Ime kvalifikacije | Turistični informator/turistična informatorkaDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Nacionalna poklicna kvalifikacija, SOK raven 6 |
Vrsta kvalifikacije | Poklicna kvalifikacija |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 6 |
Kandidat/ka je zmožen/zmožna:
- načrtovati, pripraviti, izvajati in kontrolirati lastno delo
- predstavljati lokalne skupnosti, regije oziroma države v turističnopromocijskih aktivnostih
- svetovati pri izbiri počitniških ciljev, produktov in drugih elementov ponudbe
- izvajati akcije pridobivanja gostov in poslovnih partnerjev
- oblikovati promocijskoinformativna gradiva za potrebe TIC-a
- oskrbovati goste in različne stranke s promocijskim in z informativnim materialom
- uporabljati sodobno informacijsko-telekomunikacijsko tehnologijo
- komunicirati s sodelavci, strokovnjaki, strankami in poslovnimi partnerji
- komunicirati v angleškem jeziku in še najmanj v enem tujem jeziku v vsakdanjih delovnih situacijah
- opravljati statističnoanalitična dela in pripravljati statistične analize
- racionalno uporabljati energijo, material in čas
- varovati zdravje in okolje
Preverjanje in ocenjevanje izvajajo komisije za preverjanje in potrjevanje NPK, ki jih imenuje Državni izpitni center (RIC). Člani komisije morajo imeti licenco RIC. Najdemo jih tukaj [2].
Potrjevanje
V postopku svetovanja kandidat pripravi osebno zbirno mapo, ki jo komisija ovrednoti, in če je kandidat v njej predložil verodostojna, veljavna in ustrezna dokazila o znanjih, spretnostih in kompetencah iz poklicnega standarda, lahko komisija:
- prizna vsebine poklicnega standarda v celoti,
- prizna vsebine poklicnega standarda delno in določi tista znanja, spretnosti in kompetence, ki jih bo preverjala,
- ne prizna nobene vsebine poklicnega standarda, ker kandidat ne dokazuje nobenih znanj, spretnosti in kompetenc iz poklicnega standarda, in bo preverjala smiselno celotni poklicni standard.
Način preverjanja – storitev in zagovor
Kandidat v praktičnem prikazu storitve dokaže obvladovanje zahtevanih poklicnih kompetenc po zahtevah poklicnega standarda in ob upoštevanju predpisane dokumentacije. Ob praktičnem prikazu storitve izvede tudi ustni zagovor opravljene storitve, ki obsega preverjanje znanj skladno s poklicnim standardom Turistični informator/turistična informatorka.
Kandidat dokaže, da dosega znanja, spretnosti in kompetence, določene v katalogu standardov strokovnih znanj in spretnosti.
Izvajalci postopkov za ugotavljanje in potrjevanje NPK so vpisani v register izvajalcev, ki se vodi v zbirki nacionalnega informacijskega središča za poklicne kvalifikacije. To so: poklicne šole, podjetja, medpodjetniški izobraževalni centri, šole za izobraževanje odraslih, gospodarske zbornice.
URL