Ime kvalifikacije | magister profesor pedagogike/magistrica profesorica pedagogikeDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
V študijski program 2. stopnje Pedagogika se lahko vpiše, kdor je zaključil:
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
Splošne kompetence:
- usposobljenost za uporabo teoretičnih in drugih znanj v kompleksnih, nepredvidljivih in raznovrstnih okoliščinah;
- usposobljenost za povezovanje teorije in prakse;
- usposobljenost za evalviranje lastne prakse in snovanje novih teoretskih konceptov;
- usposobljenost za načrtovanje in izvajanje raziskovalnega dela ob sposobnosti iskanja in ustvarjanja novih virov znanja;
- strokovna kritičnost, odgovornost, in iniciativnost;
- usposobljenost za vodenje organizacij s področja vzgoje in izobraževanja;
- sposobnost sodelovanja z delovnim in družbenim okoljem ter organiziranja timskega dela:
- sposobnost načrtovanja in vzdrževanja vseživljenjskega učenja;
- sposobnost etične refleksije ter vzpostavljanja standardov profesionalne etike.
Predmetno-specifične kompetence:
- poglobljeno poznavanje in razumevanje položaja pedagogike kot znanstvene discipline ter njenih temeljnih konceptov;
- sposobnost samostojnega načrtovanja raziskovalnih postopkov in vodenja raziskovalnih projektov;
- poglobljeno poznavanje didaktičnih, pedagoških in pedagoško psiholoških teoretskih konceptov ter sposobnost njihove aplikacije v praksi;
- usposobljenost za načrtovanje, izvajanje in evalviranje pedagoških ukrepov;
- sposobnost učinkovitega pedagoškega komuniciranja s posamezniki in skupinami;
- obvladovanje teoretskih konceptov ter programskih izhodišč šolskega svetovalnega dela;
- poglobljeno razumevanje in poznavanje strategij dela z marginaliziranimi skupinami;
- poglobljeno razumevanje in kritično vrednotenje širšega družbenega in ekonomskega okvira vzgojno izobraževalne dejavnosti;
- sposobnost za sodelovanje pri posodabljanju in razvijanju šolskih kurikulumov ter vključevanje v razvojno raziskovalne dejavnosti, ki se organizirajo na šolski, lokalni,državni in mednarodni ravni;
- sposobnost uporabe pedagoških teorij pri razreševanju konkretnih delovnih problemov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za napredovanje v 2. letnik zbrati najmanj 48 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent konča študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti in tako zbere najmanj 120 ECTS.
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
URL