Ime kvalifikacije | Organizator poslovanja v gostinstvu in turizmu/organizatorka poslovanja v gostinstvu in turizmuDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Višja strokovna izobrazba |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Višje strokovno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 6 |
Študent/študentka je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- pozitiven odnos do oseb iz različnih kulturnih, nacionalnih, družbenih in socialnih okolij,
- uspešno in celovito prenašanje svojega znanja na sodelavce in za timsko delo,
- samostojno odločanje v problematičnih situacijah in metodično reševanje praktičnih problemov,
- predanost delu, skrb za lastni razvoj in prilagajanje različnim potrebam delovnega procesa,
- kritično razmišljanje, samostojna, dosledna in načelna dejanja in odločitve,
- motiviranje sodelavcev in spodbujanje k lastnemu razmišljanju pri delu,
(poklicno-specifične kompetence)
- prenos teoretičnih spoznanj s področja tujih jezikov, ekonomije, vodenja, komuniciranja, prava, informatike, etnologije, ekologije, dopolnilnih turističnih dejavnosti, gastronomije v reševanje praktičnih primerov,
- samostojno vodenje, načrtovanje, organiziranje in nadziranje delovnih procesov in izvajanje dela v timu,
- rabo tujih jezikov za sporazumevanje z gosti in za spremljanje strokovne literature s področja gostinstva in turizma,
- poznavanje osnovnih ekonomskih zakonitosti in pravnih predpisov o gostinstvu in turizmu,
- samostojno rabo poglobljenih ekonomskih znanj o ekonomiki, trženju in poslovanju organizacij,
- samostojno rabo računalniških orodij in sodobne programske opreme v gostinstvu za obdelavo podatkov, potrebnih za analizo poslovanja in načrtovanje delovnih procesov,
- zavest o pomembnosti varovanja naravnega in kulturnega okolja ter za njegovo vključevanje v gostinsko-turistično ponudbo,
- kreativno in samostojno rabo spretnosti s področja kulinarike in strežbe,
- razvijanje občutka poslovne diskretnosti in etike poklica,
- samostojno poslovno komunikacijo v gostinstvu in turizmu,
- vodenje delovnih procesov v gostinstvu in turizmu,
- spremljanje in ugotavljanje razmer na trgu gostinskih in turističnih podjetij,
- organizacijo eno-gastronomskih dogodkov,
- vrednotenje prostora in kakovost turističnega območja,
- samostojno in ustvarjalno uporabo spretnosti s področja vodenja potovanj, organizacije prireditev in animacije gostov,
- zavedanje pomena o dopolnilnih turističnih dejavnosti za oblikovanje pestrejše ponudbe,
- oblikovanje turističnih proizvodov in organiziranje dogodkov,
- samostojno vodenje oddelka hotelskega gospodinjstva,
- organiziranje, nadzorovanje in spremljanje delovnega procesa v hotelskem gospodinjstvu ter za skrb za urejenost in udobnost prenočitvenega obrata.
V 2. letnik lahko napreduje študent, če je uspešno opravil obveznosti modulov, predmetov in praktičnega izobraževanja (vključno z vajami, s seminarskimi nalogami, projekti, izpiti …) 1. letnika v obsegu najmanj 45 KT; pri tem mora v celoti opraviti obveznosti iz vaj in praktičnega izobraževanja.
Diploma se izda študentu, ko opravi vse obvezne module in predmete v obsegu 67 KT, izbirna modula v obsegu 18 KT in 25 KT, prostoizbirni predmet (5 KT) ter diplomsko delo (5 KT).
Višja strokovna šola v sodelovanju z delodajalci, ki izvajajo praktični del izobraževanja.
URL