Ime kvalifikacije | Magister profesor kemije in …/magistrica profesorica kemije in …Odstrani iz primerjalnika [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- analitično in sintetično mišljenje ter razumevanje zahtevnejših konceptov pedagoških znanosti,
- poznavanje temeljnih področij kemijskih in pedagoških znanosti,
- kritično presojo raziskovalnih dosežkov na področju kemijskih znanosti in fleksibilen prenos le-teh za potrebe kurikulov programov osnovnega in srednjega kemijskega izobraževanja,
- iskanje virov znanja in uporabo znanstvenih metod za reševanje aplikativnih problemov na področju kemijskega izobraževanja,
- ustno in pisno komuniciranje ter sodelovalno/timsko delo,
- avtonomnost pri pedagoškem delu,
- informacijsko pismenost,
- komuniciranje v tujem jeziku za potrebe pedagoških dejavnosti in posebej kemijske terminologije,
- ustvarjanje optimalnega in spodbudnega učnega okolja,
(predmetnospecifične kompetence)
- povezovanje izbranih vidikov različnih znanj s področja metodologije kemijskega izobraževanja in uporabo teh povezav na kurikularnih področjih aktualnih programov osnovnega in srednjega poklicnega, strokovnega in poklicno - tehniškega izobraževanja,
- didaktično in tehnološko načrtovanje, pripravo ter izvedbo strokovnih ogledov kemijske in njej sorodnih industrij,
- zavedanje problemov o okolju, v okolju, za okolje in družbo s kemijskega vidika ter reševanje le-teh kot sestavini kurikulov programov osnovnega in srednjega izobraževanja,
- obvladanje računalniških spretnosti v povezavi z operiranjem s kemijskimi informacijami in podatki,
- obvladanje informacijsko - tehničnih spretnosti kot npr. oblikovanje besedila, delo z razpredelnicami, vnašanje in shranjevanje kemijskih podatkov,
- učinkovito vključevanje IKT na področju kemijskih znanosti v poučevanje in učenje.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Pogoj za napredovanje v 2. letnik je zbranih najmanj 18 ECTS in opravljene vse obveznosti pri laboratorijskih vajah. Med opravljenimi predmeti morajo biti predmeti Didaktika kemije 1 in Eksperimenti 1. Za napredovanje v višji letnik mora študent tudi izpolniti pogoje, ki jih predvideva izbrani drugi dvopredmetni študijski program.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti.