Ime kvalifikacije Menedžer/menedžerka hotelske operativeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Nacionalna poklicna kvalifikacija, SOK raven 6
Vrsta kvalifikacije Poklicna kvalifikacija
Vstopni pogoji
  • najmanj srednja ali srednja strokovna izobrazba in
  • 5 let delovnih izkušenj na področju namestitvenih obratov in
  • znanje tujih jezikov:
    • angleščina – znanje na ravni primerljivi z B1 (kar kandidat dokazuje z zaključnim spričevalom srednjega splošnega izobraževanja za predmet angleščina ali z opravljeno splošno ali poklicno maturo iz angleščine na ravni vsaj B1, z drugim javnoveljavnim certifikatom za raven najmanj B1, s spričevalom o uspešno zaključenem najmanj osnovnem izobraževanju, kjer se pouk izvaja v angleščini, izdano v Sloveniji ali tujini)
    • tuj jezik – po izbiri, znanje na ravni primerljivi z B1 (kar kandidat dokazuje z zaključnim spričevalom srednjega splošnega izobraževanja za izbrani tuj jezik oz. opravljeno splošno ali poklicno maturo iz izbranega jezika na ravni vsaj B1 ali z drugim javnoveljavnim certifikatom za raven najmanj B1 ali s spričevalom o uspešno zaključenem najmanj osnovnem izobraževanju, kjer se pouk izvaja v izbranem jeziku ali za izbrani predmet, izdano v Sloveniji ali v tujini)

 

ISCED področje ISCED področje
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
ISCED podpodročje isced podpodročje hotelirstvo in gostinstvo
Raven kvalifikacije

SOK 6
EOK 5

Kandidat/ka je zmožen/zmožna:

  • načrtovati, pripraviti in kontrolirati delovne procese v hotelski operativi
  • izvajati operativni menedžment v hotelu
  • zagotavljati kakovost in uspešnost dela v hotelski operativi skladno s hotelskimi in širše uveljavljenimi standardi
  • razvijati poslovno sodelovanje med različnimi oddelki podjetja
  • nadzirati delovne procese v hotelski operativi
  • analizirati, spremljati in poročati o uspešnosti poslovanja hotelske operative
  • upravljati kadrovske zadeve v hotelski operativi
  • sporazumevati se s sodelavci, z naročniki, dobavitelji in drugimi partnerji v destinaciji ter z gosti
  • komunicirati v angleškem jeziku in še najmanj v enem tujem jeziku v vsakdanjih delovnih situacijah
  • sodelovati z naročniki, dobavitelji, drugimi partnerji v destinaciji ter z gosti
  • sodelovati pri razvoju, uvajanju in izvajanju promocijskih in prodajnih aktivnosti ter spremljati njihovo učinkovitost
  • sodelovati pri oblikovanju in določanju strategije razvoja hotela
  • upravljati z gosti (guest relations management)
  • skrbeti za racionalno uporabo energije, materiala in časa
  • zagotavljati delovno varnost in upoštevati okoljevarstvena načela

 

 

Preverjanje in ocenjevanje izvajajo komisije za preverjanje in potrjevanje NPK, ki jih imenuje Državni izpitni center (RIC). Člani komisije morajo imeti licenco RIC. Najdemo jih tukaj [2].

Potrjevanje

V postopku svetovanja kandidat pripravi osebno zbirno mapo, ki jo komisija ovrednoti, in če je kandidat v njej predložil verodostojna, veljavna in ustrezna dokazila o znanjih, spretnostih in kompetencah iz poklicnega standarda, lahko komisija:

  • prizna vsebine poklicnega standarda v celoti,
  • prizna vsebine poklicnega standarda delno in določi tista znanja, spretnosti in kompetence, ki jih bo preverjala,
  • ne prizna nobene vsebine poklicnega standarda, ker kandidat ne dokazuje nobenih znanj, spretnosti in kompetenc iz poklicnega standarda in bo preverjala smiselno celotni poklicni standard.

Način preverjanja - storitev z zagovorom.

Kandidat v praktičnem prikazu storitev dokaže obvladovanje zahtevanih poklicnih kompetenc po zahtevah poklicnega standarda. Ob izvedbi storitve se opravi tudi ustni zagovor naloge, ki obsega preverjanje znanj in spretnosti, skladno s poklicnim standardom Menedžer/ menedžerka hotelske operative.

 

Kandidat dokaže, da dosega znanja, spretnosti in kompetence, določene v katalogu standardov strokovnih znanj in spretnosti.

Izvajalci postopkov za ugotavljanje in potrjevanje NPK so vpisani v register izvajalcev, ki se vodi v zbirki nacionalnega informacijskega središča za poklicne kvalifikacije. To so: poklicne šole, podjetja, medpodjetniški izobraževalni centri, šole za izobraževanje odraslih, gospodarske zbornice.

URL