Primarni zavihki
Diplomirani inženir medijskih komunikacij (un)/diplomirana inženirka medijskih komunikacij (un)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Diplomirani inženir medijskih komunikacij (un)/diplomirana inženirka medijskih komunikacij (un)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko univerzitetno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno informacijske in komunikacijske tehnologije (ikt) |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
Splošne kompetence:
- kritičen odnos do različnih oblik sodobnega družbenega delovanja medijev in razumevanja družbene vloge medijev,
- kritično mišljenje in kritičen odnos do različnih oblik komuniciranja,
- učinkovito ustno in pisno komuniciranje,
- ovrednotenje in predvidevanje družbene in kulturne implikacije množičnih medijev in medijskih vsebin v vsakokratni aktualni konfiguraciji medijskega trga ter tudi globalno,
- analiziranje medijskih vsebin in njihove recepcije pri posameznih vrstah občinstva,
- razumevanje delovanja in poslovanja medijskih organizacij, ki delujejo v javnem in zasebnem sektorju,
- učinkovito delovanje v skupini in razvoj medosebnih spretnosti,
- doživljanje umetniškega dela ter razvijanje in spodbujanje lastne kreativnosti,
- iskanje novih virov znanja in uporabo metod za sporazumevanje v stroki in med strokami z namenom doseganja produktivnih rešitev,
- učinkovito rabo sodobnih komunikacijskih, informacijskih in avdiovizualnih tehnologij,
- učinkovito rabo sodobne računalniške opreme pri ustvarjalnem delu.
Predmetnospecifične kompetence:
- poznavanje in razlikovanje različnih komunikacijskih modelov,
- poznavanje glavnih principov globalnih medijskih sistemov,
- razumevanje osnovnih družboslovnih pojmov in poznavanje različnih načinov podajanja vsebin in poudarjanja slogovne pravilnosti izražanja,
- poznavanje osnov delovanja, vsebin in občinstev množičnih medijev ter njihove zgodovinske, družbene in kulturne perspektive,
- razumevanje pomena in vloge komunikacij v družbi in razlikovanje med enostavnim in kompleksnim pogledom na področju komunikacij,
- poznavanje oblik strateške komunikacije in različnih pregledov nad le-temi in s tem nad celotnim spletom strateškega komuniciranja,
- poznavanje osnovnih vrst medijev ter prepoznanje njihovih temeljnih lastnosti in mesta posameznih medijev na sodobnih medijskih trgih,
- razumevanje temeljnih družbenih in političnih funkcij medijev,
- razumevanje vloge novinarstva v sodobni družbi in poznavanje različnih spretnosti, potrebnih za tiskane in elektronske medije,
- razumevanje, kako medijska podjetja uporabljajo svoje razpoložljive (omejene) vire za proizvodnjo in diseminacijo informacij in zabavnih vsebin,
- poznavanje delovanja medijskega trga in izračunavanja elastičnosti povpraševanja ter stroškov poslovanja,
- poznavanje medijskopravne ureditve za potrebe dela v medijih,
- znanje tujega jezika s poudarkom na medijskih vsebinah,
- poznavanje temeljnih likovnih pojmov, z aktivno vlogo likovnega opazovanja, likovnega mišljenja in likovne materializacije, ter poznavanje likovnega prostora in risbe,
- poznavanje zakonov oblikovanja civilizacije in kulture ter doživljanje in vrednotenje umetnine kot oblike pomembne komunikacije,
- poznavanje osnov informatike, informacijske tehnologije in informacijskih sistemov ter tehnoloških in uporabniških vidikov interneta,
- razumevanje osnov razvoja in programiranja s poudarkom na razvoju predstavitvenega nivoja, ki vključuje spletne in grafične uporabniške vmesnike in razumevanje razvojnih postopkov ter njihovo aplikacijo na medijske vsebine,
- poznavanje podatkovnih baz in njihovo uporabo ter konceptualno, logično in fizično načrtovanje podatkovnih baz, sistemov za upravljanje s podatkovnimi bazami ter povpraševalnih jezikov,
- poznavanje tehnologij in postopkov sodobnega razvoja spletnih sistemov s poudarkom na dinamičnih in multimedijskih vsebinah,
- poznavanje osnov geometrijskega modeliranja in računalniške grafike,
- razumevanje konceptov preoblikovanja signalov in delovanja sistemov, ki se uporabljajo za prenos in obdelavo signalov in podatkov,
- razumevanje tehnologije za avdiovizualno produkcijo,
- poznavanje osnov fotografske tehnike in osnov fotografije.
Študent napreduje v 2. letnik, če z opravljenimi izpiti 1. letnika zbere najmanj 48 točk ECTS. Študent napreduje v 3. letnik, če ima opravljene vse izpite 1. letnika in če zbere še najmanj 48 točk ECTS z opravljenimi izpiti 2. letnika.
Diplomirani inženir medijskih komunikacij (un)/diplomirana inženirka medijskih komunikacij (un)
SOK 7
EOK 6
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 8 / EOK 7
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse študijske obveznosti v obsegu 180 kreditnih točk (opravi vse izpite, ki jih določa študijski program, in pripravi ter uspešno zagovarja diplomsko delo).
Univerza v Mariboru, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane