Ime kvalifikacije | Magister profesor filozofije in …/magistrica profesorica filozofije in …Dodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- logično in abstraktno analiziranje, sintetiziranje in vrednotenje,
- poglobljeno izražanje znanj z obeh strokovnih področij in njihovo kritično vrednotenje,
- samostojno poglabljanje in izpopolnjevanje ter povezovanje pridobljenih znanj in usposobljenosti z različnimi strokovnimi področji,
- kontekstualiziranje in samostojno nadgrajevanje informacij,
- prenašanje svojih znanj in sposobnosti na druga problemska področja (sposobnost transferja),
- reševanje problemov, konfliktnih situacij in delovnih nalog intra- in interdisciplinarno,
- timsko reševanje problemov,
- organiziranje in vodenje strokovnih skupin,
- (samo)evalvacijo in (samo)ocenjevanje ter kritično in celostno razmišljanje,
- samostojno iskanje, interpretiranje in uporabo novih virov znanja na strokovnih in znanstvenih področjih,
- povezovanje filozofskih spoznanj s spoznanji naravoslovnih, družboslovnih in humanističnih ved,
- refleksijo in analizo temeljnih konceptov na področju naravoslovnih, družboslovnih in humanističnih ved,
- primerjalno analizo in refleksijo na področjih filozofije, humanistike, pedagoških ved itn.,
- branje, razumevanje in komentiranje temeljnih filozofskih besedil,
- soočanje z logičnimi in argumentacijskimi napakami ter z epistemološkimi ovirami v vsakdanjem življenju in na področju znanosti,
- ovrednotenje epistemološkega dometa besedil,
- poznavanje in razumevanje temeljnih konceptov zgodovine filozofije in sodobnih filozofij,
- kritično mišljenje na področju zgodovine filozofije in sodobnih filozofij,
- primerjalno analizo in kritično ovrednotenje različnih filozofij ter poučevanje različnosti,
- uporabo filozofskega znanja in temeljnih konceptov v praksi,
- poučevanje filozofskih, zlasti pa spoznavnoteoretskih in etičnih vsebin na različnih ravneh izobraževanja,
- uporabo filozofske didaktike v pedagoški praksi in v vsakdanjem življenju,
- presojo znanja z vidika temeljnih vrednot, etičnih, pedagoških idr. načel,
- aktivno soočanje z modnimi trendi, ideološkimi in drugimi pritiski na področjih filozofije, humanistike, pedagoških ved itn.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
120 kreditnih točk (ECTS)
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študijskega programa mora študent na obeh dvopredmetnih programih uspešno zaključiti pedagoško prakso in zagovarjati magistrsko delo ter opraviti še vse druge študijske obveznosti, kot jih določa drugostopenjski magistrski pedagoški dvopredmetni študijski program, v skupnem obsegu 120 KT.