Ime kvalifikacije | Magister profesor predšolske vzgoje/magistrica profesorica predšolske vzgojeDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
V magistrski študijski program druge stopnje Predšolska vzgoja se lahko vpiše, kdor je končal:
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
Splošne kompetence:
- poznavanje in uporaba ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
- sposobnost prevzeti odgovornost za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
- vodstvene in organizacijske zmožnosti,
- vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
- zmožnost raziskovanja in prenašanja spoznanj v prakso,
- razvijanje novega znanja in razumevanja področja,
- delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
- zmožnost sodelovanja v interdisciplinarnem timu in komuniciranja z vsemi vključenimi subjekti v vzgojno–izobraževalnem procesu (otroki, mladostniki, starši in strokovnimi delavci),
- reflektiranje in evalvacija obstoječe vzgojno-izobraževalne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti,
- razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja.
Predmetno-specifične kompetence:
- zmožnost sodelovalnega reševanja problemov edukacije v različnih kontekstih,
- zmožnost prilagajanja prakse specifičnim edukacijskim kontekstom,
- razvoj znanja in razumevanja na področju predšolske vzgoje,
- zmožnost refleksije in artikulacije vrednot in stališč, ki ustrezajo določeni praksi,
- zmožnost uporabe raziskovanja na predšolskem področju za oblikovanje drugačnih praks,
- zmožnost usmerjanja prakse v smeri medkulturnega in medetičnega dialoga,
- zmožnost povezovanja kurikularnih področij,
- poglobljeno razumevanje teorij razvoja, vodenja in evalvacije dela v javnem zavodu – vrtcu,
- zmožnost vodenja in organizacije javnega zavoda – vrtca.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Pogoj za napredovanje v 2. letnik je opravljenih 45 KT iz obveznosti 1. letnika.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Za dokončanje študija mora kandidat/-ka zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa. Pri tem se lahko upoštevajo tudi kreditne točke, pridobljene na drugih visokošolskih zavodih doma in v tujini (mobilnost) oz. dosežene na podlagi priznanega znanja in spretnosti, če so bile dosežene v skladu z zakonom, statutom UL in pravili PeF ter potrjene na organih fakultete.
Kandidat/-ka, ki se vpiše v program druge stopnje PV, mora ne glede na določila prejšnjega odstavka, doseči najmanj 60 ECTS v študijskem programu PeF UL.