Ime kvalifikacije | Snovalec vizualnih komunikacij in trženja/snovalka vizualnih komunikacij in trženjaDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Višja strokovna izobrazba |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Višje strokovno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
V višješolski študij se lahko vpiše, kdor:
|
ISCED področje |
Umetnost in humanistika
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 6 |
Študent/ka je zmožen/na:
(Generične kompetence)
- načrtovati, pripraviti, izvesti in kontrolirati lastno delo in delo drugih;
- razvijati podjetne lastnosti, spretnosti in vedenje;
- izvajati samoevalvacijo dela;
- komunicirati s sodelavci, strokovnjaki in svetuje uporabnikom;
- uporabljati strokovno terminologijo, komunicirati v enem tujem jeziku;
- uporabljati sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT);
- voditi in/ali sodelovati v strokovnem timu in pri reševanju problemov;
- voditi poslovanje in administrativne procese, vodi dokumentacijo;
- nadzorovati delo v strokovnem timu in organizira dela za področje vizualnih komunikacij in trženja;
- evidentirati, naročati in shranjevati material in zagotavljati vzdrževanje delovnih sredstev in opreme;
- načrtovati organizacijo internega izobraževanja in usposabljanja ter sodelovati pri izobraževanju in usposabljanju kadrov;
- zagotavljati kakovost delovnih procesov v dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja;
- spremljati razvoj stroke in pripravlja strokovne predloge za uvedbo novosti v dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja;
- skrbeti za racionalno rabo energije, materiala, časa;
- varovati zdravje in okolje, odgovarjati za svojo varnost in varnost drugih.
(Poklicno-specifične kompetence:)
- zagotavljati profesionalnost in kakovost medosebnega in poslovnega sporazumevanja, obvladati strategije kakovostne komunikacije – na medkulturni ravni s pozitivnim odnosom do drugačnosti, razumeti in sprejemati ljudi iz različnih kulturnih okolij;
- uporabljati informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT) pri iskanju virov in literature, pri samostojni obdelavi podatkov, izdelavi in oblikovanju celostne grafične podobe ter predstavitvah v tujem jeziku;
- sistematično pristopati k zbiranju, urejanju in shranjevanju podatkov in informacij, jih obdelati in analizirati z enostavnimi statističnimi metodami in osnovnimi metodami finančnega poslovanja;
- spremljati in upoštevati trende na področju dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter oblikovanja;
- uporabljati posebnosti dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter koordinira aktivnosti med različnimi izvajalci;
- upravljati delovni proces, spremlja in kontrolira delo v strokovnem timu in organizacijo dela;
- sodelovati v strokovnem timu pri načrtovanju, oblikovanju, predstavitvi in trženju novih storitev, proizvodov, programov in izdelkov;
- poznati umetnostno-zgodovinske stile, smeri in gibanja in jih ustrezno vključuje v koncept svojega dela;
- uporabljati vire in učinke svetlobe in osvetljevanja, obliko, barvo in druge oblikovne elemente pri promociji podjetja in prodaje;
- načrtovati in organizirati dogodke, promocije in srečanja;
- pridobivati in uporabljati predstavitvena sredstva in materiale, ki so do okolja prijazni in ekonomični;
- načrtovati, koordinirati in izvajati projekte naročnikov in izvajalcev;
- kreativno razvijati in izvajati koncepte vizualnega oblikovanja, ki izražajo filozofijo podjetja oziroma naročnika;
- načrtovati in oblikovati prodajne, predstavitvene in razstavne prostore;
- obvladati principe reševanja nezadovoljstva uporabnikov in reklamacij;
- izvajati metode ozaveščanja in spreminjanja vedenjskih vzorcev uporabnikov;
- svetovati uporabniku pri oblikovanju celostne grafične podobe (za različne priložnosti);
- usposabljati uporabnika za pravilno uporabo vedenjskih vzorcev pri poslovni in zasebni komunikaciji in javnem nastopanju.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, s seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, s projektnimi deli, z nastopi, s storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
V 2. letnik lahko napreduje študent, če je uspešno opravil obveznosti modulov, predmetov in praktičnega izobraževanja (vključno z vajami, s seminarskimi nalogami, projekti, izpiti …) 1. letnika v obsegu najmanj 45 KT; pri tem mora v celoti opraviti obveznosti iz vaj in praktičnega izobraževanja.
Diploma se izda študentu, ko opravi vse spodaj navedene obveznosti.
1. Vsi obvezni moduli in predmeti v obsegu 80 KT:
- Komunikacije (20 KT),
- Ekonomika in poslovanje (20 KT),
- Vizualne umetnosti (20 KT),
- Projekti v prodajnem prostoru (20 KT) in
2. Eden izmed izbirnih modulov v obsegu 25 kreditnih točk:
- Dekoriranje (25 KT) ali
- Tržno komuniciranje (25 KT).
3. Eden od naslednjih izbirnih predmetov v obsegu 5 kreditnih točk:
- Vedenje potrošnikov in odnosi s kupci (5 KT),
- Interier (5 KT),
- Eksterier (5 KT),
- Komercialna fotografija (5 KT) ali
- Kreativno mišljenje v trženju (5 KT).
4. Prosto izbirni predmet (5 KT)
5. Diplomsko delo (5 KT)
Višje strokovne šole
URL