Ime kvalifikacije | Magister profesor zgodnjega učenja in poučevanja/magistrica profesorica zgodnjega učenja in poučevanjaDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter posledic,
- temeljito obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov,
- učinkovito uporabo znanja v praksi,
- razvoj kritične in samokritične presoje,
- avtonomnost in iniciativnost v strokovnem delu,
- komunikacijske spretnosti,
- etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki,
- kooperativnost in učinkovito delovanje v skupini,
- razumevanje vseživljenjskega učenja, stalnega profesionalnega in osebnega razvoja,
- reševanje konkretnih pedagoških problemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- koherentno obvladanje temeljnega znanja, povezovanje znanja z različnih področij in aplikacijo,
- umeščanje novih informacij in interpretacij v kontekst vzgoje in izobraževanja,
- temeljito razumevanje splošne strukture vzgoje in izobraževanja ter povezanosti med njenimi poddisciplinami (kurikularne teorije, specialnopedagoška znanja ...),
- poglobljeno razumevanje in uporabo metod kritične analize in razvoja teorij ter njihovo uporabo v reševanju konkretnih pedagoških problemov,
- razvoj veščin in spretnosti v uporabi znanja na področju vzgoje in izobraževanja,
- učinkovito uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov na področju vzgoje in izobraževanja,
- temeljito poznavanje in razumevanje razvojnih značilnosti, razlik in potreb otrok ter prepoznavanje učnih zmožnosti in težav, celostno pojmovanje otroka,
- organizacijo in vodenje v vzgoji in izobraževanju,
- poznavanje socialnih sistemov, posebej procesov v vzgoji in izobraževanju,
- poznavanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravnih vidikov vzgojno-izobraževalnega dela),
- estetsko občutljivost in za aktivno in ustvarjalno delo na umetniških področjih,
- temeljito poznavanje in razumevanje didaktičnih značilnosti zgodnjega učenja in poučevanja, pomoč pri pedagoškem vodenju posameznika, oddelka in/ali skupine,
- prilagajanje učno-vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno, jezikovno in kulturno različnost učencev,
- ustvarjanje spodbudnega učnega vzdušja, medsebojnih odnosov ter učinkovito razreševanje problemov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent napreduje v višji letnik, če z opravljenimi izpiti zbere najmanj 50 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent konča študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti, napiše in uspešno zagovarja magistrsko nalogo ter tako zbere skupno 120 ECTS.