Ime kvalifikacije | Magister profesor glasbene pedagogike/magistrica profesorica glasbene pedagogikeDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- poglobljeno sintetično, analitično, ustvarjalno mišljenje in reševanje problemov, fleksibilno uporabo znanja v praksi,
- avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost, (samo)evalviranje in prizadevanje za kakovost,
- splošno razgledanost, komuniciranje s strokovnjaki drugih strokovnih in znanstvenih področij,
- iniciativnost/ambicioznost, vrednoto stalnega osebnega napredovanja in strokovnega izpopolnjevanja,
- organizacijo in vodenje,
- občutljivost (osveščenost) za naravno in družbeno okolje, nacionalno kulturo, dediščino, identiteto, multikulturnost in nediskriminativnost,
- informacijsko pismenost, uporabo IKT v vzgoji in izobraževanju,
- upravljanje s časom, za samostojno načrtovanje, samokontrolo izvajanja načrtov,
- poznavanje in razumevanje socialnih sistemov, posebej procesov v vzgoji in izobraževanju,
- sodelovalno/timsko delo,
- komuniciranje v tujem jeziku,
- občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije,
- poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika,
- znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih, njihovih filozofskih in zgodovinskih temeljih,
- poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravnih vidikov vzgojnoizobraževalnega dela),
- razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov, obvladovanje profesionalno-etničnih vprašanj,
(predmetnospecifične kompetence)
- poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo sodobne glasbeno-didaktične filozofije in uveljavljenih glasbeno-didaktičnih-konceptov v splošnem in glasbenem šolstvu,
- poglobljeno razumevanje in aplikativno uporabo splošnih kurikularnih teorij ter občih didaktičnih, pedagoško-andragoških in psiholoških znanj, sposobnosti in spretnosti v formalnih in neformalnih oblikah glasbene vzgoje in izobraževanja,
- poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo kurikulumov za področje osnovnošolske in srednješolske glasbene vzgoje ter za področje predšolske glasbene vzgoje, nauka o glasbi in solfeggia v glasbeni šoli,
- poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo kurikuluma za šolske pevske zbore,
- interdisciplinarno povezovanje vsebin,
- razvoj akcijskega raziskovanja na področju uporabe didaktičnih gradiv in glasbenega repertoarja,
- pedagoško vodenje razreda,
- organiziranje aktivnega in samostojnega učenja,
- samostojno vrednotenje dosežkov učencev/dijakov na glasbenem področju,
- samostojno vrednotenje poustvarjalne dejavnosti šolskih pevskih zborov,
- prilagajanje glasbenih dejavnosti in učno vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno in kulturno različnost,
- oblikovanje poklicne samopodobe bodočega učitelja kot dinamičnega in kreativnega zastopnika glasbe,
- uzaveščanje estetske občutljivosti za kakovostno zvočno okolje,
- poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno strokovnih znanj, sposobnosti in spretnosti s področja šolskega zborovodstva,
- poglobljeno poznavanje repertoarja za šolske pevske zbore,
- umetniško izražanje na zborovskem področju,
- uzaveščanje fenomena glasbe in njene raznolike manifestivnosti,
- poglobljeno razumevanje glasbe v njenih umetniških, znanstvenih in tehničnih domenah,
- uzaveščanje glasbenega jezika ob dinamični in kreativni uporabi glasbene teorije, zgodovine in reproduktivnih področij,
- poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno-teoretičnih in oblikovnih znanj,
- razvoj slušnih in glasbeno-bralnih veščin ter glasbenega spomina,
- poznavanje, razumevanje svetovne in slovenske glasbene zgodovine,
- poznavanje, razumevanje in vrednotenje glasbenih del iz svetovne in slovenske glasbene literature,
- razvoj širokih možnosti funkcionalne uporabe reproduktivnih predmetov pri glasbenih dejavnostih v formalnem izobraževanju in drugih oblikah glasbenega udejstvovanja,
- individualno in skupinsko muziciranje,
- razvoj muzikalne samostojnosti,
- uzaveščanje vrednot slovenske in svetovne glasbene kulture, poznavanje, razumevanje in uporabo različnih metod evalvacije glasbenih dosežkov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
V drugi letnik lahko napreduje, kdor je opravil vse obvezne predmete in obveznosti v obsegu 60 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent mora za dokončanje študija opraviti vse obveznosti, kakor izhajajo iz študijskega programa (120 ECTS po predmetniku).