Ime kvalifikacije | Magister profesor pedagogike in …/magistrica profesorica pedagogike in …Odstrani iz primerjalnika [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- uporabo teoretičnih in drugih znanj v kompleksnih, nepredvidljivih in raznovrstnih okoliščinah,
- povezovanje teorije in prakse,
- evalviranje lastne prakse in snovanje novih teoretskih konceptov,
- načrtovanje in izvajanje raziskovalnega dela ob sposobnosti iskanja in ustvarjanja novih virov znanja,
- strokovno kritičnost, odgovornost in iniciativnost,
- vodenje organizacij s področja vzgoje in izobraževanja,
- sodelovanje z delovnim in družbenim okoljem ter organiziranje timskega dela,
- načrtovanje in vzdrževanje vseživljenjskega učenja,
- etično refleksijo ter vzpostavljanje standardov profesionalne etike,
(predmetnospecifične kompetence)
- poglobljeno poznavanje in razumevanje položaja pedagogike kot znanstvene discipline ter njenih temeljnih konceptov,
- samostojno načrtovanje raziskovalnih postopkov in vodenje raziskovalnih projektov,
- poglobljeno poznavanje didaktičnih, pedagoških in pedagoško psiholoških teoretskih konceptov ter njihovo aplikacijo v praksi,
- načrtovanje, izvajanje in evalviranje pedagoških ukrepov,
- učinkovito pedagoško komuniciranje s posamezniki in skupinami,
- obvladovanje teoretskih konceptov ter programskih izhodišč šolskega svetovalnega dela,
- poglobljeno razumevanje in poznavanje strategij dela z marginaliziranimi skupinami,
- poglobljeno razumevanje in kritično vrednotenje širšega družbenega in ekonomskega okvira vzgojno izobraževalne dejavnosti,
- sodelovanje pri posodabljanju in razvijanju šolskih kurikulumov ter vključevanje v razvojno raziskovalne dejavnosti, ki se organizirajo na šolski, lokalni, državni in mednarodni ravni,
- uporabo pedagoških teorij pri razreševanju konkretnih delovnih problemov.
Študent mora za napredovanje v 2. letnik programa zbrati najmanj 27 ECTS, hkrati pa mora zbrati tudi število ECTS, ki ga predvideva drugi izbrani dvopredmetni študijski program.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Pogoj za dokončanje dvopredmetnega študija so opravljene vse s študijskim programom predpisane obveznosti na obeh delih dvopredmetnega študijskega programa. Tako mora študent za dokončanje dvopredmetnega študija zbrati 120 ECTS (60 ECTS na predlaganem in 60 ECTS na drugem delu dvopredmetnega programa).
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
URL