Ime kvalifikacije Magister profesor matematike/magistrica profesorica matematikeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
5 let
Kreditne točke 300 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Matura ali
  • poklicna matura v kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu in izpit iz enega od maturitetnih predmetov, ki pa ne sme biti predmet, ki ga je kandidat že opravil na poklicni maturi; med opravljenimi predmeti na maturi ali poklicni maturi mora biti tudi matematika ali
  • zaključni izpit (pred 1. 6. 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • abstrakcijo in analizo problemov, sintezo ter kritično presojo rešitev,
  • sodelovanja,
  • samozaupanje, samostojnost in odgovornost pri stikih z drugimi,
  • sporazumevanje,
  • skupinsko delo z upoštevanjem raznolikosti, večkulturnosti in etičnosti,
  • premislek o različnih sistemih vrednot,
  • učinkovito reševanje problemov,
  • učinkovito poučevanje,
  • načrtovanje in upravljanje časa,
  • obvladanje strategij poučevanja/učenja in različnih načinov preverjanja in ocenjevanja znanja,
  • upoštevanje razvojnih značilnosti ter posebnosti otrok, dijakov, odraslih udeležencev izobraževanja (v nadaljnjem besedilu: učencev) za spodbujanje uspešnega učenja,
  • razvijanje sposobnosti učencev za vseživljenjsko učenje,
  • uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije oziroma razvijanje informacijske pismenosti pri učencih,
  • sodelovanje z delovnim in družbenim okoljem (z družbo in v družbi): z delavci na šoli, drugimi šolami in inštitucijami ter strokovnjaki na vzgojno-izobraževalnem področju,s starši in drugimi osebami, odgovornimi za učence,
  • strokovno komuniciranje,
  • komuniciranje in timsko delo,
  • komuniciranje na lokalni, regionalni, nacionalni, evropski in širši globalni ravni,
  • stalen poklicni razvoj (vseživljenjsko izobraževanje),
  • samokritični premislek o lastnem delu in njegovo vrednotenje,
  • izboljšanje kakovosti svojega dela z razvijanjem študijskih in raziskovalnih veščin,
  • sporazumevanje, odprtost za nasvete in sodobna dognanja v svojem poklicnem okolju, razvijanje in ustvarjanje znanja,
  • organizacijo in vodenje ob dobrem poznavanju svojega poklica in predpisov, ki urejajo delovanje šole.
(predmetnospecifične kompetence)
  • poznavanje temeljnih matematičnih disciplin (kot so algebra, analiza, geometrija),
  • logično razmišljanje in dokazovanje lažjih izrekov,
  • načrtovanje, izvajanje in evalvacijo učnega procesa,
  • refleksijo lastne pedagoške prakse,
  • uveljavljanje sodobnih didaktičnih spoznanj,
  • poznavanje in razumevanje razvojnih sposobnosti in potreb posameznika,
  • znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih,
  • pripravo, vodenje in evalvacijo projektnega pouka na področju matematike,
  • uporabo sodobnih tehnologij v izobraževanju,
  • uporabo za matematiko relevantne programske opreme,
  • poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela,
  • obvladovanje profesionalno-etičnih vprašanj,
  • poznavanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov,
  • tvorno sodelovanje v raziskovalno razvojnih projektih, namenjenih izboljševanju kakovosti vzgojno izobraževalnega dela.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Za vpis v višji letnik je potrebno zbrati vsaj za 54 ECTS iz opravljenih izpitov predmetov tekočega letnika, pri čemer morajo biti obvezno opravljeni naslednji izpiti:
  • za vpis v 2. letnik: Analiza 1, Algebra 1 in Računalniški praktikum,
  • za vpis v 3. letnik: vsi izpiti 1. letnika, Analiza 2a, Analiza 2b, Algebra 2 in Splošna topologija,
  • za vpis v 4. letnik: vsi izpiti 1. in 2. letnika in Analiza 3,
  • za vpis v 5. letnik: vsi izpiti 1., 2. in 3. letnika.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse izpite, opraviti prakso, opraviti zaključni izpit ter izdelati in zagovarjati magistrsko delo.

Univerza v Ljubljani, Fakulteta za matematiko in fiziko

URL