Ime kvalifikacije Magister profesor glasbene pedagogike/magistrica profesorica glasbene pedagogikeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen prvostopenjski program Glasbena pedagogika na Akademiji za glasbo v Ljubljani oziroma enak ali podoben prvostopenjski študijski program na drugi visokošolski ustanovi; pogoj za vpis za vse kandidate je tudi uspešno opravljen sprejemni izpit ali
  • zaključen katerikoli študijski program prve bolonjske stopnje, uspešno opravljen sprejemni izpit ter opravljene manjkajoče študijske obveznosti iz prvostopenjskega študijskega programa Glasbena pedagogika.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • poglobljeno sintetično, analitično, ustvarjalno mišljenje in reševanje problemov, fleksibilno uporabo znanja v praksi,
  • avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost, (samo)evalviranje in prizadevanje za kakovost,
  • splošno razgledanost, komuniciranje s strokovnjaki drugih strokovnih in znanstvenih področij,
  • iniciativnost/ambicioznost, vrednoto stalnega osebnega napredovanja in strokovnega izpopolnjevanja,
  • organizacijo in vodenje,
  • občutljivost (osveščenost) za naravno in družbeno okolje, nacionalno kulturo, dediščino, identiteto, multikulturnost in nediskriminativnost,
  • informacijsko pismenost, uporabo IKT v vzgoji in izobraževanju,
  • upravljanje s časom, za samostojno načrtovanje, samokontrolo izvajanja načrtov,
  • poznavanje in razumevanje socialnih sistemov, posebej procesov v vzgoji in izobraževanju,
  • sodelovalno/timsko delo,
  • komuniciranje v tujem jeziku,
  • občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije,
  • poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika,
  • znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih, njihovih filozofskih in zgodovinskih temeljih,
  • poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravnih vidikov vzgojnoizobraževalnega dela),
  • razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov, obvladovanje profesionalno-etničnih vprašanj,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo sodobne glasbeno-didaktične filozofije in uveljavljenih glasbeno-didaktičnih-konceptov v splošnem in glasbenem šolstvu,
  • poglobljeno razumevanje in aplikativno uporabo splošnih kurikularnih teorij ter občih didaktičnih, pedagoško-andragoških in psiholoških znanj, sposobnosti in spretnosti v formalnih in neformalnih oblikah glasbene vzgoje in izobraževanja,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo kurikulumov za področje osnovnošolske in srednješolske glasbene vzgoje ter za področje predšolske glasbene vzgoje, nauka o glasbi in solfeggia v glasbeni šoli,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo kurikuluma za šolske pevske zbore,
  • interdisciplinarno povezovanje vsebin,
  • razvoj akcijskega raziskovanja na področju uporabe didaktičnih gradiv in glasbenega repertoarja,
  • pedagoško vodenje razreda,
  • organiziranje aktivnega in samostojnega učenja,
  • samostojno vrednotenje dosežkov učencev/dijakov na glasbenem področju,
  • samostojno vrednotenje poustvarjalne dejavnosti šolskih pevskih zborov,
  • prilagajanje glasbenih dejavnosti in učno vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno in kulturno različnost,
  • oblikovanje poklicne samopodobe bodočega učitelja kot dinamičnega in kreativnega zastopnika glasbe,
  • uzaveščanje estetske občutljivosti za kakovostno zvočno okolje,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno strokovnih znanj, sposobnosti in spretnosti s področja šolskega zborovodstva,
  • poglobljeno poznavanje repertoarja za šolske pevske zbore,
  • umetniško izražanje na zborovskem področju,
  • uzaveščanje fenomena glasbe in njene raznolike manifestivnosti,
  • poglobljeno razumevanje glasbe v njenih umetniških, znanstvenih in tehničnih domenah,
  • uzaveščanje glasbenega jezika ob dinamični in kreativni uporabi glasbene teorije, zgodovine in reproduktivnih področij,
  • poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno-teoretičnih in oblikovnih znanj,
  • razvoj slušnih in glasbeno-bralnih veščin ter glasbenega spomina,
  • poznavanje, razumevanje svetovne in slovenske glasbene zgodovine,
  • poznavanje, razumevanje in vrednotenje glasbenih del iz svetovne in slovenske glasbene literature,
  • razvoj širokih možnosti funkcionalne uporabe reproduktivnih predmetov pri glasbenih dejavnostih v formalnem izobraževanju in drugih oblikah glasbenega udejstvovanja,
  • individualno in skupinsko muziciranje,
  • razvoj muzikalne samostojnosti,
  • uzaveščanje vrednot slovenske in svetovne glasbene kulture, poznavanje, razumevanje in uporabo različnih metod evalvacije glasbenih dosežkov.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

V drugi letnik lahko napreduje, kdor je opravil vse obvezne predmete in obveznosti v obsegu 60 ECTS.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Študent mora za dokončanje študija opraviti vse obveznosti, kakor izhajajo iz študijskega programa (120 ECTS po predmetniku).

Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo

URL