Ime kvalifikacije | Magister profesor poučevanja/magistrica profesorica poučevanjaDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
1 leto
|
Kreditne točke | 60 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- poznavanje in uporabo ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
- raziskovanje in prenašanje spoznanj v praksi,
- prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
- vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
- razvijanje novega znanja in razumevanje področja,
- delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
- sodelovanje v interdisciplinarnem timu in komuniciranje z vsemi vključenimi subjekti v vzgojno-izobraževalnem procesu (otroki, mladostniki, starši in strokovnimi delavci),
- reflektiranje in evalvacijo obstoječe vzgojno-izobraževalne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti,
- razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
- vodenje in organizacijo,
- originalnost in kreativnost pri prepoznavanju in reševanju strokovnih vprašanj v vzgoji in izobraževanju otrok do 12. leta,
- uporabo nekaterih raziskovalnih pristopov v vzgoji in izobraževanju,
- poglobljeno znanje na širših strokovnih področjih poučevanja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju,
- poglobljeno poznavanje izbranega področja (glasba, šport, likovna vzgoja, slovenski jezik, matematika, naravoslovje, družboslovje) v vzgoji in izobraževanju otrok do 12. leta,
- kritično spremljanje najnovejšega razvoja teorije in prakse na področju poučevanja na razredni stopnji,
- iskanje novih virov znanja na strokovnem in znanstvenem področju poučevanja na razredni stopnji,
- prevzemanje odgovornosti za vodenje vzgojno-izobraževalnega procesa,
- medpredmetno in »kroskurikularno« povezovanje ter celovit pogled na vzgojno-izobraževalni proces,
- kritično (samo)refleksijo in (samo)evalvacijo vzgojno-izobraževalnega dela in raziskovalnega dela,
- ustvarjanje novih idej (ustvarjalnost) na področju vzgoje in izobraževanja,
- avtonomno delo v vzgoji in izobraževanju,
- delovanje na podlagi etičnega presojanja.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za kandidate, ki opravljajo program kot redni študij in v osnovnem obsegu 60 KT ECTS, pogojev za napredovanje ni (študij traja eno leto). Kandidatom, ki opravljajo program kot izredni študij, se pogoje za napredovanje določi tako, da se upošteva celotni obseg obveznosti (vse predvidene kreditne točke), opredeljenih za posamezno leto študija (najmanj 30 in največ 45 KT ).
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora kandidat zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa.