| Ime kvalifikacije | Magister socialne gerontologije/magistrica socialne gerontologijeDodaj v primerjalnik [1] |
|---|---|
| Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
| Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
| Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
| Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
| Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
| Vstopni pogoji |
|
| ISCED področje |
Zdravstvo in socialna varnost
|
| ISCED podpodročje | |
| Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- identificiranje danega raziskovalnega problema, njegove analize ter možnih rešitev,
- koherentno obvladovanje temeljnega znanja,
- povezovanje znanja interdisciplinarnih strokovnih področij,
- timsko in projektno delo,
- predstavljanje raziskovalnih dognanj,
- uveljavljanje kreativnih pristopov v svojem okolju,
(predmetnospecifične kompetence)
- prepoznavanje vloge in položaja starostnika v procesu medsebojne interakcije,
- internalizacijo temeljnih gradnikov kakovosti storitev,
- kompetentni odziv, ki zahteva organizacijo fizioterapevtskih in drugih delovnih ter zaposlitvenih terapij,
- oblikovanje zdrave prehrane z upoštevanjem dietetskih načel,
- prepoznavo potrebe po socialnodelavskih pristopih k posameznim segmentom znotraj populacije (nepokretni, invalidni, mlajši in starejši upokojenci),
- pripravo poslovnega in strateškega načrta za zagotovitev varne starosti,
- etično reagiranje ob različnostih v populaciji,
- spoznati strukturiranje, funkcioniranje in procesiranje storitev in specifiko storitvene dejavnosti,
- poznavanje teorij s področja paliativne oskrbe,
- poznavanje osnov ekonomske zakonitosti obvladovanja različnih entitet, ki delajo s starimi in njihovega konkurenčnega okolja,
- obvladovanje dinamične organizacije,
- sestavo dinamičnega procesa zaposlitve v prostem času, življenja in skrbi za starega človeka,
- prepoznavanje trendov v globalnem sistemu,
- obvladovanje procesov v starosti in bolezenskih stanjih ter ustrezen pristop k oblikovanju storitev za pomoč,
- prepoznavanje novih tehnologij paradigem in filozofij pri obravnavanju kompleksnosti konceptov dela s starimi in razumevanje ključnih dejavnikov za razvoj storitev na področju skrbi za stare,
- oblikovati nove storitve na področju skrbi za stare,
- vzpostavljanje družbeno odgovornega delovanja na osnovi etičnih pravil in pričakovanj družbe,
- svetovanje in raziskovanje na vseh področjih skrbi za stare.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje iz prvega v drugi letnik mora študent doseči najmanj 45 ECTS iz prvega letnika.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Študent mora uspešno opraviti vse s programom predpisane študijske obveznosti ter pripraviti in uspešno zagovarjati magistrsko nalogo. Študent dokonča študij, ko zbere vseh 120 kreditnih točk, predvidenih s študijskim programom.
Alma Mater Europaea – Evropski center, Maribor
URL