Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister inženir okoljskega gradbeništva/magistrica inženirka okoljskega gradbeništvaDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Diplomanti univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Vodarstvo in okoljsko inženirstvo ali
  • diplomanti visokošolskega študijskega programa 1. stopnje Operativno gradbeništvo, ki opravijo kot diferencialne izpite predmete univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Vodarstvo in okoljsko inženirstvo: Matematika II, Osnove kemije, Hidrologija I in Hidravlika I v skupnem obsegu 23 kreditnih točk; diferencialne izpite lahko opravijo kot izbirne predmete v času prvostopenjskega študija ali v dodatnem premostitvenem letu ali
  • diplomanti visokega strokovnega študija Gradbeništvo pred uvedbo bolonjskih programov ali
  • diplomanti drugih univerzitetnih študijskih programov 1. stopnje, pri čemer se jim določi individualni premostitveni program v obsegu od 10 do 60 kreditnih točk po ECTS ali
  • diplomanti visokošolskega študijskega programa 1. stopnje drugih sorodnih (tehničnih in biotehničnih) študijev, pri čemer se jim določi individualni premostitveni program v obsegu od 10 do 60 kreditnih točk po ECTS ali
  • diplomanti drugih sorodnih (tehniških in biotehniških) visokošolskih strokovnih študijskih programov pred uvedbo bolonjske reforme, pri čemer se jim določi individualni premostitveni program v obsegu od 10 do 60 kreditnih točk po ECTS.
ISCED področje ISCED področje:
Tehnika, proizvodne tehnologije in gradbeništvo
ISCED podpodročje isced podpodročje: gradbeništvo
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

(splošne kompetence)

  • splošne razgledanosti in poznavanja akademskih področij,
  • uokvirjanja, razumevanja in kreativnega reševanja problemov, načel in
  • teorij,
  • visoke stopnje kreativnosti in inovativnosti kot rezultat interdisciplinarnosti študija,
  • kritičnega branja in razumevanja besedil, samostojnega pridobivanja znanja in iskanja virov,
  • kritičnega, analitičnega in sintetičnega mišljenja,
  • prenosa in uporabe teoretičnega znanja v prakso in reševanja zahtevnih strokovnih in delovnih problemov,
  • razvijanja profesionalne in etične odgovornosti,
  • razvijanja jezikovne in numerične pismenosti, javnega nastopanja in sporazumevanja s strankami ter laično in strokovno javnostjo,
  • uporabe tujega strokovnega jezika v pisni in govorni komunikaciji,
  • uporabe moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije, tudi v mednarodnem okolju,
  • interdisciplinarnega povezovanja, tudi v mednarodnem okolju,
  • upoštevanja varnostnih, funkcionalnih, gospodarskih, naravovarstvenih in ekoloških vidikov pri svojem delu,
  • razvijanja visokih moralno-etičnih meril (poštenost do dela s strankami, nepristranski nasvet, neodvisnost in strokovnost skladno z veljavno zakonodajo),
  • ustvarjanja objektivnega pogleda na okolje in družbo,
  • sprejemanja dolžnosti do strank in delodajalcev ter celotne družbe,
  • projektiranja in izvajanja zahtevnih gradbenih del v smislu ustrezne kakovosti in cene na podlagi osvojenega poglobljenega znanja naravoslovnih ved in poglobljenega znanja specializiranih ved s področja okoljskega gradbeništva ter izvajanja neodvisne tehniške presoje na podlagi znanstvene analize in sinteze,
  • povezovanja problematike varstva okolja in prepoznavanja in upoštevanja tveganj ob posegih v prostor in okolje s problematiko projektiranja gradbenih objektov na področju okoljskega gradbeništva,
  • (predmetnospecifične kompetence)
  • poznavanja vloge in pomena vodarstva v sodobni družbi,
  • sodelovanja pri načrtovanju, organiziranju, vodenju in izvedbi gradbenih del pri graditvi bolj zahtevnih gradbenih inženirskih objektov na področju vodarstva,
  • samostojnega dimenzioniranja ne le posameznih elementov temveč celotnih bolj zahtevnih gradbenih inženirskih objektov na področju vodarstva,
  • samostojnega in kreativnega opravljanja zahtevnih nalog s področja okoljskega gradbeništva,
  • vodenja skupine pri načrtovanju, zasnovi in izvedbi različnih posegov v vodni prostor, tudi na ogroženih območjih,
  • sodelovanja pri pripravi prostorskih aktov,
  • sodelovanja pri gospodarjenju in vrednotenju nepremičnin,
  • usklajevanja del med investitorji, projektanti in izvajalci posegov v prostor,
  • poznavanja osnov pravnega in upravnega sistema, pomembnih za vodarstvo in za upravljanje ter evidentiranje vodnega prostora in ogroženih območij,
  • vodenja večjih vodarskih podjetij, in sicer po ustrezni praksi.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil z učnimi načrti predpisane obveznosti v obsegu 45 kreditnih točk po ECTS. 

Magister inženir okoljskega gradbeništva/magistrica inženirka okoljskega gradbeništva

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10) 

Pogoji za pridobitev javne listine:

Študent konča študij, ko opravi vse predpisane obveznosti v obsegu 120 kreditnih točk po ECTS, vključno s praktičnim usposabljanjem in magistrskim delom.

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo

URL

URL izvajalca: