Ime kvalifikacije Magister profesor kemije in …/magistrica profesorica kemije in …Odstrani iz primerjalnika [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen študijski program 1. stopnje v obsegu najmanj 180 ECTS s področja izobraževalne kemije ali
  • zaključen študijski program 1. stopnje v obsegu najmanj 180 ECTS s področja kemije, če je kandidat pred vpisom opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 14 ECTS, ter ustrezno število na drugem delu dvopredmetnega študijskega programa ali
  • zaključen študijski program 1. stopnje v obsegu najmanj 180 ECTS s področja kemijskih in naravoslovnih ved. Kandidat pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija. Te obveznosti obsegajo 5 do 30 ECTS, ter ustrezno število na drugem delu dvopredmetnega študijskega programa ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, s področja kemijskih in naravoslovnih ved, če je kandidat pred vpisom v študijski program opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 5 do 30 ECTS točk, ter ustrezno število na drugem delu dvopredmetnega študijskega programa ali
  • diploma univerzitetnih študijskih programov z ustreznih področij, sprejetih pred 11. 6. 2004, in diploma visokošolskih strokovnih študijskih programov z ustreznih področij, sprejetih pred 11. 6. 2004; kandidatom, ki so končali tudi program za pridobitev specializacije, se priznajo študijske obveznosti v obsegu do 30 ECTS ter ustrezno število na drugem delu dvopredmetnega študijskega programa.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • analitično in sintetično mišljenje ter razumevanje zahtevnejših konceptov pedagoških znanosti,
  • poznavanje temeljnih področij kemijskih in pedagoških znanosti,
  • kritično presojo raziskovalnih dosežkov na področju kemijskih znanosti in fleksibilen prenos le-teh za potrebe kurikulov programov osnovnega in srednjega kemijskega izobraževanja,
  • iskanje virov znanja in uporabo znanstvenih metod za reševanje aplikativnih problemov na področju kemijskega izobraževanja,
  • ustno in pisno komuniciranje ter sodelovalno/timsko delo,
  • avtonomnost pri pedagoškem delu,
  • informacijsko pismenost,
  • komuniciranje v tujem jeziku za potrebe pedagoških dejavnosti in posebej kemijske terminologije,
  • ustvarjanje optimalnega in spodbudnega učnega okolja,
(predmetnospecifične kompetence)
  • povezovanje izbranih vidikov različnih znanj s področja metodologije kemijskega izobraževanja in uporabo teh povezav na kurikularnih področjih aktualnih programov osnovnega in srednjega poklicnega, strokovnega in poklicno - tehniškega izobraževanja,
  • didaktično in tehnološko načrtovanje, pripravo ter izvedbo strokovnih ogledov kemijske in njej sorodnih industrij,
  • zavedanje problemov o okolju, v okolju, za okolje in družbo s kemijskega vidika ter reševanje le-teh kot sestavini kurikulov programov osnovnega in srednjega izobraževanja,
  • obvladanje računalniških spretnosti v povezavi z operiranjem s kemijskimi informacijami in podatki,
  • obvladanje informacijsko - tehničnih spretnosti kot npr. oblikovanje besedila, delo z razpredelnicami, vnašanje in shranjevanje kemijskih podatkov,
  • učinkovito vključevanje IKT na področju kemijskih znanosti v poučevanje in učenje.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Pogoj za napredovanje v 2. letnik je zbranih najmanj 18 ECTS in opravljene vse obveznosti pri laboratorijskih vajah. Med opravljenimi predmeti morajo biti predmeti Didaktika kemije 1 in Eksperimenti 1. Za napredovanje v višji letnik mora študent tudi izpolniti pogoje, ki jih predvideva izbrani drugi dvopredmetni študijski program.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Študent zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko

URL