Ime kvalifikacije Snovalec vizualnih komunikacij in trženja/snovalka vizualnih komunikacij in trženjaDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Višja strokovna izobrazba
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Višje strokovno izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji

V višješolski študij se lahko vpiše, kdor:

  • je opravil splošno ali poklicno maturo oziroma je končal temu ustrezno izobraževanje po prejšnjih predpisih ali
  • ima opravljen mojstrski, delovodski ali poslovodski izpit, tri leta delovnih izkušenj in je opravil preizkus znanja iz splošnoizobraževalnih predmetov v obsegu, ki je določen za poklicno maturo v srednjem strokovnem izobraževanju.
ISCED področje ISCED področje
Umetnost in humanistika
ISCED podpodročje isced podpodročje modno oblikovanje, oblikovanje prostora in industrijsko oblikovanje
Raven kvalifikacije

SOK 6
EOK 5
Kratki cikel

Študent/ka je zmožen/na:

(Generične kompetence)

  • načrtovati, pripraviti, izvesti in kontrolirati lastno delo in delo drugih;
  • razvijati podjetne lastnosti, spretnosti in vedenje;
  • izvajati samoevalvacijo dela;
  • komunicirati s sodelavci, strokovnjaki in svetuje uporabnikom;
  • uporabljati strokovno terminologijo, komunicirati v enem tujem jeziku;
  • uporabljati sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT);
  • voditi in/ali sodelovati v strokovnem timu in pri reševanju problemov;
  • voditi poslovanje in administrativne procese, vodi dokumentacijo;
  • nadzorovati delo v strokovnem timu in organizira dela za področje vizualnih komunikacij in trženja;
  • evidentirati, naročati in shranjevati material in zagotavljati vzdrževanje delovnih sredstev in opreme;
  • načrtovati organizacijo internega izobraževanja in usposabljanja ter sodelovati pri izobraževanju in usposabljanju kadrov;
  • zagotavljati kakovost delovnih procesov v dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja;
  • spremljati razvoj stroke in pripravlja strokovne predloge za uvedbo novosti v dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja;
  • skrbeti za racionalno rabo energije, materiala, časa;
  • varovati zdravje in okolje, odgovarjati za svojo varnost in varnost drugih.

(Poklicno-specifične kompetence:)

  • zagotavljati profesionalnost in kakovost medosebnega in poslovnega sporazumevanja, obvladati strategije kakovostne komunikacije – na medkulturni ravni s pozitivnim odnosom do drugačnosti, razumeti in sprejemati ljudi iz različnih kulturnih okolij;
  • uporabljati informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT) pri iskanju virov in literature, pri samostojni obdelavi podatkov, izdelavi in oblikovanju celostne grafične podobe ter predstavitvah v tujem jeziku;
  • sistematično pristopati k zbiranju, urejanju in shranjevanju podatkov in informacij, jih obdelati in analizirati z enostavnimi statističnimi metodami in osnovnimi metodami finančnega poslovanja;
  • spremljati in upoštevati trende na področju dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter oblikovanja;
  • uporabljati posebnosti dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter koordinira aktivnosti med različnimi izvajalci;
  • upravljati delovni proces, spremlja in kontrolira delo v strokovnem timu in organizacijo dela;
  • sodelovati v strokovnem timu pri načrtovanju, oblikovanju, predstavitvi in trženju novih storitev, proizvodov, programov in izdelkov;
  • poznati umetnostno-zgodovinske stile, smeri in gibanja in jih ustrezno vključuje v koncept svojega dela;
  • uporabljati vire in učinke svetlobe in osvetljevanja, obliko, barvo in druge oblikovne elemente pri promociji podjetja in prodaje;
  • načrtovati in organizirati dogodke, promocije in srečanja;
  • pridobivati in uporabljati predstavitvena sredstva in materiale, ki so do okolja prijazni in ekonomični;
  • načrtovati, koordinirati in izvajati projekte naročnikov in izvajalcev;
  • kreativno razvijati in izvajati koncepte vizualnega oblikovanja, ki izražajo filozofijo podjetja oziroma naročnika;
  • načrtovati in oblikovati prodajne, predstavitvene in razstavne prostore;
  • obvladati principe reševanja nezadovoljstva uporabnikov in reklamacij;
  • izvajati metode ozaveščanja in spreminjanja vedenjskih vzorcev uporabnikov;
  • svetovati uporabniku pri oblikovanju celostne grafične podobe (za različne priložnosti);
  • usposabljati uporabnika za pravilno uporabo vedenjskih vzorcev pri poslovni in zasebni komunikaciji in javnem nastopanju.

Znanje študentov se ocenjuje z vajami, s seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, s projektnimi deli, z nastopi, s storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

V 2. letnik lahko napreduje študent, če je uspešno opravil obveznosti modulov, predmetov in praktičnega izobraževanja (vključno z vajami, s seminarskimi nalogami, projekti, izpiti …) 1. letnika v obsegu najmanj 45 KT; pri tem mora v celoti opraviti obveznosti iz vaj in praktičnega izobraževanja.

Študijski programi 1. stopnje (SOK: raven 7)

Diploma se izda študentu, ko opravi vse spodaj navedene obveznosti.

1. Vsi obvezni moduli in predmeti v obsegu 80 KT:

  • Komunikacije (20 KT),
  • Ekonomika in poslovanje (20 KT),
  • Vizualne umetnosti (20 KT),
  • Projekti v prodajnem prostoru (20 KT) in

2. Eden izmed izbirnih modulov v obsegu 25 kreditnih točk:

  • Dekoriranje (25 KT) ali
  • Tržno komuniciranje (25 KT).

3. Eden od naslednjih izbirnih predmetov v obsegu 5 kreditnih točk:

  • Vedenje potrošnikov in odnosi s kupci (5 KT),
  • Interier (5 KT),
  • Eksterier (5 KT),
  • Komercialna fotografija (5 KT) ali
  • Kreativno mišljenje v trženju (5 KT).

4. Prosto izbirni predmet (5 KT)

5. Diplomsko delo (5 KT)