Ime kvalifikacije | Magister profesor anglistike in …/magistrica profesorica anglistike in …Dodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- logično in abstraktno analiziranje, sintetiziranje in vrednotenje,
- poglobljeno izražanje znanj z obeh strokovnih področij v pisni in ustni obliki in njihovo kritično vrednotenje,
- kompetentno prenašanje intra- in interdisciplinarnih znanj v prakso,
- samostojno poglabljanje in izpopolnjevanje ter povezovanje pridobljenih znanj in usposobljenosti z različnimi strokovnimi področji,
- kontekstualiziranje in samostojno nadgrajevanje informacij,
- prenašanje svojih znanj in sposobnosti na druga problemska področja (sposobnost transferja),
- reševanje problemov, konfliktnih situacij in delovnih nalog intra- in interdisciplinarno,
- timsko reševanje problemov,
- organizaciji in vodenje strokovnih skupin,
- (samo)evalvacijo in (samo)ocenjevanje ter kritično in celostno razmišljanje,
- samostojno iskanje, interpretacijo in uporabo novih virov znanja na strokovnih in znanstvenih področjih,
- strokovno in učinkovito uporabo IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi, predstavitvi in posredovanju informacij,
- zagotavljanje kvalitete lastnega dela ter zviševanje standardov kakovosti v delovnem okolju,
- preoblikovanje in posredovanje strokovno-predmetnih vsebin na učencu razumljiv način,
- ustrezno povezovanje ciljev učnih načrtov, vsebin, načinov učenja in razvoja učencev pri uresničevanju šolskega kurikuluma,
- učinkovito načrtovanje, organiziranje in izvajanje učnih aktivnosti,
- obvladanje principov raziskovanja na pedagoškem področju ter njihovo uporabo pri izboljševanju učenja in poučevanja,
- spodbujanje aktivnega in neodvisnega učenja, ki učencem omogoča, da sami načrtujejo, spremljajo, vrednotijo in uravnavajo svoje učenje,
- spodbujanje sodelovalnega učenja, ki učencem omogoča razvoj socialnih veščin za uspešno sodelovanje v različnih heterogenih skupinah,
- ustrezno uporabo različnih načinov spremljanja, preverjanja in ocenjevanja napredka posameznega učenca v skladu s cilji ter dajanje konstruktivne povratne informacije,
- spremljanje in vrednotenje napredka učencev na področju usvajanja strategij učenja, učenja socialnih veščin, bralne in informacijske pismenosti,
- seznanjanje staršev in drugih odgovornih oseb o napredku učencev,
- učinkovito komuniciranje z učenci in razvijanje pozitivnih odnosov z njimi,
- oblikovanje spodbudnega učnega okolja in skupnosti učencev, v kateri se ceni različnost in v katerih se učenci počutijo sprejete, varne in samozavestne,
- oblikovanje jasnih pravil za vedenje in disciplino v razredu; pravila temeljijo na spoštovanju vseh udeležencev,
- uspešno soočanje z neprimernim vedenjem, agresivnostjo, konflikti in uporabo ustreznih strategij za njihovo reševanje,
- dajati vsem učencem enake možnosti in prilagajati delo njihovim individualnim posebnostim,
- prepoznavanje učencev s posebnimi potrebami, njihovih močnih in šibkih področij, prilagajanje dela njihovim zmožnostim in po potrebi sodelovanje z ustreznimi strokovnjaki in ustanovami,
- razvijati pozitiven odnos do učencev, kazati spoštovanje do njihovega družbenega, kulturnega, jezikovnega, verskega izhodišča,
- pri svojem delu upoštevati etična načela in zakonska določila,
- kazati in spodbujati pozitivne vrednote, stališča in vedenje, ki ga pričakuje od učencev,
- učinkovito komuniciranje in sodelovanje s starši ter drugimi osebami, odgovornimi za učence,
- sodelovanje z drugimi učitelji in sodelavci na šoli,
- vključevanje in sodelovanje v različnih aktivnostih v ožjem in širšem okolju ter na področju izobraževanja,
- načrtovanje, spremljanje, vrednotenje in uravnavo lastnega profesionalnega razvoja,
- uporabo ustreznih metod za motiviranje učencev in razvijanje strategij, ki omogočajo vseživljenjsko učenje,
- spodbujanje prožnosti in vztrajnosti pri soočanju z novimi izzivi in nalogami ter sposobnostmi samovrednotenja pri učencih,
- uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije pri delu in razvijanje informacijske pismenosti pri učencih
- razvijanje komunikacijskih in socialnih veščin pri učencih,
- delovanje v pedagoškem okolju,
- oblikovanje varnega in spodbudnega učnega okolja,
- poznavanje didaktičnih in splošnih pedagoških pristopov in znanj,
- spoštljivo sporazumevanje in svetovalno delo z učenci in njihovimi starši,
- prilagajanje obravnavane snovi potrebam učencev,
- presojo primerne ravni pouka izbrane snovi,
- ustrezen izbor različnih besedil za šolsko obravnavo,
- izbor dopolnilnih gradiv za pouk,
- razumevanje kulturnih pojavov v njihovi povezanosti z družbenim kontekstom,
- razreševanje strokovnih problemov,
- smiselno uporabo raziskovalnih metod,
- poznavanje procesov usvajanja tujega jezika,
- razumevanje vloge tujega jezika in različnih zvrsti jezika,
- povezovanje znanj s področja anglistike z drugimi humanističnimi področji.
Za napredovanje iz prvega v drugi letnik drugostopenjskega pedagoškega dvopredmetnega študijskega programa mora študent v celoti opraviti vse obveznosti, predpisane s predmetnikom in posameznimi učnimi načrti za prvi letnik, v skupnem obsegu 60 KT.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študijskega programa mora študent na obeh dvopredmetnih programih uspešno zaključiti pedagoško prakso in zagovarjati magistrsko delo ter opraviti še vse druge študijske obveznosti, kot jih določa drugostopenjski pedagoški dvopredmetni študijski program, v skupnem obsegu 120 KT.