Ime kvalifikacije Magister organizator/magistrica organizatorkaDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen študijski program 1. stopnje z ustreznih strokovnih področij:  družboslovne vede, izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev, humanistika, družbene, poslovne, upravne in pravne vede, naravoslovje, matematika in računalništvo, tehnika, proizvodne tehnologije in gradbeništvo, zdravstvo in sociala, storitve ali
  • zaključen študijski program 1. stopnje z drugih strokovnih področij, ki niso zajeta v prejšnji alineji, če je kandidat pred vpisom opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 13 ECTS točk ali
  • zaključen študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: družboslovne vede, izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev, humanistika, družbene, poslovne, upravne in pravne vede, naravoslovje, matematika in računalništvo, tehnika, proizvodne tehnologije in gradbeništvo, zdravstvo in sociala, storitve ali
  • zaključen študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij, ki niso zajeta v prejšnji alineji, če je kandidat pred vpisom opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 13 ECTS točk.
ISCED področje ISCED področje
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno poslovne in upravne vede, pravo
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • reševanja problemov in kritičnega presojanja,
  • uporabe sistemskih konceptov pri razumevanju in opredelitvi problemov,
  • apliciranja klasičnih kakor tudi novih konceptov in znanj,
  • razumevanja, da je sistem sestavljen iz ljudi, procesov in ustrezno uporabljenih informacij,
  • pridobiti si trdna etična načela in veščine za učinkovito medosebno komunikacijo,
  • dela v timu,
(predmetnospecifične kompetence)
  • razumevanja in modeliranja kadrovskih in izobraževalnih procesov,
  • definiranja in implementiranja procesnih rešitev,
  • poznavanja pravnih podlag procesov,
  • vodenja projektov in integriranja sistemov,
  • razvijanja procesov iskanja in izbire ljudi, merjenja in vrednotenja njihovih umskih potencialov in kakovosti znanja,
  • določanja kompetenc, ki jih zahteva delo, in ocenjevanja dejanskih kompetenc zaposlenih,
  • uporabe informacijskih ekspertnih orodij za izbiro ljudi na ključne organizacijske vloge,
  • vodenja raziskovanja zadovoljstva zaposlenih, organizacijskega vzdušja, parametrov organizacijske kulture, delovne motivacije, ustvarjalnosti in odnosov ter komuniciranja,
  • obvladovanja metod odkrivanja potreb po novem znanju in strokovne podpore procesov upravljanja znanja,
  • obvladanja sodobnih pristopov v izobraževanju odraslih in sodobnih metod študija,
  • oblikovanja kadrovske strategije in razvojne politike,
  • vodenja kadrovskih sistemov ter upravljanja in vodenja izobraževalnih organizacij.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

 

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede (Program: Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov)

URL