Ime kvalifikacije | Svetovalec/svetovalka za destinacijski managementDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Nacionalna poklicna kvalifikacija, SOK raven 6 |
Vrsta kvalifikacije | Poklicna kvalifikacija |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 6 |
Kandidat/ka je zmožen/zmožna:
- načrtovati in organizirati lastno delo in delo drugih
- zagotavljati kakovost in uspešnost lastnega dela
- racionalno rabiti energijo, material in čas
- razvijati poslovno sodelovanje med različnimi deležniki destinacije in vzdrževati poslovne procese med njimi
- izvajati destinacijski operativni menedžment
- spremljati in analizirati uspešnost destinacije
- sodelovati z dobavitelji, s ponudniki iz javnega in zasebnega sektorja in z naročniki
- ugotavljati potrebe, načrtovati in organizirati strokovna usposabljanja za deležnike v destinaciji
- sodelovati pri razvoju in uvajanju trženjskih aktivnosti
- uveljavljati trajnostni razvoj v okolju, družbi in gospodarstvu
- komunicirati s sodelavci in z deležniki na destinaciji ter s partnerji
- komunicirati v angleškem jeziku in še najmanj v enem tujem jeziku v vsakdanjih delovnih situacijah
- razvijati podjetne lastnosti, spretnosti in vedenje
- uporabljati sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo
- varovati zdravje in okolje
Preverjanje in ocenjevanje izvajajo komisije za preverjanje in potrjevanje NPK, ki jih imenuje Državni izpitni center (RIC). Člani komisije morajo imeti licenco RIC. Najdemo jih tukaj [2].
Potrjevanje
V postopku svetovanja kandidat pripravi osebno zbirno mapo, ki jo komisija ovrednoti, in če je kandidat v njej predložil verodostojna, veljavna in ustrezna dokazila o znanjih, spretnostih in kompetencah iz poklicnega standarda, lahko komisija:
- prizna vsebine poklicnega standarda v celoti,
- prizna vsebine poklicnega standarda delno in določi tista znanja, spretnosti in kompetence, ki jih bo preverjala,
- ne prizna nobene vsebine poklicnega standarda, ker kandidat ne dokazuje nobenih znanj, spretnosti in kompetenc iz poklicnega standarda in bo preverjala smiselno celotni poklicni standard.
Način preverjanja - storitev z ustnim zagovorom.
Kandidat s praktičnim prikazom storitve dokaže obvladovanje zahtevanih poklicnih kompetenc po zahtevah poklicnega standarda in ob upoštevanju predpisane dokumentacije. Ob praktičnem prikazu storitve se izvede tudi ustni zagovor opravljene storitve, ki obsega preverjanje znanj, skladno s poklicnim standardom Svetovalec/svetovalka za destinacijski menedžment.
Kandidat dokaže, da dosega znanja, spretnosti in kompetence, določene v katalogu standardov strokovnih znanj in spretnosti.
Izvajalci postopkov za ugotavljanje in potrjevanje NPK so vpisani v register izvajalcev, ki se vodi v zbirki nacionalnega informacijskega središča za poklicne kvalifikacije. To so: poklicne šole, podjetja, medpodjetniški izobraževalni centri, šole za izobraževanje odraslih, gospodarske zbornice.
URL