Ime kvalifikacije | Magister profesor kemije/magistrica profesorica kemijeDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- poznavanje delovanja šole in njene vpetosti v širše družbeno okolje,
- poznavanje zakonitosti delovanja vzgojno izobraževalnega procesa,
- poznavanje pedagoške vloge učitelja v šoli,
- oblikovanje jasnih pravil za vedenje in disciplino v razredu in reševanje vzgojnih in disciplinskih problemov v razredu in šoli,
- poznavanje procesa učenja in individualnih značilnosti dijakov ter dejavnikov, ki spodbujajo učenje ter to upošteva pri poučevanju,
- oblikovanje spodbudnega učnega okolja,
- delo z dijaki s posebnimi potrebami,
- uporabo ustreznih načinov komunikacije z dijaki, starši in učitelji ter razvijanje pozitivnega odnosa do dijakov,
- uporabo različnih načel, metod, oblik in tehnik za delo z odraslimi (starši),
- preverjanje in ocenjevanje znanja in dosežkov dijakov,
- uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije,
- načrtovanje, spremljanjein vrednotenje lastnega profesionalnega razvoja,
- obvladanje varnega dela v laboratoriju in razredu,
- poznavanje varnostnih predpisov za ravnanje s kemikalijami in laboratorijsko opremo,
- eksperimentalne tehnike prilagoditi za šolsko uporabo,
- kritično presojo primernosti in prenosljivosti eksperimentov v šolski laboratorij ali razred,
- samostojno načrtovanje in izvedbo eksperimentov za določen nivo znanja in/ali določene kemijske pojme oziroma kemijske vsebine,
- obvladanje strokovnega jezika, primernega za šolo,
- smiselno uporabo različnih modelov ter preprostih računalniških programov za vizualizacijo kemijskih snovi in/ ali abstraktnih kemijskih pojmov,
- uporabo različnih metod posredovanja kemijskega znanja,
- iz elementov kurikuluma razbrati oziroma razlikovati med cilji, vsebino in metodami poučevanja,
- obvladanje metod vrednotenja kemijskega znanja,
- poznavanje vertikalne povezanosti učnih vsebin kemije,
- uporabljati in povezovati pri določeni kemijski vsebini vse štiri ravni zaznave kemijskih pojmov (makroskopsko-submikroskopsko-simbolno in osebno raven),
- samostojno izvedbo učnih ur v srednji šoli,
- zasnovanje ciljev učnih enot in izbor učnih pripomočkov (eksperimentov, delovnih listov, modelov, testov znanja),
- izvedbo raziskave v razredu, s katero vrednoti učinke posameznih metod poučevanja na znanje dijakov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za vpis v višji letnik mora imeti študent potrjen predhodni letnik, to je podpisano inskripcijo in frekvenco iz vseh predmetov za posamezni letnik ter zbranih 60 kreditnih točk.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent zaključi študij, ko opravi študijske obveznosti pri vseh predmetih vpisanega študijskega programa, opravi obveznosti v višini 120 KT ter izdela in uspešno zagovarja magistrsko delo.
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
URL