerij med njimi ter razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti v domačem in mednarodnem okolju,
  • vzpostavljanje in vzdrževanje partnerskih odnosov z vsemi zainteresiranimi (odjemalci, zaposleni, lastniki, družbeno okolje),
  • vodenje oddelka in/ali skupine, organiziranje aktivnega in samostojnega dela ter usposabljanje zaposlenih,
  • interdisciplinarno povezovanje znanj različnih predmetov,
  • mentorsko delo, strokovni razvoj in vseživljenjsko učenje,

 

(predmetnospecifične kompetence)
  • internalizacijo gradnikov sodobne organizacijske teorije, temelječe na organizaciji kot ciljno usmerjenih razmerij med ljudmi,
  • poznavanje in razumevanje avtopoietičnega koncepta obvladovanja kakovosti in odličnosti, temelječega na spiralno-vijačnem zaporedju planiranja, izvedbe, preverjanja in ukrepanja,
  • razumevanje in uporabo sodobnih teorij organizacije v praktičnem okolju,
  • obvladovanje metodologije in tehnologije raziskovanja na področju organizacijskih študij,
  • razumevanje matematičnih in statističnih zakonitosti s poudarkom na njihovi uporabnosti v praksi,
  • aktivno obvladovanje komuniciranja v tujem jeziku s poglobljenim poznavanjem izrazoslovja s področja organizacijskih študij,
  • poznavanje in razumevanje filozofije, pristopov, modelov, orodij in standardov celovite kakovosti in poslovne odličnosti ter njihovo uporabo v praksi,
  • prepoznavanje, obvladovanje in nenehno izboljševanje procesov v organizaciji ter njihovo povezavo v celovit sistem procesov,
  • internalizacijo odločilne pomembnosti usmeritve v zahteve in pričakovanja odjemalcev in obvladovanje temeljnih pristopov in metod trženja,
  • poznavanje temeljnih konceptov procesa razvoja novih proizvodov in storitev,
  • poznavanje pristopov in modelov kakovostnega obvladovanja procesa proizvodnje proizvodov in storitev,
  • prepoznavanje in obvladovanje partnerskih odnosov z dobavitelji oziroma v celotni oskrbovalni verigi, prodaji in poprodaji,
  • poznavanje in obvladovanje logističnih procesov in njihove prepletenosti z ostalimi procesi v organizaciji,
  • obvladovanje ključnih praktičnih pristopov na področju ravnanja z ljudmi v smislu sproščanja njihovih ustvarjalnih potencialov,
  • prepoznavanje in obvladovanje ključnih vidikov ekonomike organizacije,
  • obvladovanje temeljnih znanj in praktičnih pristopov, potrebnih za učinkovito in uspešno obvladovanje sistema vodenja organizacije s poudarkom na vodenju z zgledom, poslovnem komuniciranju, obvladovanju projektov, informatizaciji procesov in sistemskem razmišljanju,
  • obvladovanje in nenehno izboljševanje dela v proizvodnih oziroma storitvenih organizacijah.

Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu

URL