Ime kvalifikacije magister profesor pedagogike/magistrica profesorica pedagogikeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji

V študijski program 2. stopnje Pedagogika se lahko vpiše, kdor je zaključil:

  • Študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij: izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev (14).
  • Študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij: ¬¬ humanistika (22) indružbene vede (31), če je pred vpisom v študijski program opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 23 ECTS, ki jih kandidat lahko opravi med študijemna prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje oz. z opravljanjem diferencialnih izpitov pred vpisom v študijski program. Opraviti mora naslednje obveznosti: Metodologija pedagoškega raziskovanja (7 ECTS), Uvod v pedagogiko (4 ECTS), Zgodovina pedagogike (6 ECTS), Osnove didaktike (6 ECTS).
  • Študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij: ¬¬ naravoslovje (40), če je pred vpisom v študijski program opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 35 ECTS, ki jih kandidat lahko opravi med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje oz. z opravljanjem diferencialnih izpitov pred vpisom v študijski program. Opraviti mora naslednje obveznosti: Metodologija pedagoškega raziskovanja (7 ECTS), Uvod v pedagogiko (4 ECTS), Zgodovina pedagogike (6 ECTS), Osnove didaktike (6 ECTS), Razvojna psihologija (6 ECTS), Specialna pedagogika (6 ECTS).
  • Visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev (14).
  • Visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij: humanistika (22) in družbene vede (31), če je pred vpisom v študijski program opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 23 ECTS, ki jih kandidat lahko opravi med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje oz. z opravljanjem diferencialnih izpitov pred vpisom v študijski program. Opraviti mora naslednje obveznosti: Metodologija pedagoškega raziskovanja (7 ECTS), Uvod v pedagogiko (4 ECTS), Zgodovina pedagogike (6 ECTS), Osnove didaktike (6 ECTS).
  • Visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij: naravoslovje (40), če je pred vpisom v študijski program opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 35 ECTS, ki jih kandidat lahko opravi med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje oz. z opravljanjem diferencialnih izpitov pred vpisom v študijski program. Opraviti mora naslednje obveznosti: Metodologija pedagoškega raziskovanja (7 ECTS), Uvod v pedagogiko (4 ECTS), Zgodovina pedagogike (6 ECTS), Osnove didaktike (6 ECTS), Razvojna psihologija (6 ECTS), Specialna pedagogika (6 ECTS).
  • Univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: pedagogika (1421), andragogika (1422). Takemu kandidatu se znotraj študijskega programa lahko prizna do 60 ECTS, le-ta pa se vpiše v drugi letnik študija, če s priznanimi obveznostmi izpolnjuje pogoje za prehod, določene z akreditiranim študijskim programom.
  • Univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij: humanistika (22), družbene vede (31) in naravoslovje (40). Takemu kandidatu se znotraj študijskega programa prizna 10–30 ECTS, le-ta pa se skladno s tem vpiše v ustrezni letnik študija.
  • Visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, in študijski program za pridobitev specializacije, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev (14). Takemu kandidatu se znotraj študijskega programa prizna praviloma 60 ECTS, le-ta pa se vpiše v drugi letnik študija, če s priznanimi obveznostmi izpolnjuje pogoje za prehod, določene z akreditiranim študijskim programom.
  • Visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, in študijski program za pridobitev specializacije, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij: humanistika (22), družbene vede (31) in naravoslovje (40). Takemu kandidatu se znotraj študijskega programa prizna 10–30 ECTS, le-ta pa se skladno s tem vpiše v ustrezni letnik študija.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževalne znanosti
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

Splošne kompetence:

  • usposobljenost za uporabo teoretičnih in drugih znanj v kompleksnih, nepredvidljivih in raznovrstnih okoliščinah;
  • usposobljenost za povezovanje teorije in prakse;
  • usposobljenost za evalviranje lastne prakse in snovanje novih teoretskih konceptov;
  • usposobljenost za načrtovanje in izvajanje raziskovalnega dela ob sposobnosti iskanja in ustvarjanja novih virov znanja;
  • strokovna kritičnost, odgovornost, in iniciativnost;
  • usposobljenost za vodenje organizacij s področja vzgoje in izobraževanja;
  • sposobnost sodelovanja z delovnim in družbenim okoljem ter organiziranja timskega dela:
  • sposobnost načrtovanja in vzdrževanja vseživljenjskega učenja;
  • sposobnost etične refleksije ter vzpostavljanja standardov profesionalne etike.

 

Predmetno-specifične kompetence:

  • poglobljeno poznavanje in razumevanje položaja pedagogike kot znanstvene discipline ter njenih temeljnih konceptov;
  • sposobnost samostojnega načrtovanja raziskovalnih postopkov in vodenja raziskovalnih projektov;
  • poglobljeno poznavanje didaktičnih, pedagoških in pedagoško psiholoških teoretskih konceptov ter sposobnost njihove aplikacije v praksi;
  • usposobljenost za načrtovanje, izvajanje in evalviranje pedagoških ukrepov;
  • sposobnost učinkovitega pedagoškega komuniciranja s posamezniki in skupinami;
  • obvladovanje teoretskih konceptov ter programskih izhodišč šolskega svetovalnega dela;
  • poglobljeno razumevanje in poznavanje strategij dela z marginaliziranimi skupinami;
  • poglobljeno razumevanje in kritično vrednotenje širšega družbenega in ekonomskega okvira vzgojno izobraževalne dejavnosti;
  • sposobnost za sodelovanje pri posodabljanju in razvijanju šolskih kurikulumov ter vključevanje v razvojno raziskovalne dejavnosti, ki se organizirajo na šolski, lokalni,državni in mednarodni ravni;
  • sposobnost uporabe pedagoških teorij pri razreševanju konkretnih delovnih problemov.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Študent mora za napredovanje v 2. letnik zbrati najmanj 48 ECTS.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Študent konča študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti in tako zbere najmanj 120 ECTS.

Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

URL