Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: magister profesor računalništva in informatike/magistrica profesorica računalništva in informatikeDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:

 V študijski program Pedagoško računalništvo in informatika se lahko vpiše:

  • kdor je končal študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij (1. alineja 38.a člena ZVis): računalništvo, matematika, tehnika in izobraževanje učiteljev posameznih predmetov – dvopredmetni učitelj, vezava računalništvo, v obsegu vsaj 180 KT, brez dodatnih obveznosti.
  • kdor je končal študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij (2. alineja 38.a člena ZVis), v obsegu vsaj 180 KT, če pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija. Obveznosti določita skupaj Komisija za študijske zadeve FRI in Komisija za podiplomski študij 2. stopnje PeF glede na različnost strokovnega področja in obsegajo od 10 do 60 kreditnih točk. Kandidati lahko opravijo te študijske obveznosti med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje ali z opravljanjem izpitov pred vpisom v magistrski študijski program.
  • kdor je končal visokošolski strokovni študijski program, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih pred 11. 6. 2004, z ustreznega strokovnega področja, določenega pod točko 29.a.
  • kdor je končal visokošolski strokovni študijski program, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij, če pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija. Obveznosti skupaj določita Komisija za študijske zadeve FRI in Komisija za podiplomski študij 2. stopnje PeF glede na različnost strokovnega področja in obsegajo od 10 do 60 kreditnih točk. Kandidati lahko opravijo te študijske obveznosti med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje ali z opravljanjem izpitov pred vpisom v magistrski študijski program.
  • pogoje za vpis izpolnjujejo tudi kandidatke in kandidati, ki so končali enakovredno izobraževanje v tujini in se vpisujejo pod enakimi pogoji, kot veljajo za kandidatke in kandidate, ki so zaključili šolanje v Sloveniji. Pred vpisom v študijski program morajo opraviti postopek priznavanja izobraževanja za namen nadaljevanja študija.
ISCED področje ISCED področje:
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
ISCED podpodročje isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno informacijske in komunikacijske tehnologije (ikt)
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

  • Poznavanje in uporaba ustreznih raziskovalnih pristopov in razvoja lastne prakse.
  • Zmožnost raziskovanja in prenašanja spoznanj v prakso.
  • Sposobnost prevzeti odgovornost za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela.
  • Vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami.
  • Razvijanje novega znanja in razumevanja področja.
  • Delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom.
  • Zmožnost sodelovanja v interdisciplinarnem timu in komuniciranja z vsemi vključenimi subjekti v delovnem procesu.
  • Reflektiranje in evalvacija obstoječe prakse in prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti.
  • Razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja.
  • Poznavanje in razumevanje razvojnih značilnosti, razlik in potreb učencev ter prepoznavanje učnih zmožnosti in težav, celostno pojmovanje učenca, spodbujanje razvoja učenca v odgovornega člana družbe.
  • Uporaba specialno pedagoških znanj za delo z otroki s posebnimi potrebami.
  • Prilagajanje učno-vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno, jezikovno in kulturno različnost učencev.
  • Poznavanje in razumevanje vsebinskih značilnosti pouka.
  • Razumevanje in uporaba strokovnih znanj za doseganje kurikularnih ciljev.
  • Ustvarjanje spodbudnega učnega vzdušja, medsebojnih odnosov, učinkovito razreševanje disciplinskih problemov ter razvijanje socialnih veščin.

Predmetno-specifične kompetence diplomanta, ki se pridobijo s programom:

  • poglobljena usposobljenost na področju didaktike računalništva in informatike, in računalniško podprtih tehnologij v izobraževanju;
  • usposobljenost za vodenje in aktivno delo v projektih za razvoj didaktične programske opreme in e-gradiv;
  • usposobljenost za kritično analizo računalniško podprtih didaktičnih orodij in gradiv;
  • razumevanje in sposobnost umeščanja računalniških in informacijskih znanj na različna področja izobraževanja v drugih vedah;
  • praktično znanje in veščina pri uporabi sistemov za računalniško podprto izobraževanje (spletne učilnice, socialna omrežja, digitalne knjižnice ipd);
  • usposobljenost za sodelovanje v projektih informatizacije vzgojno izobraževalnih ustanov,
  • Poznavanje in uporaba ustreznih raziskovalnih pristopov in razvoja lastne prakse.
  • Zmožnost raziskovanja in prenašanja spoznanj v prakso.
  • Sposobnost prevzeti odgovornost za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela.
  • Vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami.
  • Razvijanje novega znanja in razumevanja področja.
  • Delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom.
  • Zmožnost sodelovanja v interdisciplinarnem timu in komuniciranja z vsemi vključenimi subjekti v delovnem procesu.
  • Reflektiranje in evalvacija obstoječe prakse in prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti.
  • Razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja.
  • Poznavanje in razumevanje razvojnih značilnosti, razlik in potreb učencev ter prepoznavanje učnih zmožnosti in težav, celostno pojmovanje učenca, spodbujanje razvoja učenca v odgovornega člana družbe.
  • Uporaba specialno pedagoških znanj za delo z otroki s posebnimi potrebami.
  • Prilagajanje učno-vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno, jezikovno in kulturno različnost učencev.
  • Poznavanje in razumevanje vsebinskih značilnosti pouka.
  • Razumevanje in uporaba strokovnih znanj za doseganje kurikularnih ciljev.
  • Ustvarjanje spodbudnega učnega vzdušja, medsebojnih odnosov, učinkovito razreševanje disciplinskih problemov ter razvijanje socialnih veščin.
  • diplomant druge stopnje je sposoben samostojno opravljati zahtevne razvojne in organizacijske naloge na svojih področjih in sodelovati s strokovnjaki drugih področij pri reševanju kompleksnih nalog in problemov.

 

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10). 

Napredovanje:

Za vpis v drugi letnik je potrebno opraviti vse obveznosti prvega letnika.

magister profesor računalništva in informatike/magistrica profesorica računalništva in informatike

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija morajo biti opravljene vse obveznosti pri vpisanih predmetih, skladno s pravili pripravljeno in oddano magistrsko delo ter uspešno opravljen javni zagovor magistrskega dela.

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko in Pedagoška fakulteta

URL

URL izvajalca: