Ime kvalifikacije Magister tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi/magistrica tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmiDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji

V magistrski študijski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi se lahko vpiše, kdor je končal študijski program najmanj prve stopnje, ovrednoten z najmanj 180 kreditnimi točkami, iz katerega koli strokovnega področja oz. kandidati iz vseh strokovnih področij ali enakovreden študijski program, pridobljen po dosedanjih predpisih v RS ali tujini.

ISCED področje ISCED področje
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
ISCED podpodročje isced podpodročje družbene vede in vedenjske znanosti, podrobneje neopredeljeno
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

Splošne kompetence:

  • sposobnost sodelovanja v interdisciplinarni skupini 
  • osnovno poznavanje študijskega področja 
  • ustna in pisna komunikacija v maternem jeziku 
  • zmožnost analize in sinteze 
  • zmožnost uporabe znanja v praksi 
  • zmožnost oblikovanja novih zamisli (ustvarjalnost) 
  • zmožnost prilagajanja novim situacijam 
  • zmožnost učenja 
  • sposobnost avtonomnega delovanja in sprejemanja odločitev 
  • osnove računalniške spretnosti (urejevalniki besedil, baze podatkov, druga orodja) 
  • medosebne spretnosti 
  • raziskovalne spretnosti 
  • sposobnost menedžeriranja 
  • sposobnost nastopanja 
  • vodstvene in organizacijske zmožnosti

Predmetno-specifične kompetence:

Magister pridobi predmetno specifične kompetence v okviru obveznih vsebin ter strokovno usmeritvenih predmetov in sicer je zmožen:

  • razvijati teoretična, metodična in uporabna spoznanja na področju tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi; 
  • avtonomnega delovanja in sprejemanja odločitev na področju tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi; 
  • razumevanja kompleksnejših vprašanj s področja upravljanja in komuniciranja z deležniki; 
  • sposobnost samorefleksije in etičnega ravnanja v internem in eksternem organizacijskem okolju; 
  • samostojno analizirati vprašanja komuniciranja organizacij; 
  • povezovati in primerjati različne rešitve tržnega komuniciranja in upravljanja odnosov z javnostmi v različnih okoljih; 
  • kritično presoditi in ovrednotiti odločitve in ukrepe na področju vodenja proračunov komuniciranja s potrošniki in deležniki; 
  • samostojno analizirati vprašanja poslovanja organizacij specializiranih za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi; 
  • razumeti načela, strategije in taktike za odnose z javnostmi; 
  • razumeti načela, strategije in taktike tržnega komuniciranja; 
  • upravljati z notranjimi in zunanjimi informacijami; 
  • je usposobljen za učinkovitejšo uporabo orodij promocijskega izdelčnega in korporativnega spleta; 
  • je usposobljen za analizo in načrtovanje programov za doseganje vedenjskih in družbenih sprememb; 
  • je usposobljen za učinkovito upravljanje tem in krizno komuniciranje; 
  • uspešno upravljati s tržnimi znamkami; 
  • je usposobljen za vodenje dialoga in odnosov z deležniki; 
  • identificirati in vrednotiti različne dejavnike uspeha potrebne za uspešno implementacijo korporativnih komunikacij; 
  • oblikovati problemski pristop in utemeljiti nameravano raziskovalno delo, umestiti raziskovalno delo v predhodno raziskovalno okolje na osnovi študije literature in virov; 
  • poročati o rezultatih v obliki raziskovalnega poročila, znanstvenega prispevka in magistrske naloge; 
  • načrtovati raziskavo in interpretirati vsebino rezultatov raziskovalnega projekta; 
  • poročati o rezultatih v obliki znanstvenega prispevka; 
  • poročati o rezultatih v obliki strokovnega prispevka.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje v višji letnik je mogoče z opravljenimi vsaj 51 kreditnimi točkami tekočega letnika (brez posebne prošnje). V primeru izjemnih okoliščin (določenih v Statutu UL), pa se lahko na podlagi odobrene prošnje, vpišejo v višji letnik tudi tisti študentje, ki so opravili vsaj 42 kreditnih točk tekočega letnika.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Študent zaključi študij, ko opravi vse predpisane obveznosti v obsegu 120 kreditnih točk iz predmetnika oz. priznanih obveznosti.

Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede

URL