Ime kvalifikacije | Magister profesor fizike in …/magistrica profesorica fizike in …Dodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- razumevanje in uporabo kurikularnih teorij ter temeljnega didaktičnega znanja,
- analizo in sintezo ter predvidevanje rešitve strokovnih in didaktičnih problemov,
- interdisciplinarno povezovanje vsebin,
- uporabo znanja v praksi za reševanje različnih problemov,
- ustvarjalno mišljenje in spodbujanje le tega pri učencih/dijakih,
- raziskovalni pristop in usmerjenost v reševanje problemov ter odgovorno usmerjanje lastnega profesionalnega razvoja v procesu vseživljenjskega učenja,
- kreativno in avtonomno delovanje,
- poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznikov oz. skupin,
- poznavanje in razumevanje različnosti in multikulturnosti ter upoštevanje nediskriminatornosti pri delu,
- raziskovalni pristop tako v stroki, kot tudi v vzgoji in izobraževanju,
- uporabo IKT pri pouku in drugem strokovnem delu in razvijanje informacijske pismenosti pri učencih,
- strokovni dialog, mednarodno sodelovanje ter oblikovanje vodenja projektov,
- refleksijo in vrednotenje rezultatov svojega dela,
- dobro poznavanje svojega poklica in predpisov, ki urejajo delovanje šol,
- uporabo pristopov naravoslovnega mišljenja za kvantitativno obravnavo problemov v naravi, okolju in družbi,
- ustrezno strokovno opismenjevanje učencev na področju fizike,
- poznavanje in uporabljanje uveljavljenega fizikalnega izrazoslovja,
- profesionalno obvladanje učnih načrtov, vsebin in konceptov srednješolskih, poklicnih in osnovnošolskih predmetov s fizikalnimi vsebinami za ustvarjanje takšnih učnih pogojev, pri katerih je učencem omogočena izgradnja kvalitetnega znanja (trajnost, prenosljivost, celovitost),
- suvereno obvladovanje specifične organizacijske oblike pouka naravoslovnih predmetov: demonstracijski in množični eksperimenti pri pouku, oblikovanje naravoslovnih dnevov, vodenje krožkov, mentorstvo pri raziskovalnih nalogah, medpredmetno načrtovanje in izvajanje pouka kot raziskovalno delo,
- suvereno vrednotenje, izbiro in uporabo obstoječih učnih gradiv, didaktičnih pripomočkov in IKT pri pouku fizike,
- uporabo inovativnih pristopov k učenju fizike,
- poznavanje sodobnih dosežkov in trendov pri poučevanju fizike in možnosti vključevanja le-teh v pouk,
- organiziranje in vodenje izobraževanj na področju fizike in naravoslovja.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Pogoj za napredovanje v 2. letnik je zbranih najmanj 26 ECTS in opravljene vse obveznosti pri laboratorijskih vajah. Med opravljenimi predmeti mora biti Didaktika fizike I in Praktično usposabljanje za didaktiko fizike I. Za napredovanje v višji letnik mora študent tudi izpolniti pogoje, ki jih predvideva izbrani drugi dvopredmetni študijski program.
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Pogoj za napredovanje v 2. letnik je zbranih najmanj 26 ECTS in opravljene vse obveznosti pri laboratorijskih vajah. Med opravljenimi predmeti mora biti Didaktika fizike I in Praktično usposabljanje za didaktiko fizike I. Za napredovanje v višji letnik mora študent tudi izpolniti pogoje, ki jih predvideva izbrani drugi dvopredmetni študijski program.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko
URL